Asistentka/asistent vedenia spoločnosti
Včerajšie
THERMO/SOLAR Žiar s.r.o.
Na Vartičke 14, Žiar nad Hronom, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 000 - 1 200 € hrubého
Prehodnotenie výšky základnej mzdy 3 a 6 mesiacov po nástupe do zamestnania
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Nemčina (Stredne pokročilá), Angličtina (Mierne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- príprava a spracovanie dokumentov, správ a prezentácií pre vedenie spoločnosti
- riešenie administratívnych úloh, ako sú správa pošty, archivácia dokumentov a správa kancelárskych zásob.
- vybavovanie telefonickej komunikácie
- spravovanie a vybavovanie elektronickej pošty na pridelených emailových adresách spoločnosti, aj v nemeckom jazyku
- prekladateľské a tlmočnícke činnosti so znalosťou odbornej terminológie v nemeckom jazyku (návody na použitie, texty na valné zhromaždenie...)
- evidencia zamestnancov, vybavovanie vstupných ID kariet zamestnancov,spravovanie dochádzkových dokladov, výpočet nárokov na stravné podľa evidencie dochádzky
- archivácia, vydávanie a rozdeľovanie smerníc, pracovných inštrukcií a ostatných dokladov IMS
- vyhotovovanie zápisov z porád a sledovanie plnenia úloh uvedených v zápisoch do stanovených termínov
- starostlivosť o návštevy spoločnosti (privítanie a uvedenie návštevy, občerstvenie, ...)
- napĺňanie rôznych analytických tabuliek údajmi z jednotlivých úsekov spoločnosti
- vedenie a zabezpečenie kuchynky (udržiavanie poriadku, nákup občerstvenia, pravidelná údržba spotrebičov)
- sledovanie a aktualizovanie firemnej legislatívy a trendov v oblasti podnikania
- zabezpečovanie administratívnych úloh spojených s činnosťou zamestnávateľa
- príprava pracovných stretnutí
- iné asistenčné činnosti podľa potrieb vedenia spoločnosti
- pracovná doba je zvyčajne od pondelka do piatka, 8 hodín denne, s flexibilným časom podľa potrieb spoločnosti
- možnosť občasnej práce nad rámec bežnej pracovnej doby v prípade urgentných projektov alebo stretnutí.
Zamestnanecké výhody, benefity:
- flexibilný pracovný čas
- ročné bonusy a odmeny
- prístup k vzdelávacím kurzom
- príjemné pracovné prostredie
- stravné lístky a príspevky
- pracovný mobil
Informácie o výberovom konaní:
Potrebné zaslať životopis v slovenskom jazyku. Výberové konanie bude jednokolové. Na výberové konanie budú pozvaní iba vybraní uchádzači.
Požiadavky na zamestnanca:
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- skúsenosti s administratívou a organizovaním schôdzok
- pokročilá znalosť MS Office, najmä Excel a Word
- znalosť nemeckého jazyka je podmienka, anglický jazyk je výhodou
- diskrétnosť a lojalita, keďže práca zahŕňa manipuláciu s citlivými informáciami
- dobré organizačné schopnosti a schopnosť efektívne si plánovať úlohy
- zodpovednosť, spoľahlivosť a precíznosť pri administratívnej práci
- tímový hráč s proaktívnym prístupom k práci
- flexibilita a ochota učiť sa nové veci
- skúsenosť s administratívou alebo prácou v kancelárii je výhodou, nie podmienkou
- pracovné skúsenosti na asistentskej pozícii vedenia spoločnosti a skúsenosti s prekladom a tlmočením sú výhodou
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.