Senior administratívny pracovník/pracovníčka pre spracovanie objednávok pre nemecký trh!
Menej ako 2 týždne
Talent Solutions, s.r.o.
Bratislava
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Od 2000 - skutočná mzda môže byť navýšená vzhľadom na skúsenosti a vedomosti kandidáta.
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Nemčina (Pokročilá), Slovenčina (Pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Bankovníctvo, Zákaznícka podpora, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Koordinátor, Klientský pracovník, Helpdesk operátor
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Objednávky? Procesy? Zákazníci z Rakúska či Nemecka?
Ak v tom viete chodiť a ešte k tomu plynulo komunikujete nemecky aj anglicky, hľadáme práve VÁS!
Staňte sa súčasťou stabilného tímu v oblasti veľkoobchodného predaja a pracujte v medzinárodnom prostredí, ktoré vás posunie ďalej. Hlavnou náplňou tejto zaujímavej pracovnej príležitosti, ktorú obsadzujeme pre nášho medzinárodného klienta, bude:
- Spracovanie objednávok podľa zmluvných podmienok
- Riešenie reklamácií a požiadaviek zákazníkov
- Správa fakturácie a platobných procesov
- Pravidelná komunikácia a budovanie dôvery so zákazníkmi v regióne AT/DE
- Spolupráca s internými oddeleniami a podpora tímov
- Práca s CRM systémami a online zákazníckymi platformami
- Príprava analýz, reportov a aktualizácia kmeňových dát zákazníkov
- Účasť na testovaní a zavádzaní nových nástrojov
Okrem zaujímavej práce Vás čaká skvelý tím ľudí, ktorých môžete stretnúť v spoločnosti v Bratislave. Ak však preferujete OBČASNÚ prácu z domu, spoločnosť Vám to vie poskytnúť
Ak to pre Vás znie lákavo, potom neváhajte a zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku!
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Ročný bonus
- Flexibilná pracovná doba
- Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály
- Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- Príspevok do 3.piliera / DDS
- Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
- 3 dni dovolenky naviac
- MultiSport karta
- Referral program
- Práca v prestížnej medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť profesionálneho rastu a kariérneho rozvoja
- Atraktívne platové ohodnotenie
Informácie o výberovom konaní:
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v anglickom jazyku. Spoločnosť Talent Solutions bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca:
- Prax v zákazníckom servise
- Plynulá komunikácia v slovenskom, nemeckom a anglickom jazyku - slovom aj písmom
- Skvelé komunikačné schopnosti, orientácia na zákazníka
- Precíznosť, dôraz na detail, schopnosť riešiť zložité situácie
- Výborný time management, odolnosť voči stresu
- MS Office – nutnosť; SAP/CRM – výhodou
- Chuť rozvíjať sa a zlepšovať procesy
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.