banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny pracovník

Menej ako 2 týždne

BMM, spol. s r.o.

Martin, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá), Nemčina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Organizovanie a správa dokumentácie (tvorba, triedenie, archivácia).

Príprava reportov a analytických správ na základe zadaných údajov a reportovanie nadriadeným.

Zabezpečenie chodu kancelárie, vrátane objednávania kancelárskych potrieb a materiálu.

Koordinácia schôdzok, konferencií a stretnutí, vrátane prípravy podkladov a záznamov.

Zabezpečenie plynulého chodu administratívnych procesov v spoločnosti.

Prijímanie telefonických hovorov, emailová a osobná komunikácia s klientmi, partnermi a zamestnancami.

Poskytovanie administratívnej podpory kolegom a manažmentu.

Koordinácia korešpondencie (vypracovanie, distribúcia a archivácia listov, e-mailov a iných dokumentov).

Aktualizácia a správa databáz, záznamov a klientských informácií.

Práca s internými informačnými systémami na spracovanie objednávok, fakturáciu a ďalšie administratívne úkony.

Príprava podkladov na spracovanie faktúr, účtovníckych dokladov a iných finančných dokumentov.

Podpora pri organizovaní a koordinácii firemných akcií, školení, seminárov a iných podujatí, vrátane rezervácie priestorov a zaisťovania potrebných materiálov.

Sledovanie termínov a upomienok na dôležité udalosti.

Príprava dokumentov a podkladov na audity, kontroly a ďalšie administratívne procesy.

Riešenie operatívnych problémov a úloh, ktoré vzniknú v rámci chodu kancelárie.

Flexibilné prispôsobenie sa potrebám firmy a nadriadených osôb.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • vzdelávacie kurzy a školenia
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Teambuildingové akcie

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme Vám za zaslanie Vášho životopisu. Jednotlivých uchádzačov budeme priebežne vyhodnocovať a následne, podľa nášho výberu, pozývať na osobné stretnutie.

Požiadavky na zamestnanca:

​Schopnosť efektívne komunikovať.

Práca v tíme a spolupráca.

Organizačné schopnosti a precíznosť.

Flexibilita a prispôsobivosť.

Znalosť MS Office a administratívnych nástrojov.

Schopnosť riešiť problémy a rozhodovať.

Odolnosť voči stresu a časovému tlaku.

Proaktívny prístup a iniciatíva.

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.