Customer Service Team Leader (CNC stroje / technický servis)
Stále hľadajú
Jens&Litwak CZ, s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 3 000 € hrubého
Výsledná mzda závisí od seniority a skúseností kandidáta
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Strojárstvo, Manažment, Servisný inžinier, Vedúci údržby, Majster výroby, Inžinier údržby, Team leader
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Pre top 10 globálneho technologického lídra v oblasti CNC obrábacích strojov (sústruhy, frézy, brúsky) s garanciou špičkového servisu pre zákazníkov v letectve, defense, automotive, hydraulike, priemyselnej výrobe a podobne, hľadáme skúseného lídra, ktorý dokáže efektívne riadiť servisnú operatívu, zvláda vysoké nároky na prioritizáciu a je pripravený byť dôležitým partnerom pre kľúčových zákazníkov.
Ako Customer Service Team Leader budete:
- Zodpovedať za operatívne riadenie servisných tiketov (paralelne bežiace prípady – inštalácie, údržby, breakdowny)
- Prioritizovať zásahy podľa SLA a dohodnutej technickej dostupnosti zariadení (95% času) a dostupnosti technikov
- Plánovať kapacity cca 25 technikov (5 interných, 20 externých), operatívne ich presúvať podľa zmien priorít
- Pripravovať a kalkulovať cenové ponuky servisných zásahov (mendays, náklady, časové odhady)
- V prípade neplánovaných zásahov pripraviť servisný report a profesionálne ho odkomunikovať so zákazníkom
- spolupracovať s managerom servisu a špecialistickými rolami v servisnom oddelení
- Viesť tím s dôrazom na produktivitu, motiváciu a prozákaznícke správanie
- Zabezpečovať vysokú spokojnosť zákazníkov
- Riadiť procesné zmeny a zlepšenia v operatívnom riadení servisu
Koho hľadáme?
- Človeka, ktorý zvláda vysokú operatívnu záťaž, dokáže rýchlo reagovať, nastavovať priority a udržiavať poriadok v komplexných procesoch
- Skúseného lídra s veľmi silným people managementom
- Kandidáta s praxou v údržbe strojov (ideálne CNC) alebo v servisnom prostredí technologických zariadení
- Osobu s výborným technicko-obchodným cítením – vie naceniť zásah a vyargumentovať ho pred zákazníkom
- Prozákaznícky orientovaného komunikátora, ktorý zvláda aj náročné situácie s istotou a rešpektom
- Multitaskera, ktorý má organizačný talent a schopnosť prekladať denné požiadavky do efektívneho výkonu tímu
Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo ponúkame:
Prácu pre technologickú špičku so silnou značkou
Stabilnú kapacitu tímu – Vašou misiou je organizácia, nie hasiť nedostatok ľudí
Možnosť aktívne meniť procesy a prinášať zlepšenia
Tím v Bratislave – Service Manager, Team Leader + 3 support špecialisti
25 technikov v teréne pre kľúčových zákazníkov
Podporu v ďalšom odbornom rozvoji
Konkurenčný plat + výkonové bonusy podľa výsledkov
Medzinárodné prostredie s vysokou mierou autonómie
Požiadavky na zamestnanca:
- Technické vzdelanie (strojárstvo, mechatronika, prípadne príbuzné oblasti)
- Preukázateľná prax v servise údržby / CNC / priemyselných technológiách
- Skúsenosť s vedením tímu (servis/technici/field engineering)
- Schopnosť pripravovať nacenenia servisných zásahov
- Orientácia v SLAs a výkonových ukazovateľoch
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni
- Práca s ticketingovými a plánovacími nástrojmi
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.