HR Administrator
Menej ako 2 týždne
Action Slovakia s.r.o.
Ivanka pri Dunaji, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Ľudské zdroje a personalistika, Administratívny pracovník, referent, HR Koordinátor, HR asistent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
WHO WE ARE?
Action is a European non-food discounter currently operating in 14 countries with more than 3,000 stores. Our success formula? A combination of surprising products with attractive prices, smart logistics, and a strong team spirit across all departments.
You will be local support for central HR services team located at international headquarter in Netherlands. You will perform HR administrative tasks based on requirements of SK stores and country office.
In this role, your responsibilities will be mainly:
- close cooperation with HR central team as well as HR local team
- performing of HR administrative tasks based on set instructions
- checking, printing and distributing HR related documents like labor contract, addenda or termination letters
- archiving all incoming HR related documents, checking completeness of documents, sending reminders to the stores
- management of HR archive and personnel files
- work in our internal system like SuccessFactors, Service Now ticketing system, SharePoint
- managing meal vouchers and other benefits
- communicating and supporting regional/store managers and employees in HR administration topics
- supporting onboarding of new employees for new stores (occasionally business trips)
Requirements:
- experience in administration or in HR
- very good English knowledge – daily communication with central team
- accuracy, reliability and responsibility
- MS Office knowledge, experience in usage of SuccessFactors or another HR SW as advantage
- Team player with orientation on needs of internal customers
Our offer:
- Work within international environment with daily usage of English
- Dynamic company with 30 years of European history
- Combined work from country office in Ivanka pri Dunaji and home office
- Employees discount
- Friendly and open company culture focusing team work
- Multisport card
If you’re interested, please apply via sending a short motivation e-mail and your CV in English.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Mobilný telefón
Vzdelávacie kurzy, školenia
Firemné akcie
Stravné lístky/príspevok na stravovanie
Možnosť home office
Flexibilný začiatok/koniec pracovnej doby
Notebook
Občerstvenie na pracovisku
Príspevok na šport/kultúru/voľný čas
Zľava na firemné produkty/služby
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.