banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Terénny administratívny pracovník

Len pár hodín

Cerkam Facility Services 1 s. r. o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 500 € hrubého

odmeny a bonusy

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Odborné vyučenie bez maturity

Zaradené

Administratíva, Obchod, Doprava, špedícia, logistika, Bankovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Obchodný zástupca, Vodič, Telefonický operátor, Klientský pracovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


  • Administratívna činnosť spojená s evidenciou a spracovaním zákazníckych požiadaviek.
  • Komunikácia s klientmi prostredníctvom telefónu, e-mailu a osobne.
  • Vyhovovanie objednávok a zabezpečenie ich správneho a včasného vybavenia.
  • Práca v teréne, kde sa stretávate s klientmi a poskytujete im potrebné informácie a podporu.
  • Práca s interným systémom na zaznamenávanie a sledovanie zákazníckych interakcií.
  • Typický deň zahŕňa komunikáciu s klientmi, vybavovanie objednávok a administratívne úkony, pričom sa aktívne zapájate do riešenia ich požiadaviek.
  • Pracovná doba je zvyčajne od 8:00 do 16:30, s flexibilitou v prípade terénnej práce a stretnutí s klientmi.

Zamestnanecké výhody, benefity:


  • Flexibilný pracovný čas
  • Služobné vozidlo po zapracovaní
  • Príspevok na vzdelávanie
  • Pohodlné a moderné prostredie
  • Príjemný a podporný tím
  • Pravidelné teambuildingy
  • Možnosť home office
  • Bonusy za výkonnosť

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Všu dôveru a záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov, bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.

Požiadavky na zamestnanca:


  • Skúsenosti v zákazníckom servise sú výhodou.
  • Výborné komunikačné zručnosti sú kľúčové.
  • Schopnosť riešiť problémy a stres.
  • Flexibilita a tímová práca sú vítané.
  • Orientácia na zákazníka je nevyhnutná.
  • Empatia a trpezlivosť sú dôležité.
  • Schopnosť rýchlo sa učiť nové veci.
  • Odolnosť voči stresu a tlaku.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.