Manažér zákazníckej podpory v doprave
Menej ako týždeň
Národná dopravná autorita
Námestie slobody, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 500 € hrubého
Odmeňovanie v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce v vo verejnom záujme. (podľa dĺžky praxe, dosiahnutého vzdelania a osobného ohodnotenia)
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Doprava, špedícia, logistika, Manažment, Zákaznícka podpora, Dispečer, Manažér call centra, Manažér reklamačného oddelenia, Špecialista podpory zákazníkov
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme do nášho tímu skúseného a spoľahlivého kolegu/kolegyňu pre Odbor riadenia NICL.
Náplňou práce bude:
- metodické vedenie a koordinácia externého poskytovateľa zákazníckej podpory pre cestujúcich,
- dohľad nad kvalitou poskytovaných služieb a riadenie eskalácií,
- komunikácia a riešenie požiadaviek dopravcov a objednávateľov dopravy,
- nastavovanie a kontrola procesov zákazníckej podpory v súvislosti s prevádzkou systému NICL,
- vyhodnocovanie štatistík, reporting a návrhy na zlepšenie služieb,
- spolupráca s ostatnými oddeleniami NADA pri riešení incidentov a podnetov,
- zastupovanie úradu pri rokovaniach s partnermi v oblasti zákazníckej podpory.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v dynamickom tíme odborníkov
- príležitosť podieľať sa na modernizácii verejnej dopravy na Slovensku
- príspevok na DDS
- práca z domu – podľa dohody
- zvýhodnené cestovanie vlakom
- dovolenka navyše
- sick days
Všetky ďalšie výhody a benefity budú doplnené na osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za prejavenú dôveru. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky pracovnej pozície.
Požiadavky na zamestnanca:
Vzdelanie / odborná prax:
- stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie,
- zameranie na oblasť manažment, ekonomika, obchod, komunikácia marketing,
- prax v požadovanej oblasti (zákaznícka podpora, služby, riadenie tímu alebo outsourcingu) – min. 3 roky.
Odborné znalosti a prax:
- MS Office, Outlook – pokročilý
- skúsenosti s nastavovaním procesov alebo dohľadom nad outsourcingom výhodou
- znalosť prostredia dopravy alebo zákazníckych služieb vítaná
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- samostatnosť, komunikatívnosť, spoľahlivosť
- analytické myslenie, schopnosť riadiť tím a koordinovať partnerov,
- orientácia na riešenie problémov a spokojnosť zákazníkov,
- odolnosť voči stresu.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.