Dátový analytik pre digitálne produkty (web a mobilné aplikácie)
Menej ako týždeň
Slovenská produkčná, a.s.
Brečtanová, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 500 € hrubého
Výška odmeny záleží od vašich skúseností. Radi sa s vami o tejto téme porozprávame na osobnom stretnutí.
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Informačné technológie, Databázový analytik, IT analytik, IT/Technical Support Specialist, Databázový administrátor, Produktový manažér v IT
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme analytika/analytičku so zameraním na používateľské správanie na webových stránkach a aplikáciách.
Vašou pracovnou náplňou bude:
Implementácia a správa analytických nástrojov (GA4, GTM, Hotjar, atď.)
Vyhodnocovanie správania používateľov a výkonnosti webu/aplikácie
Vytváranie prehľadov, reportov a dashboardov pre interné tímy
Identifikácia produktových príležitostí na základe interpretácie dát
Spolupráca s dizajnérmi a vývojármi na testovaní nových funkcií (napr. A/B testovanie)
Podpora pri prioritizácii vývoja a tvorbe produktovej roadmapy
Pridajte sa k nám a využite možnosť rásť v profesionálnom prostredí, kde každý nápad a dátový insight majú svoju váhu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca pre lídra na slovenskom mediálnom trhu je skvelou príležitosťou ukázať, čo je vo vás.
Úspechy treba osláviť – a tie naše oslávime spolu na zamestnaneckých eventoch.
Ak si budete potrebovať oddýchnuť od práce, JOJ PLAY vám v tom určite pomôže.
Je toho ešte viac, ale to si už povieme osobne. Každý dobrý hráč si necháva tromfy na koniec.
Informácie o výberovom konaní:
Zaujímajú nás kandidáti, ktorí rozumejú tomu, ako používatelia interagujú s online obsahom, dokážu identifikovať vzorce správania a navrhovať odporúčania na zlepšenie používateľskej skúsenosti či výkonnosti webu.
Pozícia nie je vhodná pre kandidátov zameraných primárne na kampaňovú analytiku (analýza výkonnosti reklamných kampaní, PPC, výkon sociálnych sietí či e-mailových kampaní).
Hľadáme dátového analytika, nie marketingového špecialistu.
Ideálny kandidát má prehľad v projektovom riadení – rozumie kontextu projektu, dokáže efektívne spolupracovať s rôznymi tímami a aktívne prispievať k jeho úspešnej realizácii.
Požiadavky na zamestnanca:
Pre úspešné zvládnutie pozície je potrebné spĺňať tieto základné požiadavky:
Skúsenosti s webovou analytikou (min. 2 roky)
Znalosť GA4, GTM, Looker Studio / Power BI / iných vizualizačných nástrojov
Základná znalosť Figma / JIRA
Skúsenosť so základmi produktového manažmentu (napr. analýza potrieb, návrh funkcií, backlog)
Schopnosť prepájať kvantitatívne a kvalitatívne dáta do odporúčaní
Základná znalosť UX princípov a zákazníckeho správania
Dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci
Skúsenosti s A/B testovaním
Schopnosť interpretovať SEO metriky a analýzy (napr. z Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog)
Ak vás táto ponuka zaujala a veríte, že spĺňate väčšinu z uvedených požiadaviek, budeme radi, keď sa nám ozvete a pošlete svoj životopis.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.