Administratívny pracovník
Menej ako 2 týždne
BMM, spol. s r.o.
Martin, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mierne pokročilá), Nemčina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Organizovanie a správa dokumentácie (tvorba, triedenie, archivácia).
Príprava reportov a analytických správ na základe zadaných údajov a reportovanie nadriadeným.
Zabezpečenie chodu kancelárie, vrátane objednávania kancelárskych potrieb a materiálu.
Koordinácia schôdzok, konferencií a stretnutí, vrátane prípravy podkladov a záznamov.
Zabezpečenie plynulého chodu administratívnych procesov v spoločnosti.
Prijímanie telefonických hovorov, emailová a osobná komunikácia s klientmi, partnermi a zamestnancami.
Poskytovanie administratívnej podpory kolegom a manažmentu.
Koordinácia korešpondencie (vypracovanie, distribúcia a archivácia listov, e-mailov a iných dokumentov).
Aktualizácia a správa databáz, záznamov a klientských informácií.
Práca s internými informačnými systémami na spracovanie objednávok, fakturáciu a ďalšie administratívne úkony.
Príprava podkladov na spracovanie faktúr, účtovníckych dokladov a iných finančných dokumentov.
Podpora pri organizovaní a koordinácii firemných akcií, školení, seminárov a iných podujatí, vrátane rezervácie priestorov a zaisťovania potrebných materiálov.
Sledovanie termínov a upomienok na dôležité udalosti.
Príprava dokumentov a podkladov na audity, kontroly a ďalšie administratívne procesy.
Riešenie operatívnych problémov a úloh, ktoré vzniknú v rámci chodu kancelárie.
Flexibilné prispôsobenie sa potrebám firmy a nadriadených osôb.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- vzdelávacie kurzy a školenia
- Príjemné pracovné prostredie
- Teambuildingové akcie
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za zaslanie Vášho životopisu. Jednotlivých uchádzačov budeme priebežne vyhodnocovať a následne, podľa nášho výberu, pozývať na osobné stretnutie.
Požiadavky na zamestnanca:
Schopnosť efektívne komunikovať.
Práca v tíme a spolupráca.
Organizačné schopnosti a precíznosť.
Flexibilita a prispôsobivosť.
Znalosť MS Office a administratívnych nástrojov.
Schopnosť riešiť problémy a rozhodovať.
Odolnosť voči stresu a časovému tlaku.
Proaktívny prístup a iniciatíva.
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.