Back-office pracovník
Končí sa zajtra
Bonitax s. r. o.
Plynárenská 7/C, Ružinov, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
1 300 - 1 500 € hrubého
ročný bonus vo výške mesačnej mzdy, ďalšie odmeny na základe splnenia cieľov a proaktivity
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Základné
Jazyky
Angličtina (Základná)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme back-office posilu do tímu Bonitax
Hľadáme šikovného a zodpovedného človeka, ktorý má rád poriadok, baví ho pomáhať ľuďom a chce byť súčasťou tímu, kde sa spätná väzba berie vážne. U nás nebudeš len „do počtu“ – tvoja práca bude mať zmysel a reálny dopad na každodenné fungovanie účtovnej kancelárie aj celého tímu Bonitax.
Čo bude tvojou náplňou práce?Tvoja rola bude podporná, no zároveň dôležitá – zabezpečovať hladký chod účtovnej kancelárie a pomáhať kolegom s administratívou. Konkrétne pôjde najmä o:
administratívnu a organizačnú podporu pre účtovnú kanceláriu,
triedenie a prípravu účtovných dokladov pre účtovníkov,
kontrolu úplnosti a správnosti prijatých dokladov,
komunikáciu s klientmi a úradmi,
prípravu podkladov na spracovanie miezd,
správu recepcie a zabezpečenie kancelárskych potrieb,
spoluprácu na nastavovaní a zlepšovaní interných procesov,
prípravu zmlúv a dokumentov podľa zadania.
zmysel pre poriadok, spoľahlivosť a dôslednosť,
samostatnosť, iniciatíva a chuť veci zlepšovať,
pozitívny vzťah k práci s ľuďmi – kolegami aj klientmi,
skúsenosti s administratívou.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Čo ti ponúkame?
príjemné, pokojné pracovné prostredie s individuálnym prístupom,
tím, kde sa cítiš ako človek, nie ako číslo,
flexibilný pracovný čas, káva a drobné občerstvenie,
parkovanie v garáži, karta multisport, ročný bonus.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám pošlite životopis spolu s fotkou a následne vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor
Požiadavky na zamestnanca:
- príjemné, empatické vystupovanie a komunikatívnosť
- zmysel pre detail a dodržiavanie termínov
- proaktívny a nezávislý prístup
- spoľahlivosť, samostatnosť, dochvíľnosť
- ambícia učiť sa nové veci, záujem o digitalizáciu a osobnostný rast
- znalosť programu Pohoda a Doklado výhodou
- znalosti z ekonomického smeru a účtovníctva vítané
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.