banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

General Affairs Specialist

Stále hľadajú

SMINLO, s. r. o.

Liptovský Mikuláš, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

Nástupná základná mzda 1200 EUR brutto resp. dohodou. Stravné plne preplácané zamestnávateľom vo výške 6 Eur/deň.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Manažment, Obchod, Manažment kvality, Administratívny pracovník, referent, Manažér kvality, Nákupca, Office manager, Špecialista ISO


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Office and Facility management

Všeobecný chod kancelárií a funkčnosť podnikových priestorov.

Správa a inventarizácia kancelárskych zariadení.

Asset management

Dohľad nad údržbou a servisom majetku.

Procurement and general purchasing

Nákup kancelárskych potrieb a vybavenia.

Nákup potrebného tovaru a služieb pre chod podniku.

Udržiavanie dobrých vzťahov s obchodnými partnermi.

Riadenie dodávateľského reťazca vrátane bezpečnosti dodávateľského reťazca.

Riadenie pracovných presunov a nákup cestovných lístkov.

Zabezpečenie ubytovanie zamestnancov na pracovnej ceste a dohľad nad vyúčtovaním pracovnej cesty.

Vytváranie dlhodobých objednávok na všeobecný nákup na základe rozpočtov.

Riadenie reklamných predmetov, tlačovín (vizitky, nálepky).

Event management

Organizovanie a koordinácia firemných podujatí.

Organizovanie a koordinácia sociálnych benefitov a Multisport kariet.

Compliance and Administration

Compliance – BOZP, PO, GDPR, hygiena, legislatívne požiadavky.

Kontrola súladu s internými predpismi a smernicami.

Riadenie prístupu k interným dokumentom a informáciám.

Workplace support

Administratívna podpora internej ISO dokumentácie.

Všeobecná administratívna podpora ostatných oddelení spoločnosti.

Pripoistenia zásielok na základe podnetu pracovníkov operatívy.

Schvaľovanie nových dodávateľov pozemnej prepravy, preverenie platnosti poistiek dodávateľov a ich evidencia.

Zadávanie údajov do SAP, pridávanie a aktualizácia obchodných partnerov v súlade s internými predpismi a smernicami.

Pridávanie nových zákazníkov so sídlom v SR do databázy monitorovaných partnerov na portáli Finstat.

Monitoring a riadenie evidencie reštrukturalizácií a konkurzov.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Máš k dispozícii príspevok na MultiSport kartu na relax a športovanie.
  • Budeš mať k dispozícii firemný notebook a mobilný telefón aj na súkromné účely.
  • Zamestnávateľ ti hradí príspevok na stravu každý deň v plnej výške.
  • Zúčastňuješ sa pravidelných firemných podujatí, kde spoznávaš svojich kolegov mimo pracoviska a vytváraš si silné pracovné aj priateľské vzťahy.
  • Ak si raz chorý/á, nezabudni na sick day, ktorý ti zamestnávateľ poskytuje.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Vyžadujeme samostatnosť, zodpovednosť a flexibilitu.
  • Oceňujeme dôkladnosť a zmysel pre detail.
  • Komunikačné zručnosti sú pre nás veľmi dôležité.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.