banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Koordinátor finančného úseku

Menej ako 2 týždne

ARRIVA

Ružomberok, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 240 € hrubého

Nárok na PZM vo výške 7%, po skúšobnej dobe.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Fakturant, Finančný analytik, Účtovník, Pokladník, Špecialista fakturácie a platieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Denne zabezpečuje styk s financujúcimi bankami.
  • Úhrady došlých faktúr, platobný beh – payment.
  • Kontroluje uskutočnené úhrady  vyšlých faktúr.
  • Zodpovedá za správnosť realizácie príkazov na použitie peňažných prostriedkov v bezhotovostnom styku. 
  • Kontroluje uskutočnené úhrady  vyšlých faktúr.
  • Mesačne vystavuje upomienky neuhradených faktúr, sleduje ich vybavenie, posiela pokus o zmier.
  • Pri neuhradených faktúrach postúpi doklady právnikovi na súdne vymáhanie.
  • Sledovanie splátok úverov v termínoch splatnosti prostredníctvom bezhotovostného styku.
  • Sledovanie úhrad termínových platieb (daň z príjmu právnických osôb a pod.).
  • Sledovanie v termíne úhrad všetkých zrážok zo miezd zamestnancov (exekučné, zákonné poistenie, daň a pod.).
  • Vedie dokumentáciu hlavnej a valutovej pokladne (príjem a výdaj finančnej hotovosti).
  • Sledovanie toku peňazí a dotácii na účtoch.
  • Likviduje cestovné príkazy.
  • Vystavuje doklady:  z dopravných pokladní, z frekvenčných výkazov, z drobného nákupu, cestovných príkazov v cudzej mene.
  • Kontroluje a riadi obeh dokladov týkajúcich sa účtovníctva.
  • Mesačne vypracováva ekonomické rozborové tabuľky podľa dohodnutého rozsahu.
  • Vystavuje  faktúry, čipové karty pre IDŽK, nájmy, energie.
  • Tlačenie účtovných listov na došlé faktúry a ich zakladanie.
  • Vystavuje požiadavky na objednávku, ročné objednávky a zabezpečí príjem objednávky.
  • Príprava podkladov k mesačným vyúčtovaniam v objednávateľmi.
  • Poskytovanie podkladov ku kontrolám objednávateľov.
  • Požiadavky na zakladanie dodávateľov a odberateľov.
  • Správa hlavnej pokladne.
  • Zúčastňuje sa školení o zmenách a novelách zákonov súvisiacich s výkonom práce . 
  • Riadi svoju činnosť v zmysle zákonných noriem, vyhlášok a smerníc.
  • Zabezpečuje archiváciu dokumentov podľa smernice o archivácii.
  • Riadi sa pokynmi nadriadeného.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Zvýhodnená tarifa cestovných lístkov pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov v rámci regiónu Liptov a Orava.
Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie (3. pilier).
Finančné odmeny pri životných a pracovných jubileách.
Preplatenie rekreačného príspevku.
Zamestnanecké benefity.
Zabezpečený dôchodok.

Informácie o výberovom konaní:

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, zašlite nám svoj životopis prostredníctvom reakcie a túto inzerciu. 

Vopred ďakujeme všetkým záujemcom o túto pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky.

Spoločnosti ARRIVA spracúvajú osobné údaje na účely a v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES

Požiadavky na zamestnanca:

Prax min. 3 roky v oblasti účtovníctva (ideálne vo väčšej spoločnosti)
Znalosť slovenskej účtovnej legislatívy.
Skúsenosť so systémom SAP výhodou.

Príjemné vystupovanie.
Vedieť uplatniť procesný a systémový prístup pre riešení úloh a cieľov,
Schopnosť tímovej spolupráce, uplatňovanej v procese riadenia spoločnosti,
Samostatnosť, predvídavosť, tvorivosť.

Lojalita k spoločnosti,
Psychicky vyrovnaná a odolná osobnosť voči zaťaženiu.

O firme

Spoločnosť ARRIVA pôsobí na Slovensku od roku 2008 a je najsilnejším súkromným hráčom v autobusovej doprave v Slovenskej republike. Pôsobí v Bratislavskom, Košickom, Nitrianskom, Trnavskom a Žilinskom kraji, kde zabezpečuje mestskú, regionálnu, zmluvnú a komerčnú autobusovú dopravu. Od roku 2017 prevádzkuje spoločnosť službu zdieľaných bicyklov, tzv. bikesharing. ARRIVA zamestnáva na Slovensku viac ako 2 500 zamestnancov a prevádzkuje viac ako 1 500 autobusov. Tvorí ju šesť dopravných spoločností, servisná spoločnosť a centrála.

Arriva je popredným poskytovateľom osobnej dopravy v celej Európe, zamestnáva približne 36 200 ľudí a zabezpečuje približne 1,5 miliardy prepravených cestujúcich. S autobusmi, vlakmi, autokarmi, električkami, vodnými autobusmi, systémami zdieľania bicyklov, dopravnými riešeniami na požiadanie a spoločnosťou pre lízing koľajových vozidiel Arriva hrdo spája ľudí a komunity bezpečne, spoľahlivo a udržateľne v 11 európskych krajinách, pričom tieto služby poskytuje každý deň lepším spôsobom. Arriva pôsobí v Českej republike, Chorvátsku, Maďarsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku, na Slovensku, v Slovinsku, Španielsku a Spojenom kráľovstve a prevádzkuje spoločnosť pre lízing koľajových vozidiel v Rumunsku.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.