banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Asistentka

Dnešné

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 5587/11A, Nové Zámky, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 1 200 € hrubého

(Mzda závisí od seniority uchádzača)

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Stredoškolské alebo odborné vyučenie s maturitou

Zaradené

Administratíva, Asistent


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Máte vynikajúce organizačné a komunikačné  zručnosti?

Baví Vás práca s ľuďmi?

Tak ste to práve Vy, kto by sa mohol prihlásiť do procesu výberu na pracovné miesto   Asistentka !


POŽADUJEME
* plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok
* zabezpečenie administratívnej agendy
* spracovanie zápisov z porád a ich následná distribúcia
* zabezpečenie plynulého chodu sekretariátu riaditeľa

* zabezpečovanie kancelárskych potrieb a služobných ciest

* evidencia zmlúv a dokumentov v rámci organizácie

* zabezpečenie spracovanie došlej a došlej pošty

* práca v systéme Humanet – dochádzkový systém

* podpora pre ostatné odbory a oddelenia FNsP NZ

Zamestnanecké výhody, benefity:

- závodné stravovanie,

- príspevky zo sociálneho fondu,

- príspevky na DDS,

- skrátená pracovná doba - 37,50h/týždenne,

- zvýšený nárok na dovolenku o 5 dní,

- jubilejné odmeny v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy,

- príspevky na rekreáciu a športovú činnosť dieťaťa

Informácie o výberovom konaní:
Podmienkou úspešného obsadenia pracovnej pozície sú súčasné teoretické a praktické vedomosti z oblasti podvojného účtovníctva.

Z hľadiska efektivity výberového konania, žiaľ nie je možné reagovať na všetky žiadosti osobitne, preto bude kontaktovaný uchádzač, pri ktorom sú splnené kvalifikačné predpoklady naplnenia uvedených výberových podmienok pre obsadenie pracovnej pozície.
Všetkým ostatným sa vopred ospravedlňujeme a želáme veľa úspechov.

Požiadavky na zamestnanca:

Ideálny kandidát by mal spĺňať nasledovné požiadavky:

- SŠ  vzdelanie
- predchádzajúce relevantné pracovné skúsenosti na pozícii asistentky, office managerky min. 2.roky

- AJ – na úrovni B1

- výborné komunikačné, prezentačné a organizačné zručnosti
- vysoká miera samostatnosti, ochoty učiť sa nové veci a tímová spolupráca

- odolnosť voči stresu
- výhodou je znalosť práce v programe HUMANET – dochádzkový systém – výhodou, no nie je podmienkou.

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.