Zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov – finančný manažér - VKP ESF 05/2025
Menej ako týždeň
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
Platová trieda: 9, tarifný plat určený v súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Jazyky
Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Manažment, Finančný analytik, Finančný manažér, Projektový manažér
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hlavné úlohy: Zabezpečovanie činností súvisiacich s realizáciou jednotlivých aktivít národných projektov, za ktoré je zodpovedná sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie finančného manažmentu sociálnych vecí a rodiny.
Činnosti budú zamerané na:
- zodpovednosť za dodržiavanie rozpočtu projektu
- zabezpečenie zúčtovania projektu v súlade so zmluvou o poskytnutí NFP a s internými predpismi Ústredia PSVR
- sumarizácia zoznamov výdavkov, podkladov a podporných dokumentov súvisiacich so zúčtovaním projektu
- vypracovanie žiadostí o zálohovú, zúčtovanie zálohovej, priebežnú a záverečnú platbu
- spracovávanie podkladov a podporných dokumentov za účelom úhrady výdavkov jednotlivých aktivít projektu
- spolupráca s príslušnými útvarmi ústredných orgánov štátnej správy v rámci finančného zabezpečenia implementácie projektu
- administratívna finančná kontrola v rámci pôsobnosti oddelenia
- metodické usmerňovanie a komunikácia s príslušnými organizačnými útvarmi Ústredia PSVR,s úradmi PSVR, partnermi a spolupracujúcimi subjektami v súvislosti s finančným riadením projektu
- spracovávanie podkladov k pravidelným monitorovacím správam o stave realizácie projektu v oblasti finančného riadenia
- administratívne práce súvisiace s finančným riadením projektu (písanie listov, scanovanie a kopírovanie materiálov, ukladanie dokumentov),
- spolupráca a účasť na pracovných stretnutiach so subjektmi zapojenými do realizácie projektu, spracovanie materiálov a úloh, ktoré budú vyplývať z pracovných stretnutí,
- príprava obsahu informačných materiálov z oblasti oddelenia finančného manažmentu sociálnych vecí a rodiny.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Požadované vzdelanie uchádzača:
II. stupeň VŠ vzdelania
Prax: skúsenosť s výkonom projektového/finančnéhomanažmentuv projekte financovanom zo zdrojov EÚ výhodou
Jazykové znalosti: znalosť Aj výhodou
Počítačové a iné znalosti: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Powerpoint, Internet na pokročilej úrovni.
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: schopnosť tímovej spolupráce, komunikatívnosť, schopnosť a vôľa sa vzdelávať, analytické a koncepčné myslenie, schopnosť zvládať stres a záťaž.
Požadované odborné znalosti: znalosť zákonov č: 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, č. 453/2003 Z.z. o orgánoch štátnej správy v oblasti sociálnych vecí, rodiny a služieb zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, č. 121/2022 Z.z. o príspevkoch z fondov Európskej únie a o zmene a doplnení niektorých zákonov, č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, znalosť súvisiacich predpisov, nariadení a dokumentácie z oblasti poskytovania príspevkov Európskeho sociálneho fondu a štátnej pomoci.
Kontakt pre poskytnutie informácií:
Meno a priezvisko kontaktnej osoby: Mgr. Barbora Hlinicová
E-mail: barbora.hlinicova@upsvr.gov.sk
Adresa služobného úradu: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska č. 8, 812 67 Bratislava
Informácie o výberovom konaní:
Číslo výberového konania: VKP ESF 05/2025
Funkcia: zamestnanec pri výkone práce vo verejnom záujme v rámci národných projektov – finančný manažér
Počet voľných miest: 2
Organizačný útvar: sekcia riadenia projektov, odbor národných projektov sociálnych vecí a rodiny, oddelenie finančného manažmentu sociálnych vecí a rodiny
Miesto výkonu práce: Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, Nevädzová 5, 821 01 Bratislava
Nástup: nástup možný najskôr od 01.10.2025/ dohodou
Požadované doklady pre prihlásenie sa do výberového konania pre zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme:
• písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania s uvedením čísla výberového konania;
• motivačný list;
• kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní;
• profesijný štruktúrovaný životopis vo formáte EUROPASS;
• písomné čestné vyhlásenie o bezúhonnosti;
• písomné čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvedených v kópii diplomu a v profesijnom štruktúrovanom životopise.
Termín podania žiadosti o zaradenie do výberového konania je : 16.09.2025
V určenom termíne ich zasielajte na adresu služobného úradu alebo e-mailom, ktoré sú uvedené v texte inzerátu. Rozhodujúci je dátum podania na poštovú prepravu alebo dátum odoslania e-mailu. Po tomto termíne budú vybraní uchádzači pozvaní na osobný pohovor. Svoj telefonický a e-mail kontakt uveďte vo svojej žiadosti.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.