banner

Skús vyladenú mobilnú aplikáciu

rating

Financial Data Specialist

Menej ako 2 týždne

UNIQA

Krasovského 15, Petržalka, Slovensko

Vzdialenosť od teba uvidíš po zadaní adresy vo výpise ponúk.


Plat

od 2 000 € hrubého

Úväzok

Práca na plný úväzok

Vzdelanie

Vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)

Jazyky

Angličtina (Stredne pokročilá)

Zaradené

Ekonomika, financie, účtovníctvo, Bankovníctvo, Finančný analytik


O pozícii

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

V súčasnej dobe hľadáme vhodného kandidáta či vhodnú kandidátku na pozíciu:

Financial Data Specialist

Baví vás transformovať dáta do prehľadov s reálnym vplyvom na finančné rozhodnutia?

Máte skúsenosti s účtovníctvom a finančnými analýzami? Radi pracujete s dátami a chcete byť súčasťou tímu, ktorý podporuje rozhodovanie na základe presných čísel? Radi hľadáte efektívne spôsoby automatizácie rutinných procesov?

Ovládate SQL, Power BI alebo ste doma v účtovných procesoch vo finančnej inštitúcii, alebo sa chcete týmto smerom vydať?

Láka vás pozícia, kde budete mať priestor na prácu s komplexnými dátami, optimalizáciu procesov a podporu rôznych tímov pri ich finančnom riadení?

Ak áno, čítajte ďalej...

Aké je oddelenie finančných systémov v spoločnosti UNIQA?

Sme priateľský tím motivovaných ľudí. Navzájom sa podporujeme a neustále rozvíjame svoje schopnosti a talenty. Používame pokročilé nástroje aj technológie a prinášame nové pohľady na dáta. Sme mostom medzi svetom financií a IT.

Čo je hlavným príbehom tejto pozície?

Hlavným príbehom pozície Financial Data Specialist je podpora finančného rozhodovania a rastu spoločnosti UNIQA prostredníctvom dát. V spolupráci s tímami v celej spoločnosti vytvárame dátové modely, ktoré prinášajú jasné a zmysluplné poznatky. Analyzujeme. Spravujeme a vyvíjame finančné systémy, automatizujeme reporty a monitorujeme kvalitu dát. Každý deň sa podieľame na optimalizácii kľúčových procesov.

Čo bude náplňou vašej práce?

  • spolupráca s tímami na optimalizácii procesov v oblasti finančných dát a účtovníctva. integrácia dát z interných a externých databáz.
  • účasť na auditoch a implementácia odporúčaní z auditov.
  • podpora týmu vymáhania pohľadávok pomocou datových analýz
  • príprava podkladových dát pre účtovnú závierku v spoločsnotiach UNIQA na Slovensku a Českej republike
  • vytváranie dátových modelov a vizualizácií v Power BI
  • správa finančných systémov a aplikácií (návrhy na zlepšenie, riešenie problémov a podpora užívateľov )
  • spolupráca pri analýze, návrhu a testovaniu nových projektov v oblasti vývoja aplikácií
  • kontrola kvality dát, identifikácia a oprava chýb
  • automatizácia reportov pomocou SQL, Power Automate, PowerShell
  • generovanie pravidelných a ad-hoc reportov
  • tvorba dokumentácie a pomoc kolegom pri používaní systémov
  • spolupráca s oddeleniami v rámci spoločnosti (Účtovníctvo, Vymáhanie, Dane, Controlling, Compliance, HR, IT, Fraud, DWH, Provízie), externými dodávateľmi (dodávatelia systémov, banky) a skupinou UNIQA

Čo na vás oceníme?

  • 2+ roky praxe na obdobnej pozícii, sú potrebnéskúsenosti s účtovníctvom/auditom, finančnou analýzou, reportingom
  • výhodou sú skúsesnoti so správou databáz
  • VŠ vzdelanie v oblasti financií, ekonómie, účtovníctva, matematiky alebo IT
  • výhodou sú znalosti SAP4HANA alebo iného účtovného alebo ERP nástroja, SAP ARIBA, SAP CONCUR
  • certifikácia ACCA, CIMA výhodou
  • aspoň základná znalosť SQL, ORACLE, Power BI, Python(výhodou) a ďalších relevantných nástrojov
  • výhodou sú skúsenosti s účtovníctvom vo finančnej inštitúcii
  • schopnosť analyzovať, riešiť problémy a efektívne komunikovať
  • angličtinu na komunikatívnej úrovni - B2

Čo vám ponúkame?

  • zaujímavú prácu v silnej a stabilnej spoločnosti skupiny UNIQA
  • priestor pre sebauplatnenie a realizáciu vlastných nápadov
  • príjemné pracovné prostredie a priateľský kolektív
  • férový a transparentný prístup
  • možnosť dostať ročný bonus až vo výške 2násobku mzdy
  • skrátený pracovný týždeň na 37,5 hodiny, 5 týždňov dovolenky, 3 dni osobného voľna ročne, flexibilný pracovný čas, home office
  • Employee Life Assistant (ELA) – jedinečná služba pre zamestnanca s možnosťou využívať bezplatne komplexné asistenčné služby v oblasti práva, financií, psychológie a zdravého životného štýlu
  • online lekárske služby od Dr. Digital
  • skupinové rizikové životné a úrazové poistenie UNIQA plne hradené zamestnávateľom
  • nadštandardné spektrum firemných benefitov (Príspevok na Gastro kartu alebo priamy finančný príspevok na účet zamestnanca, možnosť vybrať si jeden z nasledujúcich benefitov: 1) systém Cafeteria, 2) plne hradená MULTISPORT karta. Príspevok na výuku AJ, firemné podujatia, pitný režim na pracovisku, príspevok na dôchodkové pripoistenie, benefit pre nastávajúcich rodičov, odmena za lojalitu a ďalšie.)
  • možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu

Lokalita: BRATISLAVA

Zaujala vás naša ponuka?

Tešíme sa na vašu reakciu vrátane zaslania profesijného životopisu.

Zamestnanecké výhody, benefity:
Mobilný telefón
Individuálne rozvrhnutie pracovného času
Bonusy/prémia
Notebook
Vlastna organizácia práce

Alebo skús mobilnú apku

Uvidíš ponuky vo svojom okolí a všetky svoje odpovede budeš mať vždy poruke

Naskenuj kód

V Práci za rohom máš najväčšiu šancu nájsť si prácu blízko domova a prestať dochádzať. Vyberaj z voľných miest a brigád po celom Slovensku, napríklad v lokalitách Bratislava, Košice, Prešov, Žilina, Banská Bystrica, Nitra, Trnava, Trenčín a mnohých ďalších.

Používame cookies, pozri Podmienky služby. A tiež chránime tvoje osobné údaje, pozri Zásady ochrany súkromia. Viac o reklame na portáloch Alma Career a transparentnosti si môžete prečítať na našej Informačnej stránke. Tu je naša Technická špecifikácia.