banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúci oddelenia riadenia ľudských zdrojov (žena / muž) pre Centrum podporných služieb BBSK

Stále hľadajú

Banskobystrický samosprávny kraj

Banská Bystrica, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 900 € hrubého

Pri nastavovaní mzdových podmienok budeme postupovať podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Uvedený ponúkaný funkčný plat predstavuje minimálnu spodnú hranicu platového ohodnotenia a jeho konečná výška bude zohľadňovať preukázané schopnosti, na základe výsledkov, rozsahu a kvality plnenia pracovných úloh úspešného uchádzača.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Ľudské zdroje a personalistika, Ekonóm, Mzdový účtovník, Personalista, HR generalist


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ste skúsený personalista, ktorý rád vedie tím a má prehľad v mzdovej a personálnej agende? Pridajte sa k nám a budujte s nami moderné HR procesy vo verejnej správe v rámci Centra podporných služieb BBSK.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Riadiť oddelenie HR a zabezpečiť komplexnú personálnu a mzdovú agendu pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK v súlade s platnou legislatívou.
  • Viesť tím referentov (personalistika, mzdy, dochádzka, cestovné príkazy).
  • Organizovať výberové konania, pripravovať pracovné zmluvy, viesť osobné spisy zamestnancov.
  • Zabezpečiť súlad s legislatívou a internými predpismi, tvoriť a aktualizovať interné smernice.
  • Spolupracovať na implementácii ERP systému a systémových zmenách v rámci ERP vrátane digitalizácie HR procesov.

Čo očakávame?

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (ekonomické, právne alebo humanitné zameranie).
  • Prax v oblasti HR minimálne 3 roky, skúsenosť s vedením tímu je výhodou.
  • Znalosť Zákonníka práce a súvisiacej legislatívy, znalosti a prax vo verejnej správe vítaná.
  • Výborné organizačné a komunikačné schopnosti, samostatnosť, precíznosť.
  • Schopnosť motivovať a viesť tím k výkonom.
  • Bezúhonnosť.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Ponúkame

  • Perspektívu dlhodobého a stabilného zamestnania vo verejnej správe.
  • Možnosť profesijného a odborného rastu, podporu ďalšieho vzdelávania a rozvoja.
  • Príležitosť priamo sa podieľať na modernizácii účtovných procesov.
  • Flexibilný pracovný čas v rozmedzí od 6:00 - 19:00 - umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky

Informácie o výberovom konaní:
Svoj životopis s motivačných listom prosím zašlite najneskôr do 25. 11. 2025.
Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať naše požiadavky, budú pozvaní na výberový pohovor.
Na výberovom pohovore budú uchádzači hodnotení viacerými hodnotiteľmi v nasledovných oblastiach: overenie údajov z dodaného štruktúrovaného životopisu, vyhodnotenie hard skills, soft skills a overenie referencií uchádzača (na základe poskytnutých kontaktov na zodpovednú osobu, alebo potvrdenia o rozsahu vykonávaných činností od predchádzajúcich zamestnávateľov)

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.