Odborný/á referent/ka na správu nehnuteľností (byty a nebytové priestory)
Menej ako 2 týždne
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Petržalka, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 400 - 1 750 € hrubého
Plat je dohodnutý vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností. Priemerný plat na pozícii sa vrátane kvartálnych odmien môže pohybovať okolo sumy 1750 EUR.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Stavebníctvo a reality, Správca budov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
- Máte radi vo veciach poriadok, dodržiavate termíny a plánujete všetko vopred?
- Chcete pracovať proklientsky s obyvateľmi našej mestskej časti?
- Máte skúsenosti so správou nehnuteľností a nezľaknete sa riešenia problémových situácií?
- Práca s číslami vám nespôsobuje husiu kožu?
- Radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu, a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:
Hoci budete mať kanceláriu v budove Oddelenia správy verejných priestranstiev na Ulici Ondreja Štefanka 2, vaším pracoviskom bude celá Petržalka. Budete sa starať o chod služieb, ktoré súvisia s užívaním nehnuteľností, ako napríklad dodávka vody, elektriny, plynu, kúrenia, vývoz odpadu a pod. Budete riešiť technické problémy, ktoré sa vyskytnú v nehnuteľnosti, ako napríklad poruchy výťahu, úniky vody, zlyhanie kúrenia a iné. V neposlednom rade zabŕdnete aj do oblasti BOZP a OPP. Na konci dňa budete mať pocit, že ste prispeli k lepšiemu využitiu majetku Petržalky.
starostlivosť o zverené bytove a nebytové priestory,
zber a spracovanie získaných údajov elektronicky,
pasportizácia v systéme Domus a Finus,
účtovné operácie v systéme Finus,
príprava podkladov k ročnému vyúčtovaniu,
spracovanie reportov,
spracovanie cenových ponúk a podkladov k fakturácii,
zabezpečenie dodržiavania platných zákonov a predpisov v oblasti správy bytových a nebytových priestorov,
práca v systémoch Finus a Domus.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- 5 dní dovolenky navyše,
- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami,
- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
- možnosť využívania MultiSport karty,
- 500 EUR ročne prostredníctvom „cafeterie systému“,
- bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
- možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových zariadeniach v správe mestskej časti,
- preplatenie 50% ceny z ročného predplateného cestovného lístku (po 1. odpracovanom roku),
- práca v stabilnom prostredí verejnej správy,
- potrebné školenia a kurzy,
- teambuildingové aktivity,
- samozrejme príspevok na stravovanie,
- a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:
● Štruktúrovaný profesijný životopis (povinné),
● certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
● doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 23. júla 2025 (vrátane) na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberovému konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.
Požiadavky na zamestnanca:
Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou v ekonomickej oblasti. Uvítame skúsenosti práce vo verejnej správe alebo samospráve. Administratívna práca by mu/jej nemala robiť problém. Mal/a by ovládať prácu s počítačom, nástrojmi balíka Microsoft Office a programami FINUS a DOMUS (prípadne inými obdobnými programami). Od nášho nového kolegu alebo kolegyne očakávame aktívny a pozitívny prístup k práci. Uvítame motivovaného, pozitívneho a proaktívneho človeka ktorý je zároveň flexibilný, samostatný a tímový hráč.
K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať:
- Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou v oblasti ekonomiky či v príbuzných odboroch,
- znalosti o ekonomickej správe nehnuteľností,
- orientáciu v príslušnej legislatíve - zákon o vlastníctve bytov a nebytových priestorov a iné,
- skúsenosť práce vo verejnej správe alebo v samospráve je výhodou,
- skúsenosti s pacou v programe FINUS a DOMUS (prípadne iných obdobných programov),
- počítačové znalosti: Excel, Word, Outlook, Internet,
- vodičské oprávnenie skupiny B - aktívny/a vodič/ka je výhodou.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.