banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny koordinátor

Menej ako 2 týždne

Facep s.r.o.

Trenčín, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 000 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Slovenčina (Výborná)

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme kľúčového člena tímu, ktorý bude aktívne prispievať k chodu a efektivite celej firmy. Táto pozícia si vyžaduje samostatnosť, schopnosť orientovať sa v dynamickom prostredí, kritické myslenie a spoľahlivé riešenie úloh bez neustáleho dohľadu.

Hlavné úlohy a zodpovednosti:

  • Zabezpečovanie komplexného administratívneho chodu spoločnosti – koordinácia dokumentov, procesov a komunikácie naprieč oddeleniami
  • Príprava a kontrola podkladov pre účtovníctvo a mzdy – fakturácia, evidencia dochádzky, kontrola podkladov k výplatám, správa personálnej agendy
  • Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti – zabezpečovanie úloh na základe zadaní, ale aj vlastnej iniciatívy
  • Komunikácia s úradmi, dodávateľmi a obchodnými partnermi – profesionálne a samostatné vystupovanie pri zastupovaní firmy
  • Správa firemných databáz a interných systémov – aktualizácia údajov, evidencia zmlúv, objednávok a faktúr
  • Zefektívňovanie opakovaných činností
  • Podpora pri nábore nových zamestnancov – príprava pracovných ponúk, zverejňovanie ponúk, zber kontaktov, komunikácia so záujemcami, organizácia pohovorov, onboarding
  • Príprava podkladov, analýz a prehľadov k reportom pre manažment
  • Riešenie neštandardných situácií – operatívne rozhodovanie, schopnosť adaptácie a hľadania riešení pod časovým tlakom
  • Vybavovanie korešpondencie, riešenie bežných prevádzkových potrieb firmy

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Práca v priateľskom, dynamickom kolektíve
  • Možnosť účasti na školeniach potrebných pre rozvoj vedomostí a schopností v danom obore
  • Osobný a kariérny rast, priestor pre sebarealizáciu
  • Príspevok na stravu nad rámec základnej mzdy
  • Pridelený mobilný telefón a počítač
  • Flexibilná pracovná doba – možnosť rozložiť si týždenný pracovný fond (40 hodín) podľa vlastných potrieb (napr. 10 hodín v jeden deň, 6 hodín v ďalší)

Požiadavky na zamestnanca:

  • Vysoká úroveň samostatnosti – schopnosť prevziať zodpovednosť a iniciatívu bez potreby detailného dohľadu
  • Analytické myslenie – schopnosť rýchlo vyhodnotiť situáciu a nájsť praktické riešenie
  • Precíznosť, spoľahlivosť, schopnosť stanoviť si priority a dodržiavať termíny
  • Komunikačné schopnosti na profesionálnej úrovni, schopnosť diplomaticky riešiť situácie a zvládať tlak

Vodičský preukaz:
B

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.