banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka/asistent vedenia spoločnosti

Včerajšie

THERMO/SOLAR Žiar s.r.o.

Na Vartičke 14, Žiar nad Hronom, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 000 - 1 200 € hrubého

Prehodnotenie výšky základnej mzdy 3 a 6 mesiacov po nástupe do zamestnania

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Nemčina (Stredne pokročilá), Angličtina (Mierne pokročilá)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • príprava a spracovanie dokumentov, správ a prezentácií pre vedenie spoločnosti
  • riešenie administratívnych úloh, ako sú správa pošty, archivácia dokumentov a správa kancelárskych zásob.
  • vybavovanie telefonickej komunikácie
  • spravovanie a vybavovanie elektronickej pošty na pridelených emailových adresách spoločnosti, aj v nemeckom jazyku
  • prekladateľské a tlmočnícke činnosti so znalosťou odbornej terminológie v nemeckom jazyku (návody na použitie, texty na valné zhromaždenie...)
  • evidencia zamestnancov, vybavovanie vstupných ID kariet zamestnancov,spravovanie dochádzkových dokladov, výpočet nárokov na stravné podľa evidencie dochádzky
  • archivácia, vydávanie a rozdeľovanie smerníc, pracovných inštrukcií a ostatných dokladov IMS
  • vyhotovovanie zápisov z porád a sledovanie plnenia úloh uvedených v zápisoch do stanovených termínov
  • starostlivosť o návštevy spoločnosti (privítanie a uvedenie návštevy, občerstvenie, ...)
  • napĺňanie rôznych analytických tabuliek údajmi z jednotlivých úsekov spoločnosti
  • vedenie a zabezpečenie kuchynky (udržiavanie poriadku, nákup občerstvenia, pravidelná údržba spotrebičov)
  • sledovanie a aktualizovanie firemnej legislatívy a trendov v oblasti podnikania
  • zabezpečovanie administratívnych úloh spojených s činnosťou zamestnávateľa
  • príprava pracovných stretnutí
  • iné asistenčné činnosti podľa potrieb vedenia spoločnosti
  • pracovná doba je zvyčajne od pondelka do piatka, 8 hodín denne, s flexibilným časom podľa potrieb spoločnosti
  • možnosť občasnej práce nad rámec bežnej pracovnej doby v prípade urgentných projektov alebo stretnutí.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • flexibilný pracovný čas
  • ročné bonusy a odmeny
  • prístup k vzdelávacím kurzom
  • príjemné pracovné prostredie
  • stravné lístky a príspevky
  • pracovný mobil  

Informácie o výberovom konaní:
Potrebné zaslať životopis v slovenskom jazyku. Výberové konanie bude jednokolové. Na výberové konanie budú pozvaní iba vybraní uchádzači.

Požiadavky na zamestnanca:

  • minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • skúsenosti s administratívou a organizovaním schôdzok
  • pokročilá znalosť MS Office, najmä Excel a Word
  • znalosť nemeckého jazyka je podmienka, anglický jazyk je výhodou​​
  • diskrétnosť a lojalita, keďže práca zahŕňa manipuláciu s citlivými informáciami
  • dobré organizačné schopnosti a schopnosť efektívne si plánovať úlohy
  • zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť pri administratívnej práci
  • tímový hráč s proaktívnym prístupom k práci
  • flexibilita a ochota učiť sa nové veci
  • skúsenosť s administratívou alebo prácou v kancelárii je výhodou, nie podmienkou
  • pracovné skúsenosti na asistentskej pozícii vedenia spoločnosti a skúsenosti s prekladom a tlmočením sú výhodou

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.