banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistent/ka spoločnosti - možnosť skráteného úväzku

Stále hľadajú

TRIGON Consulting s.r.o.

Šaľa, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 300 - 1 600 € hrubého

Základná mzda od 1 300€ podľa od skúseností kandidáta + pohyblivá zložka poskytovaná na základe plnenia vopred dohodnutých kritérií. Mzdové podmienky budú predmetom dohody medzi kandidátom a našim klientom.

Úväzok

Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Obchod, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager, Back office špecialista


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Pre nášho klienta hľadáme šikovnú kandidátku/kandidáta na pozíciu Asistent/ka spoločnosti. 

Vašou náplňou práce bude:

  • spracovanie a vybavenie jednoduchších objednávok - prijatie, potvrdenie zákazníkovi, objednanie u dodávateľa
  • zaevidovanie zákaziek a informovanie kolegov pri náročnejších projektoch
  • expedícia a fakturácia zákaziek
  • vystavovanie a evidencia dodacích listov a faktúr
  • príprava podkladov pre externé spracovanie účtovníctva
  • sledovanie úhrad a spracovanie bankových výpisov
  • administratívna a organizačná podpora nadriadeného 
  • práce potrebné pre bežný chod spoločnosti - objednávanie a výdaj OOPP, kancelárske potreby, bežný spotrebný materiál 

Pozícia je pre vás vhodná, ak vám neprekáža, že vaša kancelária sa nachádza  priamo vo výrobnej hale a budete pracovať v malom (zatiaľ) čisto mužskom kolektíve. Budete pracovať s technickými podkladmi, takže by Vám nemal byť cudzí výkres a objednávanie technických položiek. Využijete znalosť práce s rôznymi počítačovými programami a aplikáciami. Hľadáme kandidáta na dlhodobú spoluprácu.

Klient preferuje začiatok pracovnej doby o 7:00 hod. kvôli nadväznosti na prácu kolegov, a to aj pri kratšom úväzku.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Pozícia je pre Vás vhodná, ak Vám vyhovuje práca v menšom kolektíve s priateľskou atmosférou. 

Ďalšie informácie:

  • možnosť kratšieho pracovného úväzku podľa dohody - prosím uveďte, o aký typ úväzku máte záujem
  • home office možný po dohode, skôr však v menšej miere
  • možnosť rýchleho odborného rastu a učenia nových vecí
  • poskytovanie vzdelávania podľa dohody - odborné školenia, jazykové kurzy...
  • stabilita spoločnosti a možnosť dlhodobej spolupráce
  • pracovné podmienky budú detailne predstavené naším klientom na pohovore

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za Váš záujem o túto pozíciu a zaslanie životopisu a bližších informácií o Vás.
Výberové konanie bude dvojkolové, prvé kolo bude prebiehať online a druhé kolo u klienta.

Váš životopis nebude sprostredkovaný klientovi bez Vášho súhlasu.

O výsledku budeme informovať všetkých záujemcov o pracovnú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca:

Na tejto pozícii budete mať vysokú mieru samostatnosti, preto očakávame zodpovedný  a aktívny prístup a dotiahnutie vecí dokonca.

Technické vedomosti budú určite prínosom, taktiež ovládanie práce s PC, napr. MS Teams (vyššia úroveň), nejaký typ CRM systému a bežné kancelárske SW.

Hľadáme niekoho, kto dobre zapadne do malého tímu a bude dlhodobo jeho súčasťou.

O firme
Náš klient je malá spoločnosť pôsobiaca v strojárskom priemysle.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.