Pridaj sa k nám a staň sa kľúčovým členom nášho tímu ako Administrátor zákazníckeho servisu!
Menej ako 2 týždne
Crown Commercial Slovakia s.r.o.
Kechnec 293, Kechnec, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 300 € hrubého
*Základná mzda: 1 300 EUR/mesiac * Variabilná zložka mzdy: 175 EUR/mesiac * Príspevok na cestovanie: 0,08 €/km (max. 90 km denne) ** Priemerná hrubá mesačná mzda: viac ako 1 475 EUR brutto (bez príspevku na cestovanie)**
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Administratívny pracovník, referent, Koordinátor
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Chceš pracovať v dynamickom a rozrastajúcom sa prostredí, kde budeš mať priestor na osobný a profesionálny rast? Hľadáme skúseného, zodpovedného a proaktívneho Administrátora zákazníckeho servisu, ktorý sa stane neoddeliteľnou súčasťou našich procesov a prispeje k našim spoločným úspechom.
Náplň práce:
Spracovanie objednávok: Budeš zodpovedný/á za prijímanie a zadávanie objednávok do systému, ich kontrolu a pravidelnú aktualizáciu cenníkov, aby boli všetky informácie aktuálne a presné.
Vyjednávanie s klientmi: Zabezpečíš vyjednávanie o dodacích termínoch, harmonogramoch výroby a optimalizácii dodávok s cieľom maximalizovať efektivitu výroby a spokojnosť zákazníkov.
Sledovanie objednávok: Budeš zodpovedný/á za poskytovanie pravidelných aktualizácií o stave objednávok, dostupnosti produktov a logistických procesoch – od skladových zásob až po doručenie.
Správa predajných objednávok: Zabezpečíš správu predajných objednávok v systéme a ich včasné a správne spracovanie.
Spolupráca s logistikou: Budeš koordinovať včasné dodávky produktov a materiálov s logistickým oddelením, aby všetky dodávky prebehli plynulo a načas.
Budovanie vzťahov so zákazníkmi: Budeš organizovať pravidelné návštevy zákazníkov, aby si lepšie pochopil ich potreby a požiadavky, čím prispeješ k dlhodobému zlepšeniu obchodných vzťahov.
Riešenie problémov s fakturáciami: Budeš rýchlo a efektívne riešiť nezrovnalosti s faktúrami, aby si zabezpečil hladký priebeh predajného procesu a spokojnosť zákazníkov.
Monitorovanie zásob: Zodpovedáš za sledovanie pomaly sa pohybujúcich alebo neaktívnych zásob a hľadanie spôsobov ich efektívnej likvidácie v spolupráci s ostatnými oddeleniami.
Koordinácia komunikácie: Zabezpečíš hladkú obchodnú komunikáciu na úrovni výrobného závodu a medzi oddeleniami, čím podporíš efektívnosť celkových procesov.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Atraktívne finančné ohodnotenie:Variabilná zložka mzdy, preplácanie nadčasov, príspevok do 3. piliera a odmeny pri pracovnom výročí či za sprostredkovanie nových kolegov, letná odmena a vianočná odmena.
- Podpora zdravia a pohody:Stravné lístky v hodnote 7,00 EUR, kompenzácia cestovných nákladov, karta Multisport, zamestnanecké zľavy u partnerov a Cafeteria benefity.
- Vzdelávanie a rozvoj:Možnosť jazykového vzdelávania so zahraničnými lektormi, online vzdelávanie cez Seduo a ďalšie tréningy na podporu Vášho rastu.
- Firemná kultúra a zábava:Príspevok na teambuilding, vianočné darčekové poukážky, firemné akcie ako vianočný večierok, rodinný či športový deň.
- Flexibilita:Príležitostný home office pre lepšie zosúladenie pracovného a súkromného života.
Informácie o výberovom konaní:
Ak ťa naša ponuka zaujala a veríš, že spĺňaš uvedené požiadavky, neváhaj nás kontaktovať. Pošli nám svoj životopis a radi sa ti ozveme. Budeme kontaktovať len tých kandidátov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na túto pozíciu. Tešíme sa na tvoju odpoveď a možnosť spolupracovať s tebou!
Požiadavky na zamestnanca:
- Orientácia na zákazníka / obchodné povedomie
- Tímový hráč - s dobrými medziľudskými a vyjednávacími schopnosťami
- Orientácia na neustále zlepšovanie
- Hard skills: Skúsenosti s logistickými procesmi, znalosť MS Office, znalosť maďarského jazyka výhodou.
- Soft skills: Silné komunikačné zručnosti, schopnosť riešiť problémy, organizačné schopnosti
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.