banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Referent účtovník/ účtovníčka

Menej ako týždeň

TATRACHEMA, výrobné družstvo Trnava

Bulharská 40, Trnava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 150 € hrubého

K mesačnej mzde prináležia mesačné prémie vo výške 20% v súvislosti so splnením stanovených ukazovateľov. Navyše možnosť finančného ohodnotenia formou mimoriadnych odmien, dovolenkového a vianočného platu.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základná)

Zaradené

Administratíva, Ekonomika, financie, účtovníctvo, Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Fakturant, Účtovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Ako referent účtovník budeš zodpovedný za komplexné účtovné operácie a podporu ekonomického oddelenia. Tvoje hlavné úlohy budú zahŕňať:

  • Účtovanie PZP a havarijného poistenia vozidiel v rámci vozového parku firmy.
  • Účtovanie poistenia majetku, strojov, elektronických zariadení, prepravy a zodpovednosti za škody.
  • Účtovanie účtovných prípadov súvisiacich s lízingom automobilov, technológií a strojov.
  • Výpočet daňovej a odvodovej povinnosti dane z motorových vozidiel a mesačné účtovanie do nákladov.
  • Spracovanie daňového priznania z motorových vozidiel za príslušné zdaňovacie obdobie.
  • Nahlasovanie poistných udalostí a spracovanie podkladov k nim.
  • Spracovanie podkladov do ročných štatistických výkazov.
  • Spracovanie rozborov hospodárskej činnosti družstva (polročne, ročne).
  • Likvidácia a rozúčtovanie režijných faktúr a správnych poplatkov.
  • Ročná inventarizácia účtov v rámci svojej pracovnej náplne.
  • V rámci zastupiteľnosti na ekonomickom úseku budeš zabezpečovať aj účtovanie bankových výpisov, evidenciu odberateľských faktúr, likvidáciu a rozúčtovanie materiálových faktúr a faktúr za tovar.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Aj keď platové ohodnotenie je na tejto pozícii skôr nižšie, snažíme sa to kompenzovať bohatým sociálnym programom a stabilným prostredím, ktoré ti zaručí istotu zamestnania.

  • Stabilita a istota: Pracuješ pre stabilnú firmu s 80-ročnou tradíciou na trhu.
  • Finančné benefity: Možnosť finančného ohodnotenia formou mimoriadnych odmien, dovolenkového a vianočného platu, jazyková prémia, odchodné/odstupné nad rámec zákona podľa počtu odpracovaných rokov, dochádzkový bonus mesačný a polročný.
  • Dôchodkové sporenie: Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (DDS).
  • Pracovné voľno a dovolenka: Pružný pracovný čas, pracovné voľno s náhradou mzdy na 1 deň na vlastnú svadbu a 1 deň pred svadbou, májové riaditeľské voľno (jeden pracovný deň), pracovné voľno s náhradou mzdy pre osamelých rodičov (1x štvrťročne), rodičov maloletého dieťaťa (1x polročne) a rodičov pri nástupe dieťaťa do 1. ročníka ZŠ, poskytnutie mimoriadnej dovolenky za odpracované roky, náhrada mzdy na účasť na svadbe dieťaťa a rodiča zamestnanca, poskytnutie študijného voľna.
  • Podpora a pomoc v rôznych životných situáciách: Odmena pri životnom a pracovnom jubileu, príspevok pri úmrtí rodinného príslušníka, sociálna výpomoc pri dlhodobej práceneschopnosti nad 8 týždňov, poskytnutie mimoriadnej odmeny pri odchode do dôchodku.
  • Zdravie a pohoda: Kompletné očné vyšetrenie pre zamestnancov pracujúcich so zobrazovacími jednotkami nad 4 hodiny denne (1x za 3 roky), príspevok darcom krvi za udelenie Janského plakiet ...
  • Stravovanie: Príspevok na stravovanie zo sociálneho fondu , poskytnutie stravovacieho príspevku vo finančnej forme.
  • Doprava a cestovanie: Možnosť parkovania súkromných vozidiel v areáli podniku , príspevok na cestovné (1x ročne).
  • Rozvoj a voľný čas: Zvýhodnené nakupovanie v podnikovej predajni , príspevok na kultúrne a športové vyžitie (1x ročne), vianočný bonus v naturálnej forme (mikulášske balíčky/poukážky) , príspevok na rekreáciu a športovú činnosť dieťaťa zamestnancov.
  • Moderné pracovné prostredie: Možnosť práce z domu (Home Office).

Informácie o výberovom konaní:
Zaujala ťa naša ponuka?
Ak spĺňaš uvedené požiadavky a chceš sa stať súčasťou stabilnej slovenskej firmy s bohatou históriou, pošli nám svoj životopis! Tešíme sa na tvoju žiadosť!

Požiadavky na zamestnanca:

  • Odborné znalosti: Znalosť daňových predpisov, Zákona o účtovníctve a podvojného účtovníctva. Skúsenosti s účtovaním rôzneho druhu poistenia, majetku a znalosť účtovania režijných a materiálových nákladov.
  • PC zručnosti:Užívateľská úroveň MS Word a MS Excel pre potreby reportov a pomocných tabuliek.
  • Osobnostné predpoklady:Dôslednosť, prispôsobivosť, nekonfliktná povaha a schopnosť pracovať v kolektíve vrátane vzájomného zastupovania. Samostatný a zodpovedný prístup k práci, precíznosť, komunikácia.
  • Jazykové znalosti: Znalosť cudzieho jazyka sa nevyžaduje, prípadne iba pasívne.


Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.