banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Administratívny pracovník

Menej ako týždeň

Champion Food, s. r. o.

Považská Bystrica, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 100 € hrubého

Nástupný plat 1100 eur, po zaučení (do 3 mesiacov) 1200 eur brutto

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Administratívny pracovník, referent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Náplň práce pre pozíciu Administratívny pracovník:

  • Spracúvať telefonické a iné objednávky a podklady pre výrobu
  • Komunikovať so zákazníkmi a riešiť ich požiadavky
  • Spracovávať doklady od vodičov a kompletizovať ich
  • Kontrolovať a kompletizovať vydané faktúry
  • Rozdeľovať prijatú poštu pre ostatných pracovníkov a pripravovať meetingy
  • Pomáhať s administratívou v ostatných oddeleniach, ak je to potrebné
  • Starať sa o správne archivovanie dokumentov

Typický deň na pozícii Administratívny pracovník zahŕňa:

  • Komunikáciu so zákazníkmi a spracúvanie objednávok a podkladov pre výrobu
  • Komunikáciu s internými vodičmi a spracovávanie podkladov určených pre rozvoz
  • Zabezpečenie administratívnej podpory pre majiteľa spoločnosti
  • Kontrolu a vyhodnocovanie štatistík pre jednotlivé oddelenia

Pracovná doba: 8 hodín denne, od pondelka do piatku v čase od 08:00 do 16:00, nie je možná práca z domu ani čiastočný úväzok

 

Ak hľadáš prácu, kde budeš mať možnosť komunikovať so zákazníkmi, riešiť ich požiadavky, spracúvať objednávky a podklady pre výrobu a si ochotný niesť zodpovednosť za svoju prácu, pridaj sa k nám ako administratívny pracovník!

Zamestnanecké výhody, benefity:

  • Voľný vstup do fitnes centra a zvýhodnený vstup na plaváreň – užívať si zdravý životný štýl sa stáva jednoduchým a cenovo dostupným vďaka našim benefitom pre zamestnancov
  • Príjemný kolektív – u nás sa nebudeš cítiť ako súčasť pracovnej mašinérie, ale ako súčasť skutočného tímu, ktorý si navzájom pomáha a podporuje
  • Možnosti profesionálneho rastu – u nás sa nemusíš nezastaviť na jednej pozícii, ale máš možnosť sa stále vzdelávať a posúvať sa vyššie v kariére
  • Firemné akcie – radi sa stretávame aj mimo pracovného prostredia, či už pri teambuildingoch, firemných párty alebo športových súťažiach

Informácie o výberovom konaní:
Práca je na plný úväzok. Prax v oblasti administratívy nie je nutná podmienka, ale je to výhoda.

Požiadavky na zamestnanca:


  • Hard skills: skúsenosti s administratívnou prácou, dobrá znalosť práce s PC
  • Soft skills: komunikačné a organizačné schopnosti, tímový hráč
  • Pedantný a samostatný uchádzač s chuťou pracovať a posúvať sa ďalej
  • Ochota niesť zodpovednosť
  • Lojalita a dôslednosť
  • Dôležité príjemné vystupovanie pri práci s našimi zákazníkmi

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.