banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Riaditeľ Centra ekonomických činností

Menej ako 2 týždne

Centrum podporných služieb

Trnava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 800 € hrubého

+ možnosť priznania osobného príplatku v závislosti od výkonu zamestnanca

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Zaradené

Vrcholový manažment, Ekonomický/finančný riaditeľ


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • zodpovednosť za vedenie účtovníctva, rozpočtu a miezd v spoločnosti
  • vedenie a organizácia činností jednotlivých centier účtovných tímov
  • sledovanie aktuálnych zmien v účtovnej legislatíve a predpisoch, kontrola účtovných operácií podľa štandardov a legislatívy platnej pre slovenské účtovníctvo
  • zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie v celej šírke finančného účtovníctva.
  • koordinácia procesu inventarizácie záväzkov, pohľadávok, majetku
  • príprava štatistických výkazov a podkladov pre potreby auditu a daňového poradenstva
  • spolupráca s kontrolnými a daňovými orgánmi štátnej správy
  • vypracovávanie daňových priznaní dane z príjmu a DPH
  • vypracovávanie analýz a správ podľa požiadaviek, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné závierkové práce.
  • vypracovanie a kontrola konsolidačných balíkov
  • zabezpečovanie každodenných pracovných aktivít týkajúcich sa účtovníctva a rozpočtu

Zamestnanecké výhody, benefity:

​Našim zamestnancom poskytujeme tieto benefity:
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t .j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie​

Informácie o výberovom konaní:
• písomná žiadosť o zaradenie do
výberového konania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení
vysokoškolského štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov
uvádzaných v žiadosti a v životopise

Termín podania: do 28.07.2025. Rozhodujúci je dátum podania na poštovej pečiatke.

Adresa podania:
Centrum podporných služieb
Starohájska 10, 917 01 Trnava

Prihlášku do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať na uvedenú adresu v uzatvorenej obálke s označením „VK č. 2025/03 NEOTVÁRAŤ“.

Nepriloženie niektorého z požadovaných dokladov a príloh môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z výberového konania.

Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle www.cpstt.sk/štruktúra/ochrana-osobných-údajov

Požiadavky na zamestnanca:


  • skúsenosti s vedením tímu 
  • znalosť postupov účtovania rozpočtových a príspevkových organizácií, neziskových organizácií a vyšších územných celkov 
  • skúsenosti s rozpočtovaním vo verejnej správe 
  • precíznosť, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, flexibilita
  • praktické a analytické myslenie
  • bezúhonnosť
  • práca s PC – užívateľ, MS Word, MS Excel
  • výhodou je znalosť účtovného programu SPIN/iSPIN

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.