banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Office Manager / Asistentka vedenia (stavebná spoločnosť)

Stále hľadajú

BTI s. r. o.

Bánovská cesta, Žilina, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

850 - 1 100 € hrubého

Konečná výška mzdy bude stanovená individuálne podľa skúseností a odbornosti uchádzača a bude upresnená počas osobného pohovoru.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Zmluva

Práca na živnostenský list/IČO

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základná)

Zaradené

Administratíva, Stavebníctvo a reality, Asistent, Office manager, Prípravár stavieb, Rozpočtár/kalkulant stavieb


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme samostatnú a flexibilnú kolegyňu, ktorá zabezpečí plynulý chod kancelárie a bude podporou tímu pri realizácii projektov.

  • Organizácia administratívnych úloh

  • Príprava a evidencia dokumentácie (zmluvy, objednávky, faktúry) a sledovanie termínov projektov

  • Spracovanie nacenovaní v programe Cenkros a príprava podkladov pre verejné obstarávania a súťaže

  • Objednávanie kancelárskych potrieb a starostlivosť o chod kancelárie

  • Komunikácia s dodávateľmi, klientmi, externou účtovníčkou a mzdárkou

  • Samostatné riešenie operatívnych požiadaviek konateľov

  • Príprava podkladov pre účtovníctvo a mzdovú agendu, spracovanie dochádzky

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • ​Priateľské pracovné prostredie a podporu vedenia
  • Rôznorodá a aktívna práca
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Káva a nápoje na pracovisku
  • Teambuildingové akcie​
  • Zaučenie do programu Cenkros a prípravy verejných obstarávaní
  • Rozšíriť si znalosti v stavebníctve

Informácie o výberovom konaní:
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o túto pozíciu.
Všetky životopisy starostlivo posúdime a vybraných kandidátov pozveme na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca:

Znalosti

  • Administratíva a účtovná agenda

    • práca s faktúrami, objednávkami, dodacími listami

    • základné znalosti účtovníctva a fakturácie (nemusíš byť účtovníčka, ale rozumieš dokladom)

  • Znalosť stavebného prostredia (výhoda, nie nutnosť)

    • orientácia v základných pojmoch (zmluva, rozpočet, výkaz výmer)

  • MS Office / Google Workspace

    • Excel (základné tabuľky, filtre, jednoduché vzorce)

    • Word (formátovanie, zmluvy)

    • Outlook alebo iný mailový klient

  • Znalosť slovenského jazyka – gramaticky správna komunikácia

  • Základy BOZP / PO – aspoň orientačne, aby si  vedela komunikovať so zodpovednými osobami

Zručnosti

  • Organizačné schopnosti – vieš si nastaviť priority, sledovať termíny, kalendár

  • Komunikácia – profesionálne vystupovanie, telefonovanie, emailová komunikácia

  • Precíznosť a systematickosť – poriadok v papieroch a dátach

  • Samostatnosť – vieš vyriešiť bežné problémy bez toho, aby si sa pýtala na každý detail

  • Práca pod tlakom – zvládneš rýchle tempo, keď je viac zákaziek naraz

  • Tímovosť – spolupráca s projektovými manažérmi, stavbyvedúcimi

  • Flexibilita – pripravenosť riešiť nečakané úlohy, ktoré stavebná firma prináša

Osobnostné predpoklady

  • zodpovednosť a spoľahlivosť

  • lojalita voči firme

  • príjemné vystupovanie

  • schopnosť udržiavať poriadok v procesoch a dokumentoch

  • proaktivita (vidíš, čo treba spraviť, aj bez pokynu)

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.