Office assistant
Včerajšie
Asseco Central Europe, a.s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 600 € hrubého
od 1600 € brutto v závislosti od skúseností
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme Office Assistant!
Staňte sa súčasťou IT spoločnosti, ktorá patrí medzi najvýznamnejších poskytovateľov technologických inovácií a moderných IT riešení!
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivú, profesionálnu a organizačne zdatnú osobu, ktorá bude poskytovať administratívnu a organizačnú podporu vedeniu spoločnosti.
Vašou úlohou bude zabezpečiť plynulý chod sekretariátu a reprezentatívnu komunikáciu smerom dovnútra aj navonok spoločnosti.
Budete úzko spolupracovať s kolegyňou na obdobnej pozícii, ktorá zároveň zastrešuje chod sekretariátu a je Vašou priamou nadriadenou.
Spoločne budete tvoriť zohratý tandem, ktorý sa v týždňových pracovných intervaloch strieda v pracovnej dobe: 8:00 – 16:30 alebo 9:30 – 18:00.
Koho hľadáme?
- Komunikatívnu a spoľahlivú osobnosť s profesionálnym vystupovaním.
- Osobu s výbornými organizačnými schopnosťami a time manažmentom.
- Znalosť MS Office (Outlook).
- Angličtina na pokročilej úrovni (slovom aj písmom).
- Schopnosť pracovať s citlivými informáciami.
- Časová flexibilita - pracovná doba sa strieda v týždňových intervaloch (iba v pracovných dňoch 8:00 – 16:30 / 9:30 – 18:00). Vzhľadom na charakter práce a potrebu osobnej prítomnosti pri vedení spoločnosti nie je možné vykonávať prácu z domu (home office).
Čo Vás u nás čaká??
- Podpora manažmentu – koordinácia stretnutí, kalendárov a služobných ciest.
- Komunikácia – spojovací článok medzi vedením, zamestnancami a partnermi.
- Administratívna agenda – príprava dokumentov, správa písomností.
- Organizácia porád – plánovanie a zabezpečenie stretnutí, videokonferencií.
- Starostlivosť o kanceláriu – plynulý chod pracovného prostredia.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- sick days a dni voľna navyše pri špeciálnych príležitostiach – svadba, pôrod, sťahovanie, sprievod prváčika v 1. školský deň
- bonus pri narodení/osvojení dieťaťa
- odmeny – Referral program, odmeny pre jubilantov, zodpovedajúca variabilná zložka platu
- doplnkové dôchodkové sporenie
- ovocie, pitný režim, káva
- inšpiratívne workshopy a aktivity na témy technology, enviro, diversity, well being
- teambuildingy, spoločenské podujatia
- vzdelávanie a osobný rozvoj - ACE akadémia
- poradenstvo v oblasti duševného zdravia
- multisport karta, klub TJ Asseco
- CSR aktivity
- a iné
Skupina Asseco CE zahŕňa aj ďalšie spoločnosti so zameraním na IT. Asseco CE kladie silný dôraz na podporu strategických cieľov svojich klientov. Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej skupiny Asseco (Asseco Group), ktorá pôsobí v približne 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.