Administratívny koordinátor
Menej ako 2 týždne
Facep s.r.o.
Trenčín, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 000 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme kľúčového člena tímu, ktorý bude aktívne prispievať k chodu a efektivite celej firmy. Táto pozícia si vyžaduje samostatnosť, schopnosť orientovať sa v dynamickom prostredí, kritické myslenie a spoľahlivé riešenie úloh bez neustáleho dohľadu.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Zabezpečovanie komplexného administratívneho chodu spoločnosti – koordinácia dokumentov, procesov a komunikácie naprieč oddeleniami
- Príprava a kontrola podkladov pre účtovníctvo a mzdy – fakturácia, evidencia dochádzky, kontrola podkladov k výplatám, správa personálnej agendy
- Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti – zabezpečovanie úloh na základe zadaní, ale aj vlastnej iniciatívy
- Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a obchodnými partnermi – profesionálne a samostatné vystupovanie pri zastupovaní firmy
- Správa firemných databáz a interných systémov – aktualizácia údajov, evidencia zmlúv, objednávok a faktúr
- Zefektívňovanie opakovaných činností
- Podpora pri nábore nových zamestnancov – príprava pracovných ponúk, zverejňovanie ponúk, zber kontaktov, komunikácia so záujemcami, organizácia pohovorov, onboarding
- Príprava podkladov, analýz a prehľadov k reportom pre manažment
- Riešenie neštandardných situácií – operatívne rozhodovanie, schopnosť adaptácie a hľadania riešení pod časovým tlakom
- Vybavovanie korešpondencie, riešenie bežných prevádzkových potrieb firmy
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Práca v priateľskom, dynamickom kolektíve
- Možnosť účasti na školeniach potrebných pre rozvoj vedomostí a schopností v danom obore
- Osobný a kariérny rast, priestor pre sebarealizáciu
- Príspevok na stravu nad rámec základnej mzdy
- Pridelený mobilný telefón a počítač
- Flexibilná pracovná doba – možnosť rozložiť si týždenný pracovný fond (40 hodín) podľa vlastných potrieb (napr. 10 hodín v jeden deň, 6 hodín v ďalší)
Požiadavky na zamestnanca:
- Vysoká úroveň samostatnosti – schopnosť prevziať zodpovednosť a iniciatívu bez potreby detailného dohľadu
- Analytické myslenie – schopnosť rýchlo vyhodnotiť situáciu a nájsť praktické riešenie
- Precíznosť, spoľahlivosť, schopnosť stanoviť si priority a dodržiavať termíny
- Komunikačné schopnosti na profesionálnej úrovni, schopnosť diplomaticky riešiť situácie a zvládať tlak
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.