banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Vedúci/a referátu učtárne *verejná správa*

Len pár hodín

BALANCED HR s.r.o.

Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

2 000 - 2 500 € hrubého

finálna úroveň mzdy bude individuálne nastavená podľa skúseností kandidáta

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník, Riaditeľ odboru, Hlavný referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hľadáme skúseného odborníka s vášňou pre účtovníctvo a organizačné riadenie, ktorý sa pripojí k tímu nášho klienta ako Vedúci referátu účtárne. Vašou úlohou bude koordinovať tím (1 SR účtovník, 2 fakturantky, 1 pokladníčka, 1 referent pre školstvo), dohliadať na správnosť účtovných procesov a podieľať sa na príprave kľúčových výkazov.

Ponúkame príležitosť uplatniť svoje skúsenosti v dynamickom prostredí verejnej správy.

Vaša práca bude zahŕňať:

  • Vedenie účtovníctva v oblasti verejnej správy v súlade s platnými právnymi predpismi SR, vrátane rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy.

  • Zabezpečovanie správnosti a včasnosti obehu účtovných dokladov podľa interných predpisov, kontrola ich formálnych a vecných náležitostí.

  • Vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, pokladne, interných dokladov, odpisov a majetku.

  • Spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomnej komunikácii.

  • Zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov.

  • Podieľanie sa na príprave záverečného účtu organizácie.

  • Spracovanie kvartálnych výkazov, ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ a práca v RIS.SAM.

  • Podpora pri kontrolách a príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy.

  • Aktívna spolupráca s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh v rámci pracovnej náplne.

  • Riadenie, kontrola a koordinácia práce zamestnancov referátu.

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Home office 1x týždenne.

  • Flexibilný pracovný čas (37.5h týždenne).

  • 5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna (sick days).

  • Príspevok na MHD / parkovacie miesto v širšom okolí dohodou

  • Multisport karta.

  • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.

  • Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára. 

  • Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.

Požiadavky na zamestnanca:

  • Skúsenosti a znalosť rozpočtovej politiky.

  • Prax v oblasti ekonomiky verejnej správy je nevyhnutna!

  • Minimálne 3 roky praxe a vysokoškolské vzdelanie alebo minimálne 5 rokov praxe a stredoškolské vzdelanie s maturitou.

  • Vynikajúce komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilita a operatívnosť.

  • Bezúhonnosť.

O firme
Naším klientom je inštitúcia verejnej správy.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.