Riaditeľ Centra ekonomických činností
Menej ako 2 týždne
Centrum podporných služieb
Trnava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 800 € hrubého
+ možnosť priznania osobného príplatku v závislosti od výkonu zamestnanca
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Zaradené
Vrcholový manažment, Ekonomický/finančný riaditeľ
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- zodpovednosť za vedenie účtovníctva, rozpočtu a miezd v spoločnosti
- vedenie a organizácia činností jednotlivých centier účtovných tímov
- sledovanie aktuálnych zmien v účtovnej legislatíve a predpisoch, kontrola účtovných operácií podľa štandardov a legislatívy platnej pre slovenské účtovníctvo
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie v celej šírke finančného účtovníctva.
- koordinácia procesu inventarizácie záväzkov, pohľadávok, majetku
- príprava štatistických výkazov a podkladov pre potreby auditu a daňového poradenstva
- spolupráca s kontrolnými a daňovými orgánmi štátnej správy
- vypracovávanie daňových priznaní dane z príjmu a DPH
- vypracovávanie analýz a správ podľa požiadaviek, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné závierkové práce.
- vypracovanie a kontrola konsolidačných balíkov
- zabezpečovanie každodenných pracovných aktivít týkajúcich sa účtovníctva a rozpočtu
Zamestnanecké výhody, benefity:
Našim zamestnancom poskytujeme tieto benefity:
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t .j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
Informácie o výberovom konaní:
• písomná žiadosť o zaradenie do
výberového konania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení
vysokoškolského štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov
uvádzaných v žiadosti a v životopise
Termín podania: do 28.07.2025. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke.
Adresa podania:
Centrum podporných služieb
Starohájska 10, 917 01 Trnava
Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na uvedenú adresu v uzatvorenej obálke s označením „VK č. 2025/03 NEOTVÁRAŤ“.
Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle www.cpstt.sk/štruktúra/ochrana-osobných-údajov
Požiadavky na zamestnanca:
- skúsenosti s vedením tímu
- znalosť postupov účtovania rozpočtových a príspevkových organizácií, neziskových organizácií a vyšších územných celkov
- skúsenosti s rozpočtovaním vo verejnej správe
- precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, flexibilita
- praktické a analytické myslenie
- bezúhonnosť
- práca s PC – užívateľ, MS Word, MS Excel
- výhodou je znalosť účtovného programu SPIN/iSPIN
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.