banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Hľadáme ambiciózneho asistenta nákupu a predaja s výbornými komunikačnými zručnosťami

Menej ako týždeň

BAL SLOVAKIA, s.r.o.

Partizánska cesta 89, Banská Bystrica, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 050 - 1 600 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Obchod, Obchodný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Ak hľadáš príležitosť pracovať v tíme a zlepšovať svoje komunikačné zručnosti, neváhaj a pošli nám svoj životopis!

Typická náplň práce: 

  • Vystavuješ faktúry, dobropisy a dodacie listy, čím zabezpečuješ plynulý chod administratívy.
  • Tvoríš ponuky a pripravuješ podklady pre obchodné prípady, aby si podporil úspešné predaje.
  • Riešiš reklamácie a poskytuješ zákaznícku podporu, čím zaisťuješ spokojnosť klientov.
  • Komunikuješ so stávajúcimi zákazníkmi a obchodnými partnermi, buduješ vzťahy a dôveru.
  • Spracovávaš a vybavuješ objednávky, aby si zabezpečil efektívne dodanie tovaru.
  • Eviduješ a kontroluješ priebeh realizácie dodávok objednaného tovaru, čím garantuješ kvalitu služieb.
  • Aktualizuješ dáta v informačnom systéme, aby si udržal presnosť informácií.
  • Podporuješ objednávanie tovarov pre zákazníkov, čím prispievaš k ich spokojnosti.
  • Spolupracuješ s obchodným riaditeľom a obchodnými zástupcami, aby ste dosiahli spoločné ciele.
  • Komunikuješ so zákazníkmi a obchodnými partnermi telefonicky a emailom, čím udržiavaš otvorenú komunikáciu.
  • Spracovávaš objednávky a vystavuješ potrebné dokumenty, čo prispieva k hladkému chodu firmy.
  • Pracovná doba je od 8:00 do 16:30, pričom si užívaš prestávku na obed.
  • Práca prebieha od pondelka do piatku, čo ti umožňuje mať víkendy voľné na oddych a zábavu.

Zamestnanecké výhody, benefity:

* Zaručujeme ti zázemie v stabilnej spoločnosti, ktorá ti poskytne istotu a bezpečnosť v práci.

* Ak si našou súčasťou, máš možnosť využívať zamestnanecké zľavy pri nákupe v našej predajni.

* Okrem toho, ti ponúkame stravné lístky alebo finančný príspevok, aby si sa nemusel starať o svoje stravovanie.

* V našej spoločnosti ti zaručujeme výhodné pracovné podmienky, ktoré ti umožnia efektívne pracovať a napredovať v práci.

* Staráme sa aj o fyzickú a psychickú  pohodu našich zamestnancov, preto ti ponúkame možnosť využitia Multisport karty

* Aby si bol vždy v obraze, ponúkame ti kompletné produktové a obchodné školenie, ktoré ti pomôže rozvíjať sa v tvojej práci.

* Našim zamestnancom sa snažíme venovať adekvátnu pozornosť, preto sme pre teba pripravili motivujúci systém odmeňovania.

Informácie o výberovom konaní:
Výberové konanie prebieha v dvoch kolách. V prvom kole prechádza Tvoj životopis pre-screeningom. V druhom kole sú úspešní uchádzači kontaktovaní a pozvaní na pohovor. Pracovný pohovor sa bude konať v B. Bystrici, na základe telefonickej dohody.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Skúsenosti na podobnej pozícii výhodou
  • Časová flexibilita, odolnosť voči stresu
  • Komunikačné schopnosti, samostatnosť, lojálnosť
  • Záujem pracovať na sebe, vzdelávať sa
  • Aktívny prístup k zvereným úlohám
  • Skúsenosti s nákupom a predajom (nie je to podmienka), znalosť práce s Microsoft Office
  • Tímová spolupráca, riešenie problémov, kreativita

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.