Customer Support Špecialista
Stále hľadajú
Asseco CEIT, a.s.
Žilina, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 400 € hrubého
v závislostí od skúseností
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zaradené
Strojárstvo, Informačné technológie, Zákaznícka podpora, Servisný inžinier, Servisný technik, Systémový administrátor, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Zaujíma ťa technika a rád komunikuješ s ľuďmi? Máš angličtinu v malíčku a chceš sa stať súčasťou spoločnosti, ktorá vyvíja špičkové riešenia v oblasti priemyselnej automatizácie? Potom si tu správne.
Aktuálne rozširujeme náš Customer Support tím, ktorý je prvým kontaktným bodom pre našich zákazníkov. Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á bude podporovať užívateľov našich riešení, komunikovať so zákazníkmi doma aj v zahraničí a spolupracovať pri riešení technických požiadaviek či incidentov súvisiacich s našimi produktmi. Ide o ideálnu štartovaciu pozíciu pre niekoho, kto má technické zmýšľanie, rád komunikuje a chce rásť v prostredí plnom inovácií.
Vhodná pozícia aj pre absolventa s technickým základom a chuťou učiť sa.
Tvojou úlohou bude najmä:
- Byť prvým technickým kontaktom pre našich zákazníkov – analyzovať požiadavky, riešiť incidenty a zabezpečiť spätnú väzbu.
- Riešiť technické požiadavky a incidenty týkajúce sa našich softvérových a hardvérových riešení.
- Základná analýza logov, konfigurácií a systémových hlásení.
- Editovanie a kontrola .xml a .config súborovv konfiguračných adresároch.
- Eskalácia zložitejších prípadov na L2/L3 tím v súlade s internými procesmi.
- Spolupráca s tímom vývoja, implementácie a technickej podpory.
- Monitorovať funkčnosť nasadených riešení a aktívne sa podieľať na ich vylepšovaní.
- Identifikácia problémov a prioritizácia úloh.
- Pracovať so systémami ako sú CRM, ticketingové nástroje a pod.
- Byť ochotný/á držať pasívnu alebo aktívnu pohotovosť podľa potreby – v rámci rozumnej miery a vopred plánovaného režimu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Zaujímavý bonusový systém
Stravné nad rámec zákona
Príspevok do Kafetérie 100€, 2x ročne
Možnosť vlastného rozvoja a kariérneho rastu, interné vzdelávacie programy
Jazykové vzdelávanie
Dávame príležitosť talentom
Niekoľko firemných akcií v roku
Nápoje zdarma (káva, čaj)
Príspevky pri sobáši a narodení dieťaťa
Požiadavky na zamestnanca:
- Výborné komunikačné zručnosti (schopnosť komunikovať profesionálne, s úctou a trpezlivosťou)
- Základné technické znalosti v oblasti hardvéru, softvéru, sieťových technológií, operačných systémov, aplikácií a pod.
- Chápanie základov konceptu údržby, podpory a životného cyklu služieb a metodikami agilného vývoja
- Proaktivitu, ochotu a motiváciu rásť
- Základné porozumenie sieťovým protokolom, remote prístupom (SSH, RDP)
- Logické a analytické myslenie
- Zodpovednosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať samostatne, ale aj spolupracovať s inými členmi tímu.
- Základy práce so SQL databázami – orientácia v tabuľkách, čítanie a filtrovanie záznamov
- Schopnosť editovať konfiguračné súbory podľa špecifikácie
- Flexibilita a adaptabilita: Technologické prostredie sa neustále mení, preto je dôležité byť ochotný sa učiť nové technológie, sledovať trendy a prispôsobovať sa novým situáciám a problémo
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.