banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívna podpora

Menej ako 2 týždne

ALEX PETERSON s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

možnosť odmien za kvalitnú prácu

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Odborné vyučenie bez maturity

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Recepčná, Sekretárka, Archivár, správca registratúry


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

​Pre nášho klienta hľadáme administratívne posily so znalosťou kancelárskej techniky. Budete sa podieľať na administratíve a digitalizácii tlačených dokumentov v menšom, priateľskom tíme s rodinnou atmosférou, kde sa môžete spoľahnúť na podporu skúsených kolegýň. Práca prebieha na dvojzmennej prevádzke, pričom zmeny sa pravidelne striedajú.

Vaša náplň práce bude:

  • digitalizácia papierových dokumentov prostredníctvom špecializovaných skenerov

  • obsluha kancelárskej a digitalizačnej techniky

  • príprava dokumentov na skenovanie (triedenie, kontrola úplnosti a kvality)

  • práca so softvérom pre správu a archiváciu naskenovaných súborov

  • kontrola presnosti digitalizovaných výstupov a riešenie drobných nezrovnalostí

  • spolupráca s vedúcou zmeny pri zabezpečení plynulého chodu digitalizácie

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame:

  • pracovnú zmluvu na dobu určitú (2 roky) s možnosťou predĺženia o ďalší rok

  • možnosť mimoriadnych odmien pri kvalitne odvedenej práci,

  • podporu skúsených kmeňových pracovníčok

Informácie o výberovom konaní:
Ak Vás pozícia zaujala, budeme radi, ak nám pošlete Vaše CV v slovenčine alebo angličtine. Každého kandidáta budeme kontaktovať ohľadom spätnej väzby.

V prípade, že nemáte o pozíciu záujem, budeme radi, ak nám pošlete Váš životopis aj "do budúcna" - radi Vás v budúcnosti oslovíme so zaujímavými pracovnými príležitosťami. Takisto môžete odporučiť známeho a získať odmenu 250€ (viac na www.alexpeterson.sk)

Sledujte nás tiež v skupine na Facebooku a na LinkedIne.

Požiadavky na zamestnanca:

  • predchádzajúce skúsenosti s administratívnou alebo digitalizačnou prácou sú výhodou, nie podmienkou

  • zodpovedný prístup a precíznosť pri práci s dokumentmi

  • schopnosť dodržiavať stanovené postupy a pracovnú disciplínu

  • veľmi dobrá znalosť práce s kancelárskou technikou

  • ochota pracovať na zmeny

O firme
Vydavateľstvo

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.