banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Výkonný/á asistent(ka) riaditeľa

Stále hľadajú

E.I.C.Engineering inspection company s.r.o.

Volgogradská 8921/13, 080 01 Prešov, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 300 € hrubého

Výška finálnej mzdy sa odvíja od individuálnych schopností a skúseností uchádzača. Súčasťou odmeňovania sú aj ďalšie benefity, ako napríklad odmeny, príspevok na zdravotnú starostlivosť, rekreáciu, stravovanie nad rámec zákona a ďalšie.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Zabezpečovanie efektívneho chodu našej spoločnosti vrátane koordinácie kalendárov, správy zmlúv a operatívnej podpory vedenia. Komunikácia a spolupráca s interným tímom, partnermi a externými dodávateľmi (účtovník, grafik a iní).

Zodpovednosť za efektívnu organizáciu a plánovanie úloh s cieľom zabezpečiť hladký priebeh projektov. Aktívna účasť a dohľad nad administratívnymi aj procesnými aspektmi fungovania našej spoločnosti.

Hľadáme kolegu/kolegyňu, ktorá má systém, drive a vie predvídať, čo treba zariadiť skôr, než sa to stane problémom.

Pracovná doba od 7.00 do 15.30.

Náplň práce v skratke

  • Strážiš kalendár a priority vedenia
  • Sleduješ termíny, vybavuješ stretnutia, koordinuješ interné porady aj online meetingy
  • Staráš sa o zamestnaneckú agendu
  • Pripravuješ účtovné podklady pre externých účtovníkov
  • Vytváraš a udržiavaš interné prehľady
  • Pracuješ s faktúrami, objednávkami, zmluvami a výstupmi z porád – Excel a Word bude tvoj obľúbený nástroj
  • Koordinuješ externých dodávateľov (účtovníci, grafici, marketéri)
  • Pomáhaš s organizáciou interných eventov a školení
  • Navrhuješ vylepšenia v procesoch
  • Vytváraš pútavé články pre náš web s podporou kolegov a uverejňuješ ich na našom webe a LinkedIn
  • Trpezlivo a pokojne komunikuješ – aj po treťom vysvetlení kolegovi si stále v pohode

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
  • Kolegovia, ktorí ti vždy pomôžu
  • Nadštandardný príspevok na stravu
  • Stabilné zamestnanie
  • Možnosti ďalšieho odborného rastu (odborné kurzy, semináre, školenia)
  • Služobný mobilný telefón a notebook
  • Úhrady za používanie vlastného motorového vozidla na pracovné cesty

Tím, kde sa pracuje tvrdo, ale s úsmevom:)

Informácie o výberovom konaní:
Spracovanie osobných údajov uvedených v životopise je nevyhnutné na účely vykonania predzmluvných opatrení, ktoré spočívajú v posúdení Vašich odborných predpokladov a skúseností vzhľadom na požiadavky pracovnej pozície. Vaše osobné údaje budú spracúvané a uchovávané od momentu doručenia životopisu až do ukončenia výberového konania, po ktorom budú bezpečne zlikvidované.

Požiadavky na zamestnanca:

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ​Skúsenosti s administratívou, office managementom alebo účtovnými podkladmi
  • Pokročilé zručnosti v MS Office (hlavne Excel a Word)
  • Organizačné schopnosti
  • Základy finančného myslenia
  • Angličtina aspoň na úrovni C1 – komunikácia s partnermi
  • Skúsenosti s nástrojmi ako Wordpress, Teams, SharePoint výhodou
  • Zodpovednosť, samostatnosť a zdravý sedliacky rozum

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.