Zákaznícky servis, asistentka obchodného riaditeľa
Menej ako 2 týždne
Bellinda Slovakia, s.r.o.
Kollárova, Pezinok, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 200 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Základná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Administratívna práca spojená s každodenným chodom kancelárie.
Komunikácia s obchodnými zástupcami a poskytovanie podkladov potrebných pre činnosť OZ.
Komunikácia so zákazníkmi na úrovni obchodných reťazcov ako aj zákazníkmi internetového obchodu.
Komunikácia s prepravnou spoločnosťou.
Evidencia zamestnancov a zhotovovanie mzdových podkladov.
Iné činnosti podľa aktuálnej potreby.
Požadujeme ovládanie Microsoft Excel na úrovni mierne pokročilý a znalosť anglického jazyka na úrovni A2.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti, miesto výkonu práce v centre mesta Pezinok. Možné parkovanie pred budovou bezplatne. Zamestnanecká zľava na celý sortiment produktov. Mobilný telefón aj na súkromné účely. Ročný bonus.
Informácie o výberovom konaní:
Životopis spolu s fotografiou prosím posielajte na e-mail andrea-emma.spevak@dim.com.
Požiadavky na zamestnanca:
- samostatnosť
- zodpovednosť
- dôslednosť
- MS office
- anglický jazyk
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.