banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Dátový analytik pre digitálne produkty (web a mobilné aplikácie)

Menej ako týždeň

Slovenská produkčná, a.s.

Brečtanová, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 500 € hrubého

Výška odmeny záleží od vašich skúseností. Radi sa s vami o tejto téme porozprávame na osobnom stretnutí.

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Informačné technológie, Databázový analytik, IT analytik, IT/Technical Support Specialist, Databázový administrátor, Produktový manažér v IT


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme analytika/analytičku so zameraním na používateľské správanie na webových stránkach a aplikáciách.


​Vašou pracovnou náplňou bude:
​Implementácia a správa analytických nástrojov (GA4, GTM, Hotjar, atď.)
​Vyhodnocovanie správania používateľov a výkonnosti webu/aplikácie
​Vytváranie prehľadov, reportov a dashboardov pre interné tímy
​Identifikácia produktových príležitostí na základe interpretácie dát
​Spolupráca s dizajnérmi a vývojármi na testovaní nových funkcií (napr. A/B testovanie)
​Podpora pri prioritizácii vývoja a tvorbe produktovej roadmapy


​Pridajte sa k nám a využite možnosť rásť v profesionálnom prostredí, kde každý nápad a dátový insight majú svoju váhu.​

Zamestnanecké výhody, benefity:

​Práca pre lídra na slovenskom mediálnom trhu je skvelou príležitosťou ukázať, čo je vo vás.
Úspechy treba osláviť – a tie naše oslávime spolu na zamestnaneckých eventoch.
Ak si budete potrebovať oddýchnuť od práce, JOJ PLAY vám v tom určite pomôže.

​Je toho ešte viac, ale to si už povieme osobne. Každý dobrý hráč si necháva tromfy na koniec.​

Informácie o výberovom konaní:
​Zaujímajú nás kandidáti, ktorí rozumejú tomu, ako používatelia interagujú s online obsahom, dokážu identifikovať vzorce správania a navrhovať odporúčania na zlepšenie používateľskej skúsenosti či výkonnosti webu.
​Pozícia nie je vhodná pre kandidátov zameraných primárne na kampaňovú analytiku (analýza výkonnosti reklamných kampaní, PPC, výkon sociálnych sietí či e-mailových kampaní).

​Hľadáme dátového analytika, nie marketingového špecialistu.

​Ideálny kandidát má prehľad v projektovom riadení – rozumie kontextu projektu, dokáže efektívne spolupracovať s rôznymi tímami a aktívne prispievať k jeho úspešnej realizácii.

Požiadavky na zamestnanca:


​Pre úspešné zvládnutie pozície je potrebné spĺňať tieto základné požiadavky:

​Skúsenosti s webovou analytikou (min. 2 roky)
​Znalosť GA4, GTM, Looker Studio / Power BI / iných vizualizačných nástrojov
​Základná znalosť Figma / JIRA
​Skúsenosť so základmi produktového manažmentu (napr. analýza potrieb, návrh funkcií, backlog)
​Schopnosť prepájať kvantitatívne a kvalitatívne dáta do odporúčaní
​Základná znalosť UX princípov a zákazníckeho správania
​Dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci
​Skúsenosti s A/B testovaním
​Schopnosť interpretovať SEO metriky a analýzy (napr. z Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog)
​Ak vás táto ponuka zaujala a veríte, že spĺňate väčšinu z uvedených požiadaviek, budeme radi, keď sa nám ozvete a pošlete svoj životopis.​

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.