banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Hlavný/á rozpočtár/ka finančného oddelenia

Dnešné

Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto

Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 000 € hrubého

Zmluvná mzda od 2000 € btt (finálna výška ponuky závisí od skúsenosti a zručností kandidáta)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Ekonóm, Rozpočtár/kalkulant, Hlavný referent, Odborný referent, Samostatný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Hľadáme skúseného odborníka na rozpočtové procesy, ktorý chce byť pevnou oporou finančnej agendy Starého Mesta!

Mestská časť Bratislava–Staré Mesto obsadzuje seniornejšiu pozíciu, ktorá spočíva v samostatnom a presnom spracovaní komplexných operatívnych úloh súvisiacich s prípravou a správou rozpočtu.
Budete pracovať v menšom tíme a zastrešíte kľúčovú časť finančnej operatívy mestskej časti.

Vašou náplňou práce bude:​

  • Podieľanie sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu mestskej časti a jeho predložení na prerokovanie v rámci schvaľovacích orgánov mestskej časti v zákonom predpísanej štruktúre.

  • Podieľanie sa na príprave rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie, vrátane programovej štruktúry rozpočtu.

  • Spracovanie rozpočtu v technickej forme v programovom vybavení informačného systému mestskej časti, vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu.

  • Vedenie operatívnej evidencie zmien rozpočtu, sumarizáciu rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom rozpočtového informačného systému pre
    samosprávy (RIS.SAM).

  • Podieľanie sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu, vypracováva správy o plnení rozpočtu.

  • Vykonávanie priebežnej kontroly plnenia rozpočtu.

  • Spravovanie decentralizačné dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov.

  • Podieľanie sa na  spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, pripravuje podklady k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.

  • Koordinácia, usmerňovanie organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní.

  • Aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Home office 1x týždenne.

  • Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).

  • 5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.

  • Príspevok na MHD.

  • Multisport karta.

  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.

  • Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára. 

  • Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis posielajte najneskôr do 15.12. 2025.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa (ekonomické zameranie výhodou).

  • Preukázateľná prax v oblasti rozpočtovej politiky min. 3 roky.

  • Pracovná prax v oblasti ekonomiky a financií min. 5 rokov.

  • Prax v samospráve veľkou výhodou.

  • Komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť.

  • Pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office.

  • Pokročilá úroveň práce s MS Excel (funkcie, vzorce, kontigenčné tabuľky).

  • Bezúhonnosť.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.