banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Property Manager - Spravujte s nami najlukratívnejšie office budovy v Bratislave!

Stále hľadajú

CBRE s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 500 € hrubého

konečná suma závisí od znalostí a skúseností vybraného kandidáta (+ koncoročný bonus viazaný na výsledky práce)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Stavebníctvo a reality, Manažment, Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Office manager, Správca budov, Facility manager, Správca ubytovacieho zariadenia


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáte príležitosť, kde by ste mohli naplno využiť svoje rozsiahle skúsenosti v oblasti správy nehnuteľností a zároveň prispieť k úspechu významných realitných projektov? V CBRE hľadáme skúseného Property Managera, ktorý prevezme zodpovednosť za riadenie prestížnych kancelárskych budov v Bratislave. Ak ste profesionál s preukázateľnými výsledkami a túžite po práci, ktorá má dopad, pridajte sa k nám!

Čo bude Vašou úlohou?
Strategické riadenie: Zodpovednosť za komplexné riadenie prevádzky kancelárskych budov s významnými medzinárodnými aj slovenskými nájomcami, s dôrazom na efektívnosť a optimalizáciu nákladov.
Vzťahy s klientmi: Budovanie a udržiavanie silných vzťahov s nájomcami a majiteľom nehnuteľností, proaktívne riešenie ich potrieb a zabezpečenie ich spokojnosti.
Finančný manažment: Zodpovednosť za rozpočtovanie, finančné reportovanie a vyúčtovanie prevádzkových nákladov.
Tímová spolupráca: Koordinácia technickej správy a dodávateľov služieb, kontrola kvality vykonaných prác a zabezpečenie súladu s platnou legislatívou.
Administratíva a reporting: Zabezpečenie plynulej administratívnej agendy, príprava pravidelných reportov pre majiteľov nehnuteľností a vedenie príslušnej dokumentácie.
Reprezentácia spoločnosti: Komunikácia s úradmi a zastupovanie CBRE v dôležitých rokovaniach


Čím je CBRE iné:
Sme lídrami na trhu: Staňte sa súčasťou globálneho aj slovenského lídra na trhu komerčných nehnuteľností. Nájdete nás v rebríčku Fortune 500 najviac hodnotných spoločností sveta a sme finalistami celoslovenskej súťaže Najzamestnávateľ 2024.
Excelentnosť a inovácie: V CBRE kladieme dôraz na excelentnosť a prinášanie inovatívnych riešení. Motivuje nás neustále zlepšovanie sa, profesionalita a prekonávanie očakávaní. Milujeme výzvy, lebo nás posúvajú ďalej.
Sloboda v práci: V CBRE si ceníme samostatnosť a autonómiu našich zamestnancov pri plnení úloh. Dáme Vám slobodu realizovať svoje nápady a riadiť si svoj pracovný deň – svojim unikátnym spôsobom. Zároveň však môžete očakávať kontinuálnu podporu od svojho tímu.
Kariérny rast a mentoring: V CBRE dávame priestor ambicióznym ľuďom. Podporíme Vás v sebarealizácii a napĺňaní Vášho skutočného potenciálu.
Rešpekt a inklúzia: V neustále sa meniacom svete pre nás ostáva rešpekt na prvom mieste, Veríme, že otvorenosť voči rôznorodosti je kľúčom k inováciám a rastu. To nám umožňuje vytvárať prostredie, kde sa každý cíti vítaný a cenený.
Flexibilita a Work-life balance: Sme globálna firma so start-upovým vibom a family-friendly atmosférou. Pracujeme veľa, ale zároveň si užívame flexibilitu, ktorá nám umožňuje organizovať si čas tak ako nám vyhovuje.

Zamestnanecké výhody, benefity:
Chceme, aby sa naši zamestnanci u nás cítili dobre, preto podporujeme benefity v oblasti work-life balance, zdravia, osobného rozvoja a tímovosti:

• Zdravé kancelárie s activity based pracoviskami a kolaboračnými zónami
• Masáže na pracovisku
• Sabbatical leave a dovolenka extra
• Flexibilná pracovná doba a home office
• Bonus pri narodení dieťaťa
• Dni voľna pri dôležitých životných udalostiach
• Finančný bonus za odporučenie kandidátov
• Možnosť zúčastniť sa medzinárodných výmenných programov
• AI-driven vzdelávacie a rozvojové programy pre zamestnancov, prístup na LinkedIn Learning
• Teambuildingy, spoločenské podujatia pre zamestnancov
• Dobrovoľnícke aktivity, práca s komunitami

Požiadavky na zamestnanca:
Hľadáme skúseného profesionála, ktorý spĺňa nasledujúce kritériá:

• Vysokoškolské vzdelanie (ekonomika, stavebníctvo, právo výhodou)
• Minimálne 5 rokov praxe v oblasti správy nehnuteľností, ideálne v seniornej manažérskej pozícii
• Prehľad v oblasti facility manažmentu, finančného reportingu a prípravy nájomných zmlúv
• Pokročilá znalosť Excelu (reportovanie, práca s rozsiahlymi databázami).
• Výborné komunikačné, organizačné a manažérske schopnosti
• Pro-klientsky orientovaný prístup a proaktivita
• Vodičský preukaz skupiny B
• Znalosť platnej legislatívy v oblasti správy nehnuteľností
• Aktívna znalosť anglického jazyka (B2/C1) - je potrebná pravidelná komunikácia so zahraničným vlastníkom, resp. reporting na korporát v angličtine

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.