Office Manager / Asistentka vedenia (stavebná spoločnosť)
Stále hľadajú
BTI s. r. o.
Bánovská cesta, Žilina, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
850 - 1 100 € hrubého
Konečná výška mzdy bude stanovená individuálne podľa skúseností a odbornosti uchádzača a bude upresnená počas osobného pohovoru.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Základná)
Zaradené
Administratíva, Stavebníctvo a reality, Asistent, Office manager, Prípravár stavieb, Rozpočtár/kalkulant stavieb
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme samostatnú a flexibilnú kolegyňu, ktorá zabezpečí plynulý chod kancelárie a bude podporou tímu pri realizácii projektov.
Organizácia administratívnych úloh
Príprava a evidencia dokumentácie (zmluvy, objednávky, faktúry) a sledovanie termínov projektov
Spracovanie nacenovaní v programe Cenkros a príprava podkladov pre verejné obstarávania a súťaže
Objednávanie kancelárskych potrieb a starostlivosť o chod kancelárie
Komunikácia s dodávateľmi, klientmi, externou účtovníčkou a mzdárkou
Samostatné riešenie operatívnych požiadaviek konateľov
Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdovú agendu, spracovanie dochádzky
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Priateľské pracovné prostredie a podporu vedenia
- Rôznorodá a aktívna práca
- Príjemné pracovné prostredie
- Káva a nápoje na pracovisku
- Teambuildingové akcie
- Zaučenie do programu Cenkros a prípravy verejných obstarávaní
- Rozšíriť si znalosti v stavebníctve
Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o túto pozíciu.
Všetky životopisy starostlivo posúdime a vybraných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca:
Znalosti
Administratíva a účtovná agenda
práca s faktúrami, objednávkami, dodacími listami
základné znalosti účtovníctva a fakturácie (nemusíš byť účtovníčka, ale rozumieš dokladom)
Znalosť stavebného prostredia (výhoda, nie nutnosť)
orientácia v základných pojmoch (zmluva, rozpočet, výkaz výmer)
MS Office / Google Workspace
Excel (základné tabuľky, filtre, jednoduché vzorce)
Word (formátovanie, zmluvy)
Outlook alebo iný mailový klient
Znalosť slovenského jazyka – gramaticky správna komunikácia
Základy BOZP / PO – aspoň orientačne, aby si vedela komunikovať so zodpovednými osobami
Zručnosti
Organizačné schopnosti – vieš si nastaviť priority, sledovať termíny, kalendár
Komunikácia – profesionálne vystupovanie, telefonovanie, emailová komunikácia
Precíznosť a systematickosť – poriadok v papieroch a dátach
Samostatnosť – vieš vyriešiť bežné problémy bez toho, aby si sa pýtala na každý detail
Práca pod tlakom – zvládneš rýchle tempo, keď je viac zákaziek naraz
Tímovosť – spolupráca s projektovými manažérmi, stavbyvedúcimi
Flexibilita – pripravenosť riešiť nečakané úlohy, ktoré stavebná firma prináša
Osobnostné predpoklady
zodpovednosť a spoľahlivosť
lojalita voči firme
príjemné vystupovanie
schopnosť udržiavať poriadok v procesoch a dokumentoch
proaktivita (vidíš, čo treba spraviť, aj bez pokynu)
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.