banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Koordinátor/ka sociálnych služieb pre ľudí v núdzi

Len pár hodín

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

od 1 800 EUR/mes. – v závislosti od pracovných schopností, praxe a skúseností

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Zaradené

Administratíva, Zdravotníctvo a sociálna starostlivosť, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sociálny pracovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Bratislava je mesto, ktoré sa nebojí meniť veci k lepšiemu. Odvážne budujeme systém podpory pre ľudí, ktorí sa ocitli v zraniteľnej situácii – starších občanov, ľudí bez domova, deti, mladých, aj tých, ktorým osud nadelil náročné podmienky. Ak veríš, že kvalitné sociálne služby môžu skutočne meniť životy, ak máš chuť hľadať riešenia tam, kde iní vidia prekážky, si náš človek.

Na Sekcii sociálnych vecí Magistrátu hlavného mesta SR Bratislavy hľadáme nového kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á sa stane hybnou silou koordinácie mestských služieb pre ľudí v núdzi. Budeš mať priestor meniť veci v teréne aj v systéme, podieľať sa na nastavovaní štandardov a byť hlasom ľudí, ktorých často nepočuť.

Ponúkame ti zmysluplnú prácu, podporujúci tím, rôznorodú agendu a prostredie, kde má tvoja iniciatíva reálny dopad. Pracuj tam, kde úradníctvo nie je byrokraciou, ale službou – a kde ľudskosť má hlavné slovo.

Ako koordinátor/ka sociálnych služieb pre ľudí v núdzi budeš stáť pri formovaní a zlepšovaní nízkoprahových služieb, ktoré poskytujú ľuďom bez domova a v krízovej životnej situácii skutočnú pomoc. Tvoja práca bude kombináciou strategického myslenia, operatívneho zabezpečenia a spolupráce v teréne. 

Náplň práce:

  • Zabezpečovanie koordinácie a metodického usmerňovania nízkoprahovej sociálnej služby – tak, aby bola v súlade s legislatívou aj reálnymi potrebami ľudí v núdzi.
  • Komunikácia s poskytovateľmi služieb, zber a vyhodnocovanie podnetov od klientov, terénnych pracovníkov, verejnosti a ďalších zainteresovaných aktérov.
  • Monitoring a podpora prevádzky centra – dohľad nad technickým stavom priestorov, zabezpečovanie potrebných opráv, vybavenia a služieb v spolupráci s internými útvarmi aj externými dodávateľmi.
  • Zvyšovanie kvality a efektivity služieb centra – návrhy zmien a zlepšení, ktoré vedú k lepšej dostupnosti a účinnosti služieb.
  • Spolupráca naprieč oddeleniami a s partnermi v teréne – s mimovládnymi organizáciami, štátnymi inštitúciami a komunitnými partnermi.
  • Riešenie podnetov od verejnosti – ich preverenie, analýza situácie a spätná väzba zadávateľom.
  • Spolutvorba metodík a rozvojových programov – zapojenie sa do strategického plánovania a nastavovania štandardov v oblasti pomoci ľuďom bez domova.
  • Aktívna účasť v činnostiach Mestského terénneho tímu – v súlade s princípmi harm reduction a najnovšími poznatkami v oblasti sociálnej práce.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame: 

  • Zaujímavú prácu v dynamickom prostredí.  
  • Možnosť profesionálneho rastu a rozvoja. 
  • Prácu v priateľskom a podporujúcom tíme. 

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme okrem férovej mzdy pripravené aj zaujímavé benefity:

  • Peňažné benefity
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Referral bonus
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 a 2024 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní:

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

1. Motivačný list

2. Štruktúrovaný životopis.  

Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj aktuálny životopis a motivačný list.

Zverejnené dňa 16.07.2025

„Na účely realizácie výberového konania hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje záujemcov o pracovnú pozíciu, a to na právnom základe v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 v spojení s ustanovením § 13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podmienky spracúvania osobných údajov sú dostupné na oficiálnom webovom sídle hlavného mesta, t.j. https://bratislava.sk/ochrana-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca:

  • Ukončené vysokoškolské vzdelanie I., II. alebo III. stupňa v pomáhajúcich profesiách (preferujeme odbor sociálna práca)
  • Minimálne 2 roky praxe v oblasti sociálnych služieb
  • Predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme
  • Jasná hodnotová orientácia v oblasti sociálnej pomoci a ľudských práv
  • Manažérske, komunikačné a osobnostné predpoklady, organizačné zručnosti, flexibilita a schopnosť zvládať záťažové situácie
  • Spoľahlivosť, zodpovednosť a samostatnosť
  • Aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou
  • Vodičský preukaz typu B podmienkou
  • Bežné používateľské zručnosti v práci s PC (MS Word, Excel, internet)


Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.