Skladová hospodárka (Back-office)
Menej ako 2 týždne
Panakei Slovakia, s.r.o.
Trenčianska 1279/29, Púchov-Horné Kočkovce, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 500 € hrubého
Finálna výška mesačnej mzdy závisí od skúseností daného uchádzača a ochotou pracovať.
Úväzok
Práca na plný úväzok, Práca na skrátený úväzok
Zmluva
Práca na živnostenský list/IČO
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Manažment, Administratívny pracovník, referent, Vedúci skladu
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme spoľahlivého, precízneho a samostatného kolegu/kolegyňu, ktorý/á zabezpečí bezchybný chod administratívy, skladovej evidencie a nákupu v rámci našej prevádzky. Človeka ktorý tiež zefektívni interný WMS, preberie zodpovednosť za celý management produktov a ich náležitostí ako: ean kódy / jazykové mutácie / sarže / expirácie / povinné náležitosti na etiketách z pohľadu ŠVPS, RVPS, VŽP, UKSUP.
Pozícia si vyžaduje človeka s excelentnou prácou s číslami, veľmi dobrou orientáciou v tabuľkách a administratívnych údajoch a prirodzenou schopnosťou udržať systém, poriadok a konzistentnosť vo všetkých dátach.
V tejto role budete úzko spolupracovať s vedením spoločnosti, vedúcim skladu, skladovým tímom a zákazníckou podporou. Nejde o pozíciu skladníka ani zákazníckeho servisu, ide o čistú administratívnu a podpornú rolu s vysokou mierou zodpovednosti a dôrazom na presnosť v číslach a dátach v interných systémoch.
Táto pozícia nie je vhodná pre juniora ani pre uchádzača bez praxe.
Hľadáme človeka, ktorý:
má minimálne 3 roky skúseností v oblasti skladovej administratívy, logistiky, nákupu alebo riadenia skladových dát,
rozumie procesom skladového hospodárstva a vie pracovať so šaržami, expiráciami a dokladmi, ean kódmi, jazykovými mutáciami
dokáže prevziať zodpovednosť za správnosť údajov a stabilitu celého Back Office oddelenia,
má profesionálny prístup, systémové uvažovanie a ochotu spraviť „extra niečo naviac“
je typ človeka, ktorý nehľadá skratky, ale presnosť, poriadok a dlhodobú stabilitu v procesoch.
Mzda
Finálna výška mesačnej odmeny je predmetom individuálnej diskusie podľa:
skúseností,
miery samostatnosti,
prevzatej zodpovednosti,
orientácie v administratíve, skladovom hospodárstve a nákupe.
Hľadáme človeka, ktorý chce mať v našej spoločnosti zásadnú a dlhodobú rolu a ktorý dokáže priniesť výkon, zodpovednosť a profesionálnu presnosť. Uvedená mesačná mzda je orientačná; finálna výška je predmetom individuálnej dohody podľa skúseností kandidáta a miery prevzatej zodpovednosti.
Termín nástupu je flexibilný, na správneho kandidáta si vieme počkať.
Našou prioritou je nájsť kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude pre túto pozíciu dlhodobým prínosom a bude úzko spolupracovať s vedením na ďalšom raste spoločnosti.
Pracovná doba
7:30 – 15:00 (od pondelka do piatku)
Víkendy a sviatky sú vždy voľné
Pozícia je vhodná pre uchádzača, ktorý hľadá stabilný pracovný režim bez nadčasov a nepravidelných zmien.
Lokalita pracoviska
Trenčianska 1279/29, 020 01 Púchov
Táto pozícia si vyžaduje Vašu dennú osobnú prítomnosť na pracovisku, prácu nie je možné vykonávať formou home office. Potrebujeme človeka, ktorý bude súčasťou tímu a každodennej operatívy u nás na sklade.
Náplň práce
presná administratíva a spracovanie dokumentov,
vedenie a kontrola skladovej evidencie ( ideálne skúsenosti s MONEY, POHODA )
administratívne spracovanie reklamácií a vratiek,
príprava podkladov pre účtovníctvo a interné kontroly,
každodenná komunikácia s vedením, skladom a dopravnými partnermi,
zabezpečovanie nákupu tovaru, obalového materiálu a prevádzkových potrieb,
archivácia dokumentov a aktualizácia firemných tabuliek,
základné kontrolné činnosti v sklade ( ean kódy, šarže, expirácia )
Čo očakávame
veľmi dobré matematické a analytické myslenie
prirodzený zmysel pre detail, systémovosť a kontrolu
schopnosť pracovať s tabuľkami a číselnými údajmi bez chýb
pokročilé skúsenosti s administratívou, skladovou evidenciou
dobrú znalosť práce s počítačom (Excel, Word, Google Sheets),
ochotu pohybovať sa aj v skladovom prostredí ( 80 % kancelária / 20 % sklad)
Zamestnanecké výhody, benefity:
notebook, mobil, príspevok na dopravu, kvartálne odmeny
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.