Vedúci/vedúca referátu učtárne
Stále hľadajú
Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 500 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Poisťovníctvo, Hlavný účtovník, Referent, Účtovník, Hlavný referent, Referent zúčtovania
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Máte vášeň pre účtovníctvo a zmysel pre organizáciu? Náš referát účtárne hľadá vedúcu/vedúceho, ktorá/ktorý bude viesť tím, dohliadať na správnosť účtovných procesov a podieľať sa na tvorbe dôležitých finančných výkazov úradu. Pridajte sa k nám a využite svoje odborné skúsenosti na podporu efektívnej a transparentnej verejnej správy.
Vašou náplňou práce bude:
• Vedenie účtovníctva zameraného na verejnú správu v zmysle právnych predpisov SR (vedomosť právnych predpisov a postupov v oblasti rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy).
• Zabezpečovanie, organizácia, kontrola včasného a správneho obehu účtovných dokladov v zmysle interných predpisov, kontrola vecných a formálnych náležitostí účtovných dokladov.
• Vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola a riešenie nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, pokladne, interných dokladov, odpisov, majetku.
• Spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomných vzťahoch.
• Zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov.
• Spolupráca pri zostavovaní záverečného účtu organizácie.
• Spracovanie kvartálnych výkazov a ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ, práca v RIS.SAM.
• Spolupráca pri kontrolách, príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy.
• Aktívna spolupráca s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.
• Riadenie, kontrola, organizácia a koordinácia práce zamestnancov referátu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Home office 1x týždenne.
Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).
5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.
Príspevok na MHD.
Multisport karta.
Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára.
Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis posielajte najneskôr do 26.10. 2025.
Požiadavky na zamestnanca:
• Prax a znalosť v oblasti rozpočtovej politiky.
• Prax v oblasti ekonomiky verejnej správy.
• Prax min. 3 roky a vysokoškolské vzdelanie.
• Prax min. 5 rokov a stredoškolské vzdelanie s maturitou.
• Komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť.
• Bezúhonnosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.