banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Odborný referent platobného styku

2 dni

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 450 € hrubého

plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností. Priemerný plat na pozícii sa vrátane kvartálnych odmien môže pohybovať okolo sumy 1690 EUR

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Bankovníctvo, Účtovník, Pracovník platobného styku


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

S vašou vysnívanou prácou budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO

  • Napĺňa vás práca s číslami a je pre vás dôležité, aby výsledky vždy sedeli na stotinu či cent presne?

  • Máte skúsenosti s účtovaním platobných príkazov, ich administratívou či archiváciou?

  • Dokážete sa rýchlo vyznať v pohyboch na účtoch a nielen tom svojom?

  • Ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou vášho každodenného fungovania?

Činnosti, ktorými vás budeme u nás, v Petržalke, zamestnávať

  • Príprava a evidencia platobných príkazov,

  • účtovanie bankových výpisov,

  • spolupráca pri spracovaní účtovných dokladov a ich archivácia,

  • sledovanie pohybov na účtoch a ich zúčtovanie,

  • spolupráca s účtovným a rozpočtovým oddelením,

  • komunikácia s bankovými inštitúciami a kontrolnými orgánmi,

  • vedenie prehľadov, výkazov a podkladov pre kontrolu a audit,

  • zabezpečenie platobného styku s bankami (spracovanie platobných príkazov, vedenie bankovej agendy),

  • komunikácia s bankovými inštitúciami a riešenie operatívnych bankových záležitostí,

  • účtovanie bankových výpisov a zabezpečenie ich archivácie,

  • evidencia miestnych daní a poplatkov v účtovníctve,

  • príprava a spracovanie podkladov súvisiacich s daňovými a poplatkovými príjmami,

  • spolupráca s oddeleniami správy daní, rozpočtu a účtovníctva,

  • tvorba pravidelných výkazov a reporting pre potreby kontrolných orgánov,

  • dodržiavanie účtovných a legislatívnych predpisov v oblasti verejnej správy.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • 5 dní dovolenky navyše,

  • skrátený fond pracovného času (37,5 hodiny),

  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami a dátami,

  • možnosť využívania MultiSport karty,

  • preplatenie 50% ceny z ročného cestovného lístku v Zónach 100 + 101 (po 1. odpracovanom roku),

  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku),

  • možnosť využiť zvýhodnené vstupné vo vybraných športových a kultúrnych zariadeniach v správe mestskej časti,

  • bezplatná účasť na vybraných behoch v rámci mesta Bratislava,

  • bezplatný neobmedzený vstup do Petržalskej plavárne vrátane saunového sveta,

  • bezplatné využívanie Veolia Arena Draždiak v časoch vyhradených pre zamestnancov,

  • potrebné školenia a kurzy pre váš odborný rast,

  • možnosť teambuildingových aktivít,

  • samozrejme, príspevok na stravovanie,

  • práca v stabilnom prostredí verejnej správy

a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či z kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní:
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať

- Štruktúrovaný profesijný životopis,
- certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach,
- doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 14. augusta 2025 (vrátane) cez portál Profesia i na e-mail praca@petrzalka.sk. Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu dostanete najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca:

K vašej novej práci pre Petržalku budete potrebovať

  • Vysokoškolské vzdelanie s ekonomickým zameraním / stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania s praxou na úseku účtovníctva verejnej správy minimálne rok za obdobie posledných piatich rokov,

  • orientáciu v príslušnej legislatíve,

  • spoľahlivosť, komunikatívnosť, samostatnosť, precíznosť, odolnosť voči stresu,

  • ovládanie Excel, Word, Outlook, IS SAMO - výhodou,

  • ochotu a chuť pracovať.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.