Hlavný/á rozpočtár/ka finančného oddelenia
Dnešné
Miestny úrad MČ Bratislava-Staré Mesto
Vajanského nábrežie, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Zmluvná mzda od 2000 € btt (finálna výška ponuky závisí od skúsenosti a zručností kandidáta)
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Ekonóm, Rozpočtár/kalkulant, Hlavný referent, Odborný referent, Samostatný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme skúseného odborníka na rozpočtové procesy, ktorý chce byť pevnou oporou finančnej agendy Starého Mesta!
Mestská časť Bratislava–Staré Mesto obsadzuje seniornejšiu pozíciu, ktorá spočíva v samostatnom a presnom spracovaní komplexných operatívnych úloh súvisiacich s prípravou a správou rozpočtu.
Budete pracovať v menšom tíme a zastrešíte kľúčovú časť finančnej operatívy mestskej časti.
Vašou náplňou práce bude:
Podieľanie sa na príprave pri zostavovaní rozpočtu mestskej časti a jeho predložení na prerokovanie v rámci schvaľovacích orgánov mestskej časti v zákonom predpísanej štruktúre.
Podieľanie sa na príprave rozpočtových zmien, rozpočtových opatrení a ich predkladaní na schválenie, vrátane programovej štruktúry rozpočtu.
Spracovanie rozpočtu v technickej forme v programovom vybavení informačného systému mestskej časti, vedie operatívnu evidenciu zmien rozpočtu.
Vedenie operatívnej evidencie zmien rozpočtu, sumarizáciu rozpočtov organizácii mestskej časti prostredníctvom rozpočtového informačného systému pre
samosprávy (RIS.SAM).Podieľanie sa na vyhodnocovaní plnenia rozpočtu, vypracováva správy o plnení rozpočtu.
Vykonávanie priebežnej kontroly plnenia rozpočtu.
Spravovanie decentralizačné dotácie zo štátneho rozpočtu a štátnych mimorozpočtových fondov.
Podieľanie sa na spracovaní rozboru hospodárenia mestskej časti za príslušný rok, pripravuje podklady k spracovaniu záverečného účtu mestskej časti.
Koordinácia, usmerňovanie organizácie mestskej časti pri tvorbe rozpočtu, pri úpravách rozpočtu a financovaní.
Aktívne spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh vyplývajúcich z určenej pracovnej náplne.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Home office 1x týždenne.
Flexibilný pracovný čas (a 37.5h týždenne).
5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna.
Príspevok na MHD.
Multisport karta.
Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára.
Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní:
Štruktúrovaný životopis posielajte najneskôr do 15.12. 2025.
Požiadavky na zamestnanca:
Vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa (ekonomické zameranie výhodou).
Preukázateľná prax v oblasti rozpočtovej politiky min. 3 roky.
Pracovná prax v oblasti ekonomiky a financií min. 5 rokov.
Prax v samospráve veľkou výhodou.
Komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilnosť, operatívnosť.
Pokročilá úroveň práce s produktami Microsoft Office.
Pokročilá úroveň práce s MS Excel (funkcie, vzorce, kontigenčné tabuľky).
Bezúhonnosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.