banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Manažér zákazníckej podpory v doprave

Menej ako týždeň

Národná dopravná autorita

Námestie slobody, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 500 € hrubého

Odmeňovanie v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce v vo verejnom záujme. (podľa dĺžky praxe, dosiahnutého vzdelania a osobného ohodnotenia)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Doprava, špedícia, logistika, Manažment, Zákaznícka podpora, Dispečer, Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme do nášho tímu skúseného a spoľahlivého kolegu/kolegyňu pre Odbor riadenia NICL.

Náplňou práce bude:

  • metodické vedenie a koordinácia externého poskytovateľa zákazníckej podpory pre cestujúcich,
  • dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb a riadenie eskalácií,
  • komunikácia a riešenie požiadaviek dopravcov a objednávateľov dopravy,
  • nastavovanie a kontrola procesov zákazníckej podpory v súvislosti s prevádzkou systému NICL,
  • vyhodnocovanie štatistík, reporting a návrhy na zlepšenie služieb,
  • spolupráca s ostatnými oddeleniami NADA pri riešení incidentov a podnetov,
  • zastupovanie úradu pri rokovaniach s partnermi v oblasti zákazníckej podpory.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • práca v dynamickom tíme odborníkov
  • príležitosť podieľať sa na modernizácii verejnej dopravy na Slovensku
  • príspevok na DDS
  • práca z domu – podľa dohody
  • zvýhodnené cestovanie vlakom
  • dovolenka navyše
  • sick days

Všetky ďalšie výhody a benefity budú doplnené na osobnom pohovore.

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za prejavenú dôveru. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky pracovnej pozície.

Požiadavky na zamestnanca:

Vzdelanie / odborná prax:

  • stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie,
  • zameranie na oblasť manažment, ekonomika, obchod, komunikácia marketing,
  • prax v požadovanej oblasti (zákaznícka podpora, služby, riadenie tímu alebo outsourcingu) – min. 3 roky.

Odborné znalosti a prax:

  • MS Office, Outlook – pokročilý
  • skúsenosti s nastavovaním procesov alebo dohľadom nad outsourcingom výhodou
  • znalosť prostredia dopravy alebo zákazníckych služieb vítaná

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • samostatnosť, komunikatívnosť, spoľahlivosť
  • analytické myslenie, schopnosť riadiť tím a koordinovať partnerov,
  • orientácia na riešenie problémov a spokojnosť zákazníkov,
  • odolnosť voči stresu.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.