Vedúci/a referátu učtárne *verejná správa*
Len pár hodín
BALANCED HR s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
2 000 - 2 500 € hrubého
finálna úroveň mzdy bude individuálne nastavená podľa skúseností kandidáta
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Ekonomika, financie, účtovníctvo, Štátna správa, samospráva, Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník, Riaditeľ odboru, Hlavný referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hľadáme skúseného odborníka s vášňou pre účtovníctvo a organizačné riadenie, ktorý sa pripojí k tímu nášho klienta ako Vedúci referátu účtárne. Vašou úlohou bude koordinovať tím (1 SR účtovník, 2 fakturantky, 1 pokladníčka, 1 referent pre školstvo), dohliadať na správnosť účtovných procesov a podieľať sa na príprave kľúčových výkazov.
Ponúkame príležitosť uplatniť svoje skúsenosti v dynamickom prostredí verejnej správy.
Vaša práca bude zahŕňať:
Vedenie účtovníctva v oblasti verejnej správy v súlade s platnými právnymi predpismi SR, vrátane rozpočtových pravidiel a financovania verejnej správy.
Zabezpečovanie správnosti a včasnosti obehu účtovných dokladov podľa interných predpisov, kontrola ich formálnych a vecných náležitostí.
Vystavovanie odberateľských faktúr, evidencia a likvidácia dodávateľských faktúr, kontrola nespracovaných položiek, účtovanie bankových výpisov, pokladne, interných dokladov, odpisov a majetku.
Spolupráca s rozpočtovými organizáciami pri konsolidácii a vzájomnej komunikácii.
Zostavovanie účtovnej závierky, konsolidovanej účtovnej závierky a účtovných výkazov.
Podieľanie sa na príprave záverečného účtu organizácie.
Spracovanie kvartálnych výkazov, ročných účtovných závierok, konsolidovanej účtovnej závierky, výročných správ a práca v RIS.SAM.
Podpora pri kontrolách a príprava podkladov pre audítora, hlavného kontrolóra a iné inštitúcie podľa platnej legislatívy.
Aktívna spolupráca s ostatnými organizačnými zložkami úradu pri plnení úloh v rámci pracovnej náplne.
Riadenie, kontrola a koordinácia práce zamestnancov referátu.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Home office 1x týždenne.
Flexibilný pracovný čas (37.5h týždenne).
5 dní dovolenky navyše + 2 extra dni voľna (sick days).
Príspevok na MHD / parkovacie miesto v širšom okolí dohodou
Multisport karta.
Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
Zachovanie nároku na stravné aj počas dovolenky či návštevy lekára.
Ďalšie výhody vyplývajúce z kolektívnej zmluvy.
Požiadavky na zamestnanca:
Skúsenosti a znalosť rozpočtovej politiky.
Prax v oblasti ekonomiky verejnej správy je nevyhnutna!
Minimálne 3 roky praxe a vysokoškolské vzdelanie alebo minimálne 5 rokov praxe a stredoškolské vzdelanie s maturitou.
Vynikajúce komunikačné schopnosti, samostatnosť, flexibilita a operatívnosť.
Bezúhonnosť.
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.