banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Odborný administratívny asistent/hlavný štátny radca

Dnešné

Úrad pre verejné obstarávanie

Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina, Ružinov, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 429 € hrubého

• funkčný plat pozostáva z tarifného platu (1429 EUR) + osobného príplatku, ktorý sa môže priznať až do výšky 100 % tarifného platu v súlade so zákonom č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Spolupráca pri protokolárnom zabezpečovaní odbornej práce a odbornej agendy v oblasti oficiálnych zahraničných pracovných alebo služobných návštev na ústrednom orgáne štátnej správy, ako aj v oblasti prípravy podkladov na tieto rokovania.

Organizovanie a zabezpečovanie obsluhy pri zahraničných návštevách na najvyššej úrovni.

Zabezpečovanie a koordinácia spracúvania stanovísk v rámci ústredného orgánu štátnej správy.

Zabezpečovanie odbornej, informačnej, organizačnej a evidenčnej práce a agendy kancelárie predsedu úradu.

Organizácia pracovného programu riaditeľa kancelárie predsedu úradu, zastrešovanie pracovných stretnutí a porád po technickej a organizačnej stránke.

Tvorba podkladov k písomnostiam riaditeľa kancelárie predsedu úradu vo vzťahu k internému prostrediu v rámci úradu ako aj v komunikácii s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a inými externými subjektami.

Zabezpečenie komunikácie s ostatnými ústrednými orgánmi štátnej správy a ďalšími subjektmi štátnej a verejnej správy.

Organizovanie rokovaní a porád vedenia úradu, vypracovávanie záznamov z nich.

V spolupráci s ostatnými organizačnými útvarmi úradu pripravuje podklady pre rokovanie porady vedenia úradu.

Zabezpečovanie a príprava podkladových materiálov pre riaditeľa kancelárie predsedu úradu, ktoré mu vyplývajú z jeho účasti v jednotlivých pracovných skupinách.

Spolupráca pri príprave podkladov pre rokovanie predsedu úradu a organizácia rokovaní.

Spolupráca na príprave systémových opatrení a monitorovanie účinnosti prijatých opatrení.

Príprava podkladov pre koncepčnú a systémovú činnosť, ako aj analytická činnosť na účely prípravy všeobecne záväzných právnych predpisov v pôsobnosti ústredného orgánu štátnej správy.

Koordinácia pri zabezpečovaní prevádzkového a technického servisu kancelárie predsedu úradu.

Vykonávanie administratívnych prác v kancelárii predsedu úradu, starostlivosť o spisovú agendu, archivácia všetkých písomností, vedenie podacieho denníka.

Zabezpečovanie evidencie korešpondencie kancelárie predsedu úradu a sledovanie včasnosti jej vybavenia a samostatné vybavovanie bežnej korešpondencie.

Zostavovanie návrhov plánu práce úradu, návrh úloh do plánu práce vlády a plánu legislatívnych úloh vlády.

Zostavovanie návrhu časového a obsahového plánu porád vedenia úradu.

Vedie evidenciu darov v stanovenej hodnote prijatých zamestnancami úradu v súvislosti s vykonávaním štátnej služby alebo výkonom práce vo verejnom záujme.


Zamestnanecké výhody, benefity:

• možnosť práce z domu (4 pracovné dni za 1 mesiac);

• flexibilný pracovný čas (37,5 hodiny), t. j. v pondelok až piatok príchod do práce medzi 06:30 – 09:00 hod. a možnosť odchodu už od 15:00 hod. (v piatok od 13:30 hod.);
• pridelenie tzv. mentora (t. j. skúsenejšieho štátneho zamestnanca) počas prvý troch mesiacov od nástupu;
• možnosť absolvovania tzv. kurzu mentoringu a vykonávanie mentora pre nových zamestnancov za príplatok za výkon činnosti mentora vo výške 10 % z platovej tarify (príprava jedného štátneho zamestnanca) alebo 15 % z platovej tarify (príprava súčasne dvoch alebo viacerých štátnych zamestnancov);
• príplatok za zastupovanie, ak ide o zastupovanie vedúceho zamestnanca v plnom rozsahu jeho riadiacej činnosti dlhšie ako dva týždne;
• príplatok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky vo výške 6,60 EUR/pracovný deň;

• Multisport karta;

• týždeň dovolenky naviac oproti Zákonníku práce;
• dva dni voľna nad rámec dovolenky;
• možnosť využívania štátneho účelového zariadenia Kancelárie Národnej rady SR (Častá – Papiernička) za zvýhodnené ceny;

• príspevok vo výške 50 EUR do III. dôchodkového piliera;
• príspevok vo výške 20 EUR dobrovoľným darcom krvi;

• príspevok pri narodení dieťaťa a životnom jubileu ( 50, 55, 60 r.) vo výške 100 EUR;
• možnosť účasti aj na školeniach, kurzoch a workshopoch;
• možnosť kariérneho rastu.


Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov:
• Žiadosť o prijatie do dočasnej štátnej služby
• Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad
• Profesijný štruktúrovaný životopis
• Motivačný list

Dátum podania žiadostí spolu s požadovanými dokladmi je potrebné zaslať do 23. 07. 2025.

Možnosti prihlásenia:
1. elektronicky prostredníctvom www.profesia.sk alebo
2. elektronicky na emailovú adresu: denisa.scipova@uvo.gov.sk. alebo
3. poštou na adresu služobného úradu alebo osobne v podateľni ÚVO (Úrad pre verejné obstarávanie, Ružová dolina 10, 821 09 Bratislava).

Obálku alebo e-mail je potrebné označiť referenčným číslom ponuky: ŠS/2025/09.
(Rozhodujúcim je dátum podania na poštovej pečiatke alebo dátum doručenia žiadosti elektronickými prostriedkami).

Štátnozamestnanecké miesto sa obsadzuje v dočasnej štátnej službe podľa § 36 ods. 3 písm. a) bod 1 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na zastupovanie štátnej zamestnankyne na materskej dovolenke.

Požiadavky na zamestnanca:

svedomitosť a spoľahlivosť; samostatnosť; komunikačné zručnosti

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.