banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista finančnej podpory so španielčinou (M-Ž)

Menej ako 2 týždne

Talent Solutions, s.r.o.

Bratislavský kraj, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 575 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá), Španielčina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Finančný analytik, Finančný poradca


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme špecialistu finančnej podpory so znalosťou španielskeho jazyka.

Staň sa súčasťou nášho tímu finančných operácií pre Európu v Bratislave! Ako globálny líder v oblasti e-commerce ponúkame dynamickú pozíciu, ktorá presahuje rámec bežného účtovníctva. Získaš príležitosť aktívne sa podieľať na projektoch s reálnym dopadom na biznis v rýchlom a inovatívnom prostredí.

Do nášho tímu hľadáme špecialistu finančnej podpory so znalosťou španielskeho jazyka, ktorý má minimálne 2 roky skúseností v oblasti financií alebo pohľadávok. Hľadáme precízneho a zákaznícky orientovaného kolegu, ktorý bude spravovať platby a pohľadávky dodávateľov.

Náplň práce:
- Analyzovanie a riešenie zložitých nezrovnalostí v oblasti pohľadávok vrátane komerčných dohôd a vráteného tovaru s cieľom zabezpečiť včasné platby dodávateľom

-Vykonávanie podrobných párovaní a kontrol medzi výpismi dodávateľov a našimi účtovnými záznamami

-Profesionálna komunikácia s dodávateľmi telefonicky aj e-mailom so zameraním na spokojnosť a budovanie vzťahov

-Spolupráca s internými tímami (napr. francúzsky obchodný tím, spracovanie platieb) s cieľom zabezpečiť presnosť a včasnosť platieb

-Riadenie kľúčových účtov a návrh dlhodobých finančných riešení

-Využívanie pokročilých funkcií MS Excel (vrátane kontingenčných tabuliek, funkcie VLOOKUP, párovania údajov)

-Pravidelné telefonáty a stretnutia s dodávateľmi pre udržanie silných obchodných vzťahov

Zamestnanecké výhody, benefity:
- Možnosť ďalšieho vzdelávania a rozvoja jazykových zručností

- Flexibilný pracovný čas 

- Príležitosť stať sa súčasťou dynamického tímu a podieľať sa na podpore finančného oddelenia

Požiadavky na zamestnanca:
Požiadavky na kandidáta:
-Minimálne 2 roky praxe v oblasti financií, pohľadávok alebo príbuznej oblasti

-Skúsenosti s finančnou analýzou a párovaním údajov

-Silné zručnosti v oblasti budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi/klientmi

-Znalosť analýzy účtov (debet/kredit)

-Aktívna znalosť anglického jazyka

-Znalosť španielskeho jazyka na úrovni minimálne B2 (PODMIEKOU)

O firme
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002. Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.