banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny pracovník v Skillmea

Menej ako týždeň

Skillmea SK s.r.o.

Panónska cesta 17, Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Výška mzdy je individuálna a odvíja sa od pracovných skúseností a zručností.

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho tímu Skillmea hľadáme kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á sa chce podieľať na rozvoji online vzdelávania na Slovensku. Ak ťa baví komunikácia, zvládaš viac úloh naraz a chceš pracovať v prostredí, kde sa stále učíme nové veci - ozvi sa!

Čo bude tvojou úlohou
  • Administratívna agenda spojená s fakturáciou a spracovaním objednávok

  • Komunikácia so zákazníkmi - záujemcami o kurzy (telefonicky, e-mailom)

  • Podpora študentov a riešenie ich otázok cez live chat (support)

  • Príprava a spracovanie žiadostí pre Úrady práce

  • Koordinácia a komunikácia s lektormi kurzov

  • Ďalšia administratívna podpora tímu podľa potreby


Čo očakávame
  • Proaktívny a spoľahlivý prístup k práci

  • Výborné komunikačné schopnosti a príjemné vystupovanie

  • Znalosť práce s PC (Office/Google Workspace)

  • Organizačné schopnosti a zmysel pre detail

  • Skúsenosť s administratívou alebo zákazníckou podporou je výhodou, nie podmienkou

Zamestnanecké výhody, benefity:

Čo ponúkame

  • Prácu v dynamickej spoločnosti, ktorá mení spôsob vzdelávania na Slovensku

  • Možnosť neustáleho rozvoja - prístup ku všetkým našim kurzom

  • Podporu a zaškolenie

  • Flexibilné pracovné prostredie

  • Priateľský tím, ktorý si zakladá na otvorenej komunikácii

  • Motivujúce finančné ohodnotenie

Požiadavky na zamestnanca:

  • dobré komunikačné zručnosti v telefonickom styku
  • proaktívny prístup k riešeniu operatívnych situácií
  • dobrý time manažment
  • systematické konanie
  • zmysel pre tímovú prácu a orientácia na zákazníka
  • aktívny prístup a samostatnosť
  • ochota učiť sa nové veci
  • prax v oblasti zákazníckeho servisu je výhodou, nie však podmienkou
  • pozícia je vhodná i pre šikovného absolventa​

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.