banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administrátor e-shopu - Waragod s.r.o.

Menej ako 2 týždne

WARAGOD s.r.o.

Bratislavská, Nitra, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 400 - 1 800 € hrubého

Mzda sa skladá zo základnej zložky a individuálneho hodnotenia. Mzda závisí od schopností a skúseností uchádzača, a plnenia KPI ukazovateľov.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Do nášho online obchodu WARAGOD, ktorý pôsobí v 12 krajinách Európy hľadáme šikovného človeka na kombináciu dát s marketingom. Prácu s excelom by si mal ovládať na pokročilej úrovni v rámci tvorby vzorcov a logického myslenia.

Každý deň budeš mať príležitosť participovať na rôznych operatívnych aktivitách. Toto sú ulohy ktoré na teba čakajú :

- Zabezpečovanie nákupu tovarov a služieb pre firmu
- Identifikácia dodávateľov a vyhľadávanie nových dodávateľov v celom svete, komunikácia aj v anglickom jazyku
- Vypracovávanie objednávok a sledovanie dodávok, tvorba cenových ponúk, podpora B2B klientov
- Sledovať a analyzovať výkonnosť sortimentu v rámci kategórie
- Identifikovať a analyzovať potenciálne nové produkty pre kategóriu
- Riadenie a optimalizácia dodávateľského reťazca
- Koordinácia s internými oddeleniami a externými dodávateľmi
- Kontrola faktúr a administratívna podpora finančného oddelenia
- Riešenie reklamácií a problematických situácií spojených s nákupom
Zabezpečovanie a organizovanie administratívnych činností vo firme (správa dokumentácie, zápisov, príprava prezentácií, komunikácia s klientmi a dodávateľmi, organizácia schôdzok, atď.)

Zamestnanecké výhody, benefity:
- dostaneš super zamestnanecké zľavy na naše produkty,
- pracovať budeš v mladom a rodinne založenom kolektíve,
- príjemné pracovné prostredie,
- príspevok na stravu vyplácaný na účet,
- voľné víkendy a sviatky,
- budeš pracovať v stabilnom pracovnom čase od 7:30 do 16:00
- máš nárok na multisport kartu po 1. roku
- mimopracovné aktivity a teambuilding
- čerstvé ovocie a káva

Informácie o výberovom konaní:
Vzhľadom na množstvo uchádzačov sa budeme ozývať len tým, ktorí vyhovujú pracovnej pozícii. Pred osobným pohovorom ti zašleme pracovnú úlohu, aby sme si overili tvoje skúsenosti s MS excel. Čakáme aj tvoj motivačný list.

Požiadavky na zamestnanca:

Čo by si mal mať/vedieť ?
- pokročilé ovládanie MS Excel/Google sheets, overíme si tvoje schopnosti už pred pohovorm
- analytické schopnosti a schopnosti riešiť problémy, či prispôsobiť sa zmenám
- silný obchodný duch a excelentné vyjednávacie schopnosti
- vynikajúce organizačné schopnosti a time manažment
- schopnosť práce pod tlakom
- proaktívny prístup
- pozornosť a zmysel pre detail
- samostatnosť a schopnosť sa učiť
- kreativita v myslení a hľadanie riešení
- skvelá znalosť slovenského jazyka
- znalosť outdoor a army segmentu výhodou

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.