Právnik/čka- na oddelení majetkových vzťahov
Menej ako 2 týždne
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy
Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 700 € hrubého
od 1700 EUR/mes., - v závislosti od odborných znalostí, pracovných skúseností a schopností. Zvláštny dôraz kladieme na senioritu, pričom rozhodujúcimi faktormi pri určení finálnej odmeny sú predchádzajúce skúsenosti a náročnosť zverených úloh.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské II. stupňa
Zaradené
Právo a legislatíva, Právnik
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Oddelenie majetkových vzťahov hľadá novú kolegyňu alebo kolegu. Profesionála/ku so silným právnym zázemím a skúsenosťami v oblasti majetkovoprávnej agendy. Pridaj sa k nám a čaká ťa samostatná príprava a kontrola zmlúv, právne zastupovanie mesta, spolupráca s mestskými časťami a práca s informáciami pre verejnosť.
Táto pozícia sa aktuálne obsadzuje ako dočasné zastúpenie počas materskej/rodičovskej dovolenky. V prípade vzájomnej spokojnosti však nevylučujeme následnú možnosť dlhodobej spolupráce v rámci štruktúr magistrátu.
Náplň práce:
- komplexná koordinácia prípravy zmlúv týkajúcich sa nehnuteľností, rokovanie o ich podmienkach, vykonávanie opatrení smerujúcich k ich uzatvoreniu, zabezpečovanie ich podpisu zúčastnenými stranami, sledovanie dodržiavania zmluvných podmienok vrátane vykonávania opatrení na zabezpečenie ich dodržiavania a na odstránenie porušenia zmluvných povinností,
- právne zastupovanie hlavného mesta v správnych a súdnych konaniach na všetkých stupňoch, týkajúcich sa právnych vzťahov k nehnuteľnému majetku,
- príprava podkladov na rokovanie orgánov hlavného mesta - mestského zastupiteľstva, mestskej rady, poradnej porady primátora a komisií mestského zastupiteľstva,
- spolupráca s príslušnými mestskými časťami pri nakladaní a spravovaní nehnuteľného majetku hlavného mesta zvereného do ich správy,
- vypracovanie vyjadrení k podnetom a pripomienkam občanov a iných právnych subjektov v rozsahu zvereného úseku,
- prešetrovanie vecného obsahu interpelácii poslancov, vypracovanie návrhu odpovedí,
- vybavovanie žiadosti o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Ponúkame:
- Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.
- Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja.
- Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme.
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:
- Peňažné benefity
- Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
- 5 dní dovolenky navyše
- 2 dni regeneračného voľna
- Psychologické poradenstvo a bezplatný prístup na portál Dobrobytie
- Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
- Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
- Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
- Multisport karta pre športové vyžitie
- Možnosť vzdelávania a školení
- Príspevok na stravovanie
- Príspevok na rekreáciu a príspevok na športovú činnosť dieťaťa v zmysle zákona
- Referral bonus
- Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa
Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
1. Motivačný list
2. Štruktúrovaný životopis.
Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis, motivačný list najneskôr do 22.12.2025.
Ide o pozíciu, ktorá je obsadzovaná ako dočasné zastúpenie počas materskej/rodičovskej dovolenky, no pri vzájomnej spokojnosti nevylučujeme možnosť dlhodobej spolupráce v rámci štruktúr magistrátu.
Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov a uchádzačky, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Budeme sa tešiť na Vaše prihlášky. Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.
Zverejnené dňa 08.12.2025
Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov
Požiadavky na zamestnanca:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, odbor – právo.
- Odborná prax minimálne 3 roky, prax v samospráve výhodou.
- Znalosť legislatívy verejnej správy a samosprávy v oblasti správy a nakladania s majetkom obce.
- Bezúhonnosť.
- Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné, koncepčné myslenie.
- Ovládanie PC na používateľskej úrovni.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.