banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Pracovník/čka pre sociálnu výdajňu, terén a administratívu

Menej ako týždeň

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 200 - 1 400 € hrubého

váš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1400 EUR

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Zdravotníctvo a sociálna starostlivosť, Sociálny pracovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO:

Radi pracujete s ľuďmi a viete profesionálne zvládnuť aj zložité sociálne situácie?

Máte skúsenosti s výdajom potravín, pomocou klientom v teréne alebo administratívou?

Hľadáte spôsoby ako sa dá než ako sa nedá?

Radi by ste prispeli k lepšiemu životu v našej Petržalke? 


Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať:

výdaj potravín a inej materiálnej pomoci klientom v sociálnej výdajni,

evidencia, manipulácia a správa skladových zásob,

zabezpečenie poriadku, hygieny a logistiky v sklade a výdajni,

pomoc pri výdaji obedov pre klientov sociálnych služieb,

terénna sociálna práca – kontakt s ľuďmi bez domova, seniormi či rodinami v kríze,

administratívna výpomoc na oddelení sociálnych vecí (evidencia, spracovanie údajov, príprava podkladov),

spolupráca pri preventívnych a komunitných aktivitách,

flexibilná výpomoc v rámci potrieb sociálneho oddelenia.


Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto:

Vaším pôsobiskom bude Miestny úrad Bratislava-Petržalka, niekedy vo výdajni na Rovniankovej 12, inokedy vo výdajniach obedov alebo teréne.

V rámci pracovnej doby, spolu s kolegami z oddelenia sociálnych vecí, budete prijímať dodávky, kontrolovať kvalitu a množstvo tovaru, pripravovať ho na výdaj klientom a viesť presnú evidenciu skladových zásob. Súčasťou práce je aj zabezpečenie čistoty a poriadku vo výdajni a sklade, komunikácia s kolegami. Rovnako to môže byť pomoc pri administratívnych úkonoch a vybavíte pár administratívnych úloh alebo sa zúčastníte terénneho výjazdu.

Počas svojej práce budete mať možnosť stretnúť sa s rôznymi ľuďmi, pričom prepojenie bude v potrebe sociálneho poradenstva a podpore klientov pri riešení ich životnej situácie. Na konci pracovného dňa tak budete môcť mať dobrý pocit, že svojou prácou naozaj prispievate k lepšiemu životu v našej Petržalke.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • 5 dní dovolenky navyše,
  • skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,
  • možnosť využívania MultiSport karty,
  • preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),
  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),
  • možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,
  • bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,
  • bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,
  • bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,
  • potrebné školenia a kurzy pre Váš odborný rast,
  • možnosť teambuildingových aktivít,
  • samozrejme, príspevok na stravovanie,
  • práca v stabilnom prostredí verejnej správy,
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať:
• štruktúrovaný profesijný životopis (povinné),
• doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné),
• certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach (nepovinné).

Informácie o výberovom konaní:
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 19.8.2025 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca:

Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou. Oceníme tiež znalosťExcel, Word, Outlook a Internet. Očakávame schopnosť pracovať v tíme a komunikovať s kolegami aj klientmi.

Výhodou sú skúsenosti so sociálnou prácou, ovládanie skladového hospodárstva, samostatnosť, empatia, schopnosť zvládať krízové situácie, dobré komunikačné a organizačné schopnosti.

Podmienkami sú vodičský preukaz skupiny B – aktívny vodič a čistý register trestov.

V neposlednom rade dodáme, že konštruktívny prístup k práci, otvorená komunikácia, spolupráca, dôslednosť, či zodpovednosť nie sú u nás na iba frázami. 

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.