banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Špecialista účtovník

Menej ako 2 týždne

UNMS SR

Štefanovičova 3, Bratislava, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

1 191 - 2 350 € hrubého

Mesačná mzda pozostáva zo základného tarifného a osobného príplatku, predstavujúceho percentuálny podiel základného tarifného platu v závislosti od pracovných skúseností, kvality plnenia pracovných úloh, dĺžky uznanej praxe a dĺžky pracovného pomeru.

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské II. stupňa

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Účtovník


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Koncepčná a analytická činnosť a príprava podkladov na rozhodovanie o ekonomických otázkach patriacich do rozsahu kompetencie ústredného orgánu štátnej správy, vyššieho územného celku alebo zamestnávateľa na celoštátnej úrovni.

Ďalšie činnosti:

realizácia účtovných postupov v súlade so zákonom o účtovníctve, metodickými usmerneniami Ministerstva financií SR a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi upravujúcimi danú oblasť,

účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr, účtovanie finančných účtov ÚNMS SR vedených v Štátnej pokladnici (výdavkových, príjmových a pod.), účtovanie pokladničných operácií, účtovanie interných dokladov, účtovanie ďalších účtovných operácií v súlade so zákonom o účtovníctve,

príprava a realizácia daňových priznaní k dani z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v súlade s platnou legislatívou vrátane  zaúčtovania úhrady vyplývajúcej z daňového priznania k DPH,,

realizácia úloh súvisiacich s evidenciou pohľadávok štátu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi upravujúcimi danú oblasť a ich uplatňovaním v súlade so zákonom o pohľadávkach štátu,

vybavovanie účtovnej agendy súvisiacej so sprístupňovaním a distribúciou noriem, publikácií a periodík v pôsobnosti úradu,

párovanie výpisov finančných účtov ÚNMS SR vedených v Štátnej pokladnici s vystavenými faktúrami,

realizácia úhrad dodávateľských faktúr prostredníctvom informačného systému SAP , (ďalej len „IS SAP“) v odôvodnených a zreteľa hodných prípadoch priamo cez IS Štátnej pokladnice (ďalej len „IS MANEX“),

pri úhradách realizovaných v IS SAP, resp. IS MANEX dodržiavať:

- zákon o rozpočtových pravidlách verejnej správy,

- zákon o Štátnej pokladnici,

- zákon o základnej finančnej kontrole a audite a z toho vyplývajúce pravidlo štyroch očí,

- ostatné všeobecne záväzné právne predpisy upravujúce danú oblasť,

realizácia kreditných operácií (vysporiadanie kreditov odberateľských faktúr voči úhradám vyplývajúcich z dodávateľských faktúr) v IS MANEX,

realizácia prevodov medzi záväzkami v IS MANEX,

realizácia lokálnych prevodov medzi jednotlivými účtami ÚNMS SR vedenými v Štátnej pokladnici,

vystavovanie potvrdení o úhradách a prijatých platbách na základe požiadavky tretích strán,

komplexné zabezpečovanie úloh v oblasti finančného výkazníctva v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi upravujúcimi danú oblasť vrátane zostavovania výkazov o plnení rozpočtu na mesačnej báze a ostatných finančných výkazov na štvrťročnej báze,

práce na zostavovaní ročnej účtovnej závierky,

zabezpečovanie úloh súvisiacich s konsolidovanou účtovnou závierkou a auditom konsolidovanej účtovnej závierky,

zabezpečovanie úloh súvisiacich s inventarizáciou majetku a záväzkov v súlade so zákonom o účtovníctve a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi upravujúcimi danú oblasť vrátane výkonu dokladovej inventarizácie a posúdenia reálnosti oceňovania majetku a záväzkov,

pripravovanie podkladov pre reporting nadriadenému vrátane prípravy podkladov pre spracovanie analýz, správ a reportingov za zverenú oblasť,

súčinnosť pri spracovaní a aktualizácia interných riadiacich aktov ÚNMS SR za oblasť obehu účtovných dokladov, postupov účtovania, odpisového plánu, inventarizácie majetku a záväzkov,

v rámci zverenej oblasti komunikovanie s MF SR, so správcom dane, s kontrolnými orgánmi, s audítormi a s ostatnými inštitúciami v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi upravujúcimi danú oblasť,

podieľanie sa na úlohách vo vzťahu k funkcionalitám IS SAP, resp. centrálneho ekonomického systému (CES),

spolupodieľanie sa na vypracovaní rozpočtových a finančných podkladov k realizácii projektového financovania prostredníctvom štátnych, medzinárodných fondov a fondov EÚ,

kontrolovanie dodržiavania uznesení štátnych orgánov a predsedu ÚNMS SR vo zverenej oblasti,

vykonávanie a plnenie ďalších úloh súvisiacich s vyššie uvedeným vymedzením pracovnej činnosti podľa pokynov riaditeľa odboru ekonomiky.

Zamestnanecké výhody, benefity:

Pružný pracovný čas. Pracovný čas 37,5 hodín týždenne. Základný pracovný čas je určený od 8:30 h do 14:00 h a voliteľný pracovný čas je od 6:00 h do 8:30 h a koniec pracovnej zmeny od 14:00 h do 18:00 h.

Základná výmera dovolenky zamestnanca je päť týždňov. Dovolenka vo výmere šiestich týždňov patrí zamestnancovi, ktorý do konca príslušného kalendárneho roka dovŕši 33 rokov veku a zamestnancovi, ktorý sa trvale stará o dieťa.

Zamestnávateľ poskytne zamestnancovi príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie vo výške 50,00 € mesačne.

Benefity podľa Kolektívnej zmluvy.

