Asistent/ka manažmentu a prevádzky kancelárie
Včerajšie
Talent Solutions, s.r.o.
Bratislava, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 2 000 € hrubého
Od 2 000 € brutto mesačne s možnosťou navýšenia v závislosti od skúseností. Spoločnosť každoročne zvyšuje mzdu o 3 %
Úväzok
Práca na plný úväzok
Vzdelanie
Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou
Jazyky
Angličtina (Stredne pokročilá), Slovenčina (Výborná)
Zaradené
Cestovný ruch, gastro, hotelierstvo, Administratíva, Doprava, špedícia, logistika, Bankovníctvo, Manažment, Recepčná, Sekretárka, Koordinátor, Klientský pracovník, Manažér hotela
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Chcete byť tvárou modernej kancelárie v globálnej spoločnosti a zároveň pravou rukou riaditeľa?
Hľadáme dynamickú osobnosť, ktorá zvládne kombináciu administratívy, organizácie a reprezentácie – a pritom získa priestor na osobný aj kariérny rast a nové výzvy.“
Čo bude Vašou náplňou?
Podpora riaditeľa pri organizácii stretnutí, služobných ciest a každodennej agendy
Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie a komunikácia s dodávateľmi
Administratívna agenda vrátane práce s dokumentmi a internými systémami
Privítanie návštev, reprezentácia spoločnosti a organizácia interných podujatí
Znie to lákavo? Neváhajte a zašlite nám svoj životopis v anglickej verzii.
Zamestnanecké výhody, benefity:
Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti s globálnym dosahom
Moderné a príjemné pracovné prostredie v nových priestoroch v Bratislave
Každoročné zvyšovanie mzdy + možnosť získať firemné akcie
Podpora osobného a kariérneho rastu, priestor pre nové nápady a iniciatívu
Firemné teambuildingy, sociálne a wellness aktivity
Priama spolupráca s vedením a možnosť podieľať sa na významných projektoch
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, ak spĺňate VŠETKY uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku. Spoločnosť Talent Solutions bude TELEFONICKY kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na VEĽKÝ počet záujemcov. Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca:
Skúsenosti s administratívou a podporou manažmentu
Anglický jazyk na komunikačnej úrovni (písomne aj ústne)
Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
Zodpovedný a profesionálny prístup, reprezentatívne vystupovanie
Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme, zmysel pre detail
Flexibilita, proaktivita a ochota prinášať nové nápady
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.