banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent na úseku dopravy a rozpočtu

Menej ako 2 týždne

Mesto Dolný Kubín – mestský úrad

Dolný Kubín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 000 € hrubého

Ponúkaná hrubá mzda: v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v spojení s nariadením vlády Slovenskej republiky č. 341/2004 Z. z., ktorým sa ustanovujú katalógy pracovných činností pri výkone práce vo verejnom záujme a o ich zmenách a dopĺňaní (zaradenie do platovej triedy 5 – základná zložka mzdy vo výške od 965,50 Eur do 1159,00 Eur, v závislosti od počtu rokov započítanej praxe) a pohyblivá zložka mzdy – osobný príplatok a odmeny (možnosť priznania osobného príplatku a udelenia odmeny na základe výsledkov práce a plnenia úloh).Minimálna ponúkaná mzda je 1000,- €.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Ekonóm


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Samostatná odborná práca na úseku rozpočtovania a financovania v rozsahu odboru dopravy a miestneho hospodárstva.

Evidencia finančných operácií odboru vo zverenom informačnom systéme.

Evidencia zmlúv uzatvorených v súvislosti s činnosťou odboru.

Ekonomika v pôsobnosti odboru – objednávky, faktúry.

Vedenie spisovej dokumentácie súvisiacej so zverenou agendou.

Preberanie a rozdeľovanie došlej pošty odboru.

Kontrola a odsúhlasenie vykonaných a fakturovaných prác a služieb.

Plnenie úloh na úseku tepelného, vodného, odpadového hospodárstva a zásobovania obyvateľstva pitnou vodou, komunikuje s príslušnými organizáciami a inštitúciami, zvoláva príslušné rokovania a konania.

Súčinnosť pri tvorbe nových a aktualizácii platných VZN mesta v rozsahu pôsobnosti odboru.

Zabezpečovanie úloh v odpadovom hospodárstve (evidencia týkajúca sa komunálneho odpadu, štatistika komunálneho odpadu, postupuje priestupky v odpadovom hospodárstve príslušnému správnemu orgánu).

Podieľa sa na tvorbe zmlúv a dohôd s oprávnenými organizáciami pôsobiacimi v odpadovom hospodárstve.

Súčinnosť pri plnení povinností a úloh vyplývajúcich pre daný organizačný útvar mestského úradu zo zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií).

Zabezpečovanie agendy pri plnení úloh odboru vyplývajúcich zo všeobecne platných právnych noriem, interných predpisov, uznesení a pokynov orgánov mesta.

Operatívne plnenie úloh nadriadených v zmysle organizačnej štruktúry.

Zamestnanecké výhody, benefity:

stabilita zamestnania,

príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3. pilier),

pravidelná pracovná doba zo začiatkom od 07:30 hod,

dlhšia dovolenka (5 týždňov ročne a nad 33 rokov 6 týždňov),

platené voľno (napr. na svadbu, úmrtie v rodine, sťahovanie....),

príspevok na stravu, rekreačný príspevok a príspevok na športovú činnosť dieťaťa,

odmeny pri životných a pracovných výročiach

školenia a kurzy hradené zamestnávateľom

voľné víkendy

ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy a kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa.

Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov:
a) žiadosť o zaradenie do výberového konania
b) doklad o nadobudnutí najvyššieho dosiahnutého vzdelania
c) životopis s uvedením e-mailového a telefonického kontaktu
d) údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov v zmysle § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov:
1. meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka
2. dátum narodenia, rodné číslo, číslo občianskeho preukazu/pasu, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia
3. štátne občianstvo
4. pohlavie
5. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov
e) súhlas so spracovávaním osobných údajov pre účely výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
f) čestné vyhlásenie o tom, že:
1. všetky údaje uvádzané v žiadosti, doklade o dosiahnutom vzdelaní a v životopise sú pravdivé;
2. uchádzač je zdravotne spôsobilý na vykonávanie činností spojených s pracovným miestom;
3. uchádzač je spôsobilý na právne úkony v plnom rozsahu;
4. uchádzač ovláda štátny jazyk SR (slovenský jazyk).


Písomnú podpísanú a datovanú žiadosť s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať v zalepenej obálke označenej „Výberové konanie – referent na úseku dopravy a rozpočtu - NEOTVÁRAŤ“

poštou do 29.12.2025 (vrátane)

na adresu vyhlasovateľa: Mesto Dolný Kubín, Hviezdoslavovo námestie 1651/2, 026 01 Dolný Kubín alebo priamo do podateľne Mestského úradu Dolný Kubín (rozhodujúci je dátum fyzického doručenia vyhlasovateľovi, nie dátum podania na poštovú prepravu).

Akceptujeme aj elektronicky zaslané žiadosti, so všetkými požadovanými dokladmi do stanoveného dátumu 29.12.2025 na e-mail: jana.hankova@dolnykubin.sk .

Predpokladaný termín výberového konania 7.1.-9.1.2026 .


O mieste, termíne a spôsobe výberového konania budú uchádzači spĺňajúci kvalifikačné predpoklady informovaní e-mailom alebo telefonicky.


Kontaktná osoba:
Ing. Jana Hanková, +421 43/5814 410, 0917 335 071
jana.hankova@dolnykubin.sk

Požiadavky na zamestnanca:

Iné znalosti:

- všeobecne záväzné právne predpisy z oblasti územnej samosprávy

Zákon č. 79/2015 Z. z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov

- 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov

Zákon č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov

Vyhláška č. 365/2015 Z. z. - Vyhláška Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov

Zameranie, odbor:

Administratíva/ekonomika/rozpočet

Jazykové znalosti:

slovenský jazyk – materinský jazyk

znalosť cudzích jazykov – výhodou

Počítačové znalosti - používateľ:
Microsoft Word –pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý

Microsoft Outlook – pokročilý

Internet – pokročilý – výhodou

Vodičský preukaz:

„B“

Počet rokov praxe:

prax v oblasti samosprávy - výhoda

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.