banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Pridaj sa k nám a staň sa kľúčovým členom nášho tímu ako Administrátor zákazníckeho servisu!

Menej ako 2 týždne

Crown Commercial Slovakia s.r.o.

Kechnec 293, Kechnec, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

*Základná mzda: 1 300 EUR/mesiac * Variabilná zložka mzdy: 175 EUR/mesiac * Príspevok na cestovanie: 0,08 €/km (max. 90 km denne) ** Priemerná hrubá mesačná mzda: viac ako 1 475 EUR brutto (bez príspevku na cestovanie)**

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Administratívny pracovník, referent, Koordinátor


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Chceš pracovať v dynamickom a rozrastajúcom sa prostredí, kde budeš mať priestor na osobný a profesionálny rast? Hľadáme skúseného, zodpovedného a proaktívneho Administrátora zákazníckeho servisu, ktorý sa stane neoddeliteľnou súčasťou našich procesov a prispeje k našim spoločným úspechom.

Náplň práce:

  • Spracovanie objednávok: Budeš zodpovedný/á za prijímanie a zadávanie objednávok do systému, ich kontrolu a pravidelnú aktualizáciu cenníkov, aby boli všetky informácie aktuálne a presné.

  • Vyjednávanie s klientmi: Zabezpečíš vyjednávanie o dodacích termínoch, harmonogramoch výroby a optimalizácii dodávok s cieľom maximalizovať efektivitu výroby a spokojnosť zákazníkov.

  • Sledovanie objednávok: Budeš zodpovedný/á za poskytovanie pravidelných aktualizácií o stave objednávok, dostupnosti produktov a logistických procesoch – od skladových zásob až po doručenie.

  • Správa predajných objednávok: Zabezpečíš správu predajných objednávok v systéme a ich včasné a správne spracovanie.

  • Spolupráca s logistikou: Budeš koordinovať včasné dodávky produktov a materiálov s logistickým oddelením, aby všetky dodávky prebehli plynulo a načas.

  • Budovanie vzťahov so zákazníkmi: Budeš organizovať pravidelné návštevy zákazníkov, aby si lepšie pochopil ich potreby a požiadavky, čím prispeješ k dlhodobému zlepšeniu obchodných vzťahov.

  • Riešenie problémov s fakturáciami: Budeš rýchlo a efektívne riešiť nezrovnalosti s faktúrami, aby si zabezpečil hladký priebeh predajného procesu a spokojnosť zákazníkov.

  • Monitorovanie zásob: Zodpovedáš za sledovanie pomaly sa pohybujúcich alebo neaktívnych zásob a hľadanie spôsobov ich efektívnej likvidácie v spolupráci s ostatnými oddeleniami.

  • Koordinácia komunikácie: Zabezpečíš hladkú obchodnú komunikáciu na úrovni výrobného závodu a medzi oddeleniami, čím podporíš efektívnosť celkových procesov.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  1. Atraktívne finančné ohodnotenie:Variabilná zložka mzdy, preplácanie nadčasov, príspevok do 3. piliera a odmeny pri pracovnom výročí či za sprostredkovanie nových kolegov, letná odmena a vianočná odmena.
  2. Podpora zdravia a pohody:Stravné lístky v hodnote 7,00 EUR, kompenzácia cestovných nákladov, karta Multisport, zamestnanecké zľavy u partnerov a Cafeteria benefity.
  3. Vzdelávanie a rozvoj:Možnosť jazykového vzdelávania so zahraničnými lektormi, online vzdelávanie cez Seduo a ďalšie tréningy na podporu Vášho rastu.
  4. Firemná kultúra a zábava:Príspevok na teambuilding, vianočné darčekové poukážky, firemné akcie ako vianočný večierok, rodinný či športový deň.
  5. Flexibilita:Príležitostný home office pre lepšie zosúladenie pracovného a súkromného života.

Informácie o výberovom konaní:
Ak ťa naša ponuka zaujala a veríš, že spĺňaš uvedené požiadavky, neváhaj nás kontaktovať. Pošli nám svoj životopis a radi sa ti ozveme. Budeme kontaktovať len tých kandidátov, ktorí najviac vyhovujú požiadavkám na túto pozíciu. Tešíme sa na tvoju odpoveď a možnosť spolupracovať s tebou!

Požiadavky na zamestnanca:


  • Orientácia na zákazníka / obchodné povedomie
  • Tímový hráč - s dobrými medziľudskými a vyjednávacími schopnosťami
  • Orientácia na neustále zlepšovanie
  • Hard skills: Skúsenosti s logistickými procesmi, znalosť MS Office, znalosť maďarského jazyka výhodou.
  • Soft skills: Silné komunikačné zručnosti, schopnosť riešiť problémy, organizačné schopnosti

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.