banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Platená stáž pre študenta na oddelení zákazníckej kvality

Stále hľadajú

Embraco Slovakia s.r.o.

Spišská Nová Ves, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 4,70 €/hodina hrubého

Hľadáme študenta na dohodu na 20 hodín týždenne. Mzdové podmienky sú 4,71€ / hodinu.

Úväzok

Prax a stáže

Zmluva

Dohoda o vykonaní práce

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Elektrotechnika a energetika, Strojárstvo, Manažment kvality, Zákaznícka podpora, Ekonóm, Elektrotechnický inžinier, Strojný inžinier, Inžinier kvality, Špecialista podpory zákazníkov


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:


Hľadáme talentovaného a motivovaného vysokoškoláka (študenta/študentku), ktorý/á posilní náš tím zákazníckej kvality v dynamickom medzinárodnom prostredí.

Chceš prepojiť teóriu s praxou, získať cenné skúsenosti v nadnárodnej spoločnosti a naučiť sa riadiť kvalitu na globálnej úrovni? Táto stáž je tvoja šanca!

Čo bude Tvojou náplňou?

Ako člen nášho tímu budeš priamo súčasťou procesov riadenia kvality a získavania spätnej väzby z trhu. Budeš sa podieľať na:

  • Logistickej podpore: Vytváranie a administrácia transportných požiadaviek pre efektívne vrátenie vyradených kompresorov (tzv. reklamovaný tovar) z trhu na analýzu.
  • Analýze a reportingu: Spracovávanie jednoduchých analýz dát a príprava rôznych typov reportov pod vedením skúsených špecialistov.
  • Komunikácii: Aktívna spolupráca s kolegami z iných oddelení naprieč našou globálnou štruktúrou spoločnosti.

Čo u Nás Získaš?

  • Praktické skúsenosti: Možnosť získať komplexné poznatky v oblasti zákazníckej kvality a riadenia reklamácií.
  • Odborný rozvoj: Naučíš sa pracovať s internými nástrojmi a systémami používanými v nadnárodnej spoločnosti.
  • Globálna komunikácia: Rozvinieš svoje komunikačné zručnosti pri spolupráci s rôznymi oddeleniami v rámci celej spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity:

• príspevok zamestnanca na stravu 1,77 € (možnosť výberu zo 6 jedál)
• príspevok na cestovné 0,09 € za km
• flexibilná pracovná doba na max. 20 hodín týždenne
• možnosť absolvovať súčasne aj povinnú odbornú prax

Požiadavky na zamestnanca:

  •  Aktívny študent/ka vysokej školy (ideálne technické smery, manažment kvality, ekonomické smery).
  •  Výhodou sú základné technické znalosti alebo predošlé skúsenosti/záujem o oblasť kvality a práce so zákazníkmi (Customer Service/Customer Quality).
  • Komunikatívny, otvorený prístup, zodpovednosť a ochota vzdelávať sa a pracovať v tíme

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.