Asistent pobočky/Administratívny pracovník na skrátený úväzok
Stále hľadajú
1plus1 s.r.o.
Banská Bystrica, Slovensko
Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.
Plat
od 400 € hrubého
Úväzok
Práca na skrátený úväzok
Vzdelanie
Odborné vyučenie bez maturity
Jazyky
Slovenčina (Stredne pokročilá)
Zaradené
Administratíva, Administratívny pracovník, referent
O pozícii
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Si mladý, dynamický človek, ktorý nemá rád stereotyp a vie sa veľmi dobre a rýchlo prispôsobiť situáciám? Lákajú ťa výzvy a chuť učiť sa niečo nové ? Ak hľadáš prácu, ktorá ti ponúka rôznorodé úlohy a možnosť neustále sa rozvíjať, potom si ten pravý pre náš tím !
Tvojou úlohou bude:
- Riadenie pracovných pohovorov – zverejňovanie inzerátov na webových portáloch, kontaktovanie uchádzačov, dohadovanie osobných stretnutí, posielanie pozvánok
- Dochádzka pobočky - vedenie dochádzky na pobočke
- Príprava podkladov na poradu - zber informácií o chode kancelárie a spisovanie bodov na pravidelné porady
- Príprava zmlúv o dielo – v rámci procesu inštalácie fotovoltiky príprava nových a kontrola evidencie už uzavretých zmlúv o dielo, zasielanie jednotlivých zmlúv a hromadných súpisiek na firemný back office
- Preverovanie maximálnej rezervovanej kapacity (MRK) – kontrola správnosti informácií v podkladoch, skenovanie žiadostí o MRK, podávanie žiadostí na distribúciu
- Vizualizácie – pravidelná komunikácia s vizualizačným tímom ohľadom počtu spracovaných vizualizácií, ktoré majú byť posielané na pobočky a ich statusu
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca v priateľskom a dynamickom kolektíve
- pracovná doba len od pondelka do piatka na 4 hodiny denne, víkendy a sviatky voľné
Požiadavky na zamestnanca:
- schopnosť efektívne plánovať a organizovať prácu
- schopnosť pracovať nezávislé s minimálnym dohľadom
- flexibilne sa prispôsobovať meniacim sa požiadavkám a úlohám
- schopnosť jasne a efektívne komunikovať, písomne aj ústne
- zmysel pre detail
- schopnosť spolupracovať s ostatnými členmi tímu a prispievať k tímovým cieľom
Zručnosti:
- pokročilé počítačové zručnosti (znalosť kancelárskeho softvéru – MS Office)
- schopnosť efektívne pracovať, riadiť si vlastný čas a dodržiavať termíny
- schopnosť porozumieť interným procesom a následne ich správne aplikovať
Vodičský preukaz:
B
Alebo skús mobilnú apku
Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke
Naskenuj kód
V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.
Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.