Administratívny špecialista a správca registratúry pre ČSOB Poisťovňu (M/Ž)
Menej ako týždeň
ČSOB Finančná skupina
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.

Plat
od 1 300 € hrubého
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Asistent, Sekretárka, Archivár, správca registratúry
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Zodpovednosť za registratúrne stredisko spoločnosti - zabezpečenie správnej organizácie a ochrany fyzických aj elektronických dokumentov
- Metodické zastrešenie správy záznamov (pravidelná aktualizácia registratúrneho plánu a súvisiacich smerníc)
- Komunikácia s externým dodávateľom registratúrnych služieb a so zástupcami štátnych archívov
- Archivácia a evidencia dokumentov
- Evidencia a spracovanie doručenej a odoslanej pošty
- Mesačné spracovanie a uzatváranie dochádzky Divízie klientskych služieb
- Koordinácia procesu vybavovania sťažností, vedenie evidencie všetkých prijatých sťažností, navrhovanie nápravných riešení a poskytovania spätnej väzby pre manažment spoločnosti
- Zabezpečovanie drobného nákupu kancelárskych potrieb a jeho vyúčtovanie
- Participácia na tvorbe interných predpisov a metodických postupov
Zamestnanecké výhody, benefity:
Základná mesačná mzda pohybuje od 1 300 EUR brutto. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a odborných znalostí.
V našej budove vytvárame inšpirujúce prostredie, kde máš možnosť rozvíjať svoje nápady. Príďte k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zažite meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom „na najväčšiu rieku na Slovensku“. Staňte sa súčasťou nášho tímu ČSOB, a pošlite nám svoj životopis.
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity:
- vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB,
- ak si prispievate na DDS, prispejeme Vám aj my,
- ako jeden z mála zamestnávateľov Vám prispejeme na životné poistenie,
- užijete si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka,
- 9 dní v mesiaci môžete pracovať z domu,
- môžete sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus,
- k dispozícii Vám bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý Vám pomôže so smerovaním Vašej kariéry u nás,
- pre najmenších členov Vašej rodiny máme k dispozícii detský kútik.
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- MultiSport kartu,
- dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum),
- možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove,
- zaujímavé prednášky na rôzne témy od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu,
- podporujeme komunitné projekty ktorých môžeš byť sama/sám súčasťou,
Ďalšie benefity Vám radi predstavíme na osobnom stretnutí.
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, kliknite na tlačidlo "Poslať životopis", vyplňte svoje osobné údaje a pripojte životopis.
Požiadavky na zamestnanca:
- vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa v oblasti archívnictva alebo príbuzných odborov, resp. stredoškolské vzdelanie s praxou v oblasti správy registratúry
- prax v spracovaní pošty výhodou,
- všeobecný spoločenský prehľad
- zmysel pre detail
- práca s PC (Word, Excel)
- komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita, práca v tíme
- pozitívny prístup k práci
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.