Administratívny pracovník
Menej ako týždeň
Champion Food, s. r. o.
Považská Bystrica, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 1 100 € hrubého
Nástupný plat 1100 eur, po zaučení (do 3 mesiacov) 1200 eur brutto
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Náplň práce pre pozíciu Administratívny pracovník:
- Spracúvať telefonické a iné objednávky a podklady pre výrobu
- Komunikovať so zákazníkmi a riešiť ich požiadavky
- Spracovávať doklady od vodičov a kompletizovať ich
- Kontrolovať a kompletizovať vydané faktúry
- Rozdeľovať prijatú poštu pre ostatných pracovníkov a pripravovať meetingy
- Pomáhať s administratívou v ostatných oddeleniach, ak je to potrebné
- Starať sa o správne archivovanie dokumentov
Typický deň na pozícii Administratívny pracovník zahŕňa:
- Komunikáciu so zákazníkmi a spracúvanie objednávok a podkladov pre výrobu
- Komunikáciu s internými vodičmi a spracovávanie podkladov určených pre rozvoz
- Zabezpečenie administratívnej podpory pre majiteľa spoločnosti
- Kontrolu a vyhodnocovanie štatistík pre jednotlivé oddelenia
Pracovná doba: 8 hodín denne, od pondelka do piatku v čase od 08:00 do 16:00, nie je možná práca z domu ani čiastočný úväzok
Ak hľadáš prácu, kde budeš mať možnosť komunikovať so zákazníkmi, riešiť ich požiadavky, spracúvať objednávky a podklady pre výrobu a si ochotný niesť zodpovednosť za svoju prácu, pridaj sa k nám ako administratívny pracovník!
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Voľný vstup do fitnes centra a zvýhodnený vstup na plaváreň – užívať si zdravý životný štýl sa stáva jednoduchým a cenovo dostupným vďaka našim benefitom pre zamestnancov
- Príjemný kolektív – u nás sa nebudeš cítiť ako súčasť pracovnej mašinérie, ale ako súčasť skutočného tímu, ktorý si navzájom pomáha a podporuje
- Možnosti profesionálneho rastu – u nás sa nemusíš nezastaviť na jednej pozícii, ale máš možnosť sa stále vzdelávať a posúvať sa vyššie v kariére
- Firemné akcie – radi sa stretávame aj mimo pracovného prostredia, či už pri teambuildingoch, firemných párty alebo športových súťažiach
Informácie o výberovom konaní:
Práca je na plný úväzok. Prax v oblasti administratívy nie je nutná podmienka, ale je to výhoda.
Požiadavky na zamestnanca:
- Hard skills: skúsenosti s administratívnou prácou, dobrá znalosť práce s PC
- Soft skills: komunikačné a organizačné schopnosti, tímový hráč
- Pedantný a samostatný uchádzač s chuťou pracovať a posúvať sa ďalej
- Ochota niesť zodpovednosť
- Lojalita a dôslednosť
- Dôležité príjemné vystupovanie pri práci s našimi zákazníkmi
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.