banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

External Customer Management Lead (Bratislava)

Stále hľadajú

Deutsche Telekom Services Europe Slovakia s.r.o.

Bratislava

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 500 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Pokročilá), Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Manažment, Finančný manažér, IT manager, Projektový manažér, Procesný manažér


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
What you’ll do:
• Lead and develop a high-performing team focused on customer excellence.
• Manage critical projects and build strong, lasting customer relationships.
• Drive the vision for common European platforms aligned with our company strategy.
• Collaborate closely with IT and business stakeholders to deliver innovative, scalable solutions.

Zamestnanecké výhody, benefity:
• Annual bonus
• Fully paid meal vouchers
• Mobile phone also for private use
• Discounts for selected Telekom products
• Supplementary pension saving contribution
• Cafeteria system of benefits/Multisport card
• Sick days
• Sports club & Health days
• Teambuildings, summer & Christmas party
• Opportunities for career growth
• Referral program
• Flexible working time

Informácie o výberovom konaní:
We are dedicated to constantly promoting equal employment opportunities and are ready to make reasonable adjustments for applicants with disabilities. If you are interested in our job opportunity and meet our job requirements for this position, we encourage you to confidentially notify us if you need specific accommodations to ensure your full participation in our recruitment process at recruitment@telekom.com.

Snažíme sa neustále podporovať rovnaké príležitosti v zamestnaní a sme pripravení urobiť primerané úpravy pre uchádzačov so zdravotným postihnutím. Ak máte záujem o túto pracovnú príležitosť a spĺňate požiadavky inzerovaného pracovného miesta, odporúčame vám, aby ste nám dôverne oznámili, ak potrebujete osobitné úpravy, ktoré vám zabezpečia plnohodnotnú účasť na našom náborovom procese na recruitment@telekom.com.

Požiadavky na zamestnanca:
What we’re looking for:
• Proven leadership experience in customer-facing roles.
• Strong background in order-to-cash or similar business processes.
• Strategic mindset with the ability to align teams and initiatives with business goals.
• Excellent communication and stakeholder management skills.

Why join us?
This is a unique opportunity to shape the future of customer engagement in a dynamic, supportive environment that values innovation and professional growth.
Ready to lead with impact? Apply now or reach out to learn more.
#Leadership #CustomerSuccess #StrategicRole #Hiring #Košice #Bratislava #TeamLead #BusinessDevelopment

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.