Zvýšený finančný príspevok na stravovanie alebo elektronickú stravovaciu kartu, odmeny pri životných alebo pracovných jubileách, finančná odmena za stanovený počet odberov krvi a iné.

Informácie o výberovom konaní:
Zoznam požadovaných dokladov:
- profesijný štruktúrovaný životopis s uvedením doterajšej praxe;
- motivačný list.

Požadované dokumenty prosíme poslať emailom alebo listine na adresu: Osobný úrad, Štefanovičova 3, 810 05 Bratislava s uvedením identifikátora VK 07/2025.

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú požadované kritéria, ktorí budú prizvaní na osobný pohovor.

Informácia o spracúvaní osobných údajov pre uchádzačov výberového konania

Prevádzkovateľ: Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, so sídlom Štefanovičova 3, P.O.Box 76, 810 05 Bratislava 15, IČO: 30 810 710.

Účel spracúvania: Realizácia výberového konania. Právny základ: zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.

Doba uchovávania osobných údajov: Osobné údaje sa spracúvajú po dobu trvania výberového konania. Prevádzkovateľ po skončení výberového konania bez zbytočného odkladu vráti uchádzačovi, ktorý nebol zaradený do výberového konania, uchádzačovi, ktorý nebol úspešný vo výberovom konaní, a uchádzačovi, ktorý bol úspešný a nebol vybraný vo výberovom konaní, všetky podklady (prílohy k žiadosti), ktoré predložil v listinnej podobe. Doklady uchádzača prijatého na základe výberového konania sa uchovávajú po dobu trvania zmluvného vzťahu s dotknutou osobou a následne po dobu vymedzenú v registratúrnom pláne. Na uchovávanie niektorých osobných údajov sa vzťahuje zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v spojení s Registratúrnym poriadkom a plánom úradu, ktorý schvaľuje Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky pričom doba uchovávania osobných údajov je v tomto prípade 5 rokov. Osobné údaje nie sú poskytované príjemcom, ak osobitný zákon neustanoví inak. Cezhraničný prenos osobných údajov do tretích krajín alebo medzinárodným organizáciám sa neuskutočňuje, prevádzkovateľovi nevyplýva z osobitných predpisov a ani takýto prenos nezamýšľa vykonávať. Prevádzkovateľ nevykonáva ani spracúvanie osobných údajov založené na automatizovanom individuálnom rozhodovaní, nevykonáva profilovanie. Poskytnutie osobných údajov prevádzkovateľovi zo strany dotknutej osoby je nevyhnutné za účelom výberového konania organizovaného prevádzkovateľom; v prípade neposkytnutia osobných údajov by nebolo možné sa zúčastniť výberového konania.

Práva dotknutých osôb: Právo na prístup - máte právo na poskytnutie kópie osobných údajov, ktoré o Vás máme k dispozícii, ako aj na informácie o tom, ako Vaše osobné údaje používame. Vo väčšine prípadov Vám budú Vaše osobné údaje poskytnuté v písomnej listinnej forme, pokiaľ nepožadujete iný spôsob ich poskytnutia. Ak ste o poskytnutie týchto informácií požiadali elektronickými prostriedkami, budú Vám poskytnuté elektronicky, ak to bude technicky možné.

Právo na opravu - prijímame primerané opatrenia, aby sme zabezpečili presnosť, úplnosť a aktuálnosť informácií, ktoré o Vás máme k dispozícii. Ak si myslíte, že údaje, ktorými disponujeme sú nepresné, neúplné alebo neaktuálne, prosím, neváhajte nás požiadať, aby sme tieto informácie upravili, aktualizovali alebo doplnili.

Právo na vymazanie (právo „na zabudnutie“) - máte právo nás požiadať o vymazanie Vašich osobných údajov, napríklad v prípade, ak osobné údaje, ktoré sme o Vás získali, už viac nie sú potrebné na naplnenie pôvodného účelu spracúvania. Vaše právo je však potrebné posúdiť z pohľadu všetkých relevantných okolností. Napríklad, môžeme mať určité právne a regulačné povinnosti, čo znamená, že nebudeme môcť Vašej žiadosti vyhovieť.

Právo na obmedzenie spracúvania - za určitých okolností ste oprávnený nás požiadať, aby sme prestali používať Vaše osobné údaje. Ide napríklad o prípady, keď si myslíte, že osobné údaje, ktoré o Vás máme, môžu byť nesprávne alebo keď si myslíte, že už Vaše osobné údaje nepotrebujeme využívať.

Právo podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov - ak sa domnievate, že Vaše osobné údaje spracúvame nespravodlivo alebo nezákonne, môžete podať sťažnosť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27; tel. číslo: +421 /2/ 3231 3214; e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk, https://dataprotection.gov.sk. V prípade podania návrhu elektronickou formou je potrebné, aby tento spĺňal náležitosti podľa § 19 ods. 1 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskorších predpisov.

Prenos osobných údajov dotknutých osôb do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie sa neuskutočňuje. Osobné údaje nebudú použité na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania.

Kontakt na zodpovednú osobu: E-mailový kontakt: zodpovednaosoba@normoff.gov.sk alebo Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, P.O.Box 76, Štefanovičova 3, 810 05 Bratislava 15. Ďalšie informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete na nasledovnom odkaze https://www.unms.sk/?Ochrana-osobnychudajov (v elektronickej podobe) alebo na osobnom úrade prevádzkovateľa (v listinnej podobe).

Požiadavky na zamestnanca:

- orientácia v problematike účtovníctva;

- koncepčný prístup k riešeniu úloh;

- ovládanie práce s PC (word, excel, internet, e-mail);

- spoľahlivosť, vyrovnanosť, schopnosť pracovať samostatne aj v tíme, komunikatívnosť, dôslednosť, zodpovednosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, motivácia k výkonu.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.