Asistent/ka spoločnosti - možnosť skráteného úväzku
Stále hľadajú
TRIGON Consulting s.r.o.
Šaľa, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 300 - 1 600 € hrubého
Základná mzda od 1 300€ podľa od skúseností kandidáta + pohyblivá zložka poskytovaná na základe plnenia vopred dohodnutých kritérií. Mzdové podmienky budú predmetom dohody medzi kandidátom a našim klientom.
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Dohoda o vykonaní práce
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Obchod, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Office manager, Back office špecialista
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre nášho klienta hľadáme šikovnú kandidátku/kandidáta na pozíciu Asistent/ka spoločnosti.
Vašou náplňou práce bude:
- spracovanie a vybavenie jednoduchších objednávok - prijatie, potvrdenie zákazníkovi, objednanie u dodávateľa
- zaevidovanie zákaziek a informovanie kolegov pri náročnejších projektoch
- expedícia a fakturácia zákaziek
- vystavovanie a evidencia dodacích listov a faktúr
- príprava podkladov pre externé spracovanie účtovníctva
- sledovanie úhrad a spracovanie bankových výpisov
- administratívna a organizačná podpora nadriadeného
- práce potrebné pre bežný chod spoločnosti - objednávanie a výdaj OOPP, kancelárske potreby, bežný spotrebný materiál
Pozícia je pre vás vhodná, ak vám neprekáža, že vaša kancelária sa nachádza priamo vo výrobnej hale a budete pracovať v malom (zatiaľ) čisto mužskom kolektíve. Budete pracovať s technickými podkladmi, takže by Vám nemal byť cudzí výkres a objednávanie technických položiek. Využijete znalosť práce s rôznymi počítačovými programami a aplikáciami. Hľadáme kandidáta na dlhodobú spoluprácu.
Klient preferuje začiatok pracovnej doby o 7:00 hod. kvôli nadväznosti na prácu kolegov, a to aj pri kratšom úväzku.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Pozícia je pre Vás vhodná, ak Vám vyhovuje práca v menšom kolektíve s priateľskou atmosférou.
Ďalšie informácie:
- možnosť kratšieho pracovného úväzku podľa dohody - prosím uveďte, o aký typ úväzku máte záujem
- home office možný po dohode, skôr však v menšej miere
- možnosť rýchleho odborného rastu a učenia nových vecí
- poskytovanie vzdelávania podľa dohody - odborné školenia, jazykové kurzy...
- stabilita spoločnosti a možnosť dlhodobej spolupráce
- pracovné podmienky budú detailne predstavené naším klientom na pohovore
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme za Váš záujem o túto pozíciu a zaslanie životopisu a bližších informácií o Vás.
Výberové konanie bude dvojkolové, prvé kolo bude prebiehať online a druhé kolo u klienta.
Váš životopis nebude sprostredkovaný klientovi bez Vášho súhlasu.
O výsledku budeme informovať všetkých záujemcov o pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca:
Na tejto pozícii budete mať vysokú mieru samostatnosti, preto očakávame zodpovedný a aktívny prístup a dotiahnutie vecí dokonca.
Technické vedomosti budú určite prínosom, taktiež ovládanie práce s PC, napr. MS Teams (vyššia úroveň), nejaký typ CRM systému a bežné kancelárske SW.
Hľadáme niekoho, kto dobre zapadne do malého tímu a bude dlhodobo jeho súčasťou.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.