Zákaznícka podpora pre najväčšiu e-commerce platformu v regióne
2 dni
Shoptet, s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 500 - 1 640 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Shoptet je jedna z najrýchlejšie rastúcich technologických spoločností v regióne. Pomáhame firmám aj jednotlivcom začať a rozvíjať ich online podnikanie. Ponúkame nekonečné možnosti pre e-shopy – od prenájmu, cez platobné služby až po prepájanie s profesionálmi z odboru.
V úlohe Customer Care Consultanta bude tvojahlavná náplň starať sa o našich klientov. Konkrétnejšie budešzodpovedať otázky, prípadne pomáhať s problémami, na ktoré našieshopári narazia alebo im radiť, kde čo v administrácii nájdu. To všetko emailom, na chate alebo po telefóne. Viac si o tejto práci môžeš prečítať na blogu, kde síce máme popísaný CZ tím, ale náplň práce je rovnaká.
Čo bude tvojou náplňou práce?
Odpovedať na prichádzajúce telefonátyzákazníkov, odpovedať na ich otázky, požiadavky, kontrolovať správnosť nastavenia ich e-shopov.
Písomne odpovedať klientom na ich požiadavky napr. ohľadom fakturácie, výpovedí, zmien taríf, aktivácii, pozastavení e-shopu atď.
Sme technologická platforma, takže sa dajú očakávať aj technickejšie otázky, ale pokiaľ si nebudeš vedieť rady, vždy tí budú po ruke skúsenejší kolegovia.
Hľadať vhodné riešenia, byť klientovi nápomocný a ponúkať zlepšeniav nastavení e-shopov zákazníkov.
Aktívne pracovať so systémami ako databáza klientov, Slack, chat, atď.
Pravidelnesa vzdelávať, pretože aj naša platforma sa vyvíja
Čo od teba očakávame?
Že ťanapĺňa pomáhať iným.
Malo by ťa baviť komunikovať ako po telefóne tak aj písanou formou.
A nemalo by ťa to stresovať, prípadne vieš ako s tým pracovať.
Asi chápeš, že na zákazníckej podpore môžu vzniknúť neočakávané situácie, ktoré by ťa nemali rozhodiť.
Anglický jazyk na úrovni B2.
Výhodou sú skúsenosti z oblasti Customer Care/Customer Support 1-2 roky.
Výhodou sú skúsenosti z oblasti e-commerce, alebo s vlastným e-shopom.
Čo ti za to ponúkneme?
5 dní dovolenky nad zákonný limit a 4 extra voľné dni na čokoľvek
Príspevok na Multisportku, príspevok na stravovanie, odmena za odporúčanie nového kolegu.
Dorovnanie mzdy pri nemocenskej alebo starostlivosti o blízkych do 100 %.
Shoptet tarif zdarma pre tvoj vlastný e-shop.
Budget na vlastné vzdelávanie, kurzy angličtiny a interný systém vzdelávania “Masterclass” alebo napríklad “Manažérska Akadémia”.
Pracovní počítač a výhodná mobilná tarifa pre teba a tvojich blízkych
Naozaj nám záleží na duševnom zdraví zamestnancov a ponúkame možnosť využiť 6 terapií ročne.
Kancelárie v Bratislave, veľká zásoba kávy, ovocie, zeleniny, vitamínov a ďalšie zdravé pochúťky.
Máme skvelé firemné eventy – tímové večere, narodeniny, firemné pivá, movie nights, alebo teambuildingy.
Pozri sa na nášInstagramaleboLinkedIn. A ak sa chcete ponoriť do toho, ako fungujú naše tímy, viac nájdete na našomblogu.
O tom, ako to u nás vyzerá si môžeš prečítať od našich súčasných aj bývalých kolegov naAtmoskope.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